magisch product voor buiten schoonmaken !!!

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/10/10, 18:22

Oh nee, bleekmiddel in de tuin gooien doodt veel meer dan alleen bacteriën en microben... Kunt u zich voorstellen hoeveel liter er nodig is om tientallen m² gevel schoon te maken?

Het zal mensen doden, te beginnen met hen: https://www.econologie.com/forums/nos-amis-l ... t1920.html

Eerlijk gezegd is 1 scheutje karcher met 1 eco-wasmiddel (indien mogelijk) beslist beter voor het leven van uw tuin... het is tenslotte van u...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/10/10, 19:48

Nee, het gaat er niet om meer bleekmiddel op de muur of de plaat te smeren dan nodig is om de mossen of korstmossen te verkleuren, maar gewoon de nodige mini die een uur lang stil blijft op het oppervlak, dat eenmaal geoxideerd zout water wordt, in kleine hoeveelheden (één liter is tientallen m2) dat kan worden hersteld met een dweil, en niet om de tuin te vullen met m3 geconcentreerd bleekmiddel.
Een liter bleekmiddel is een oxidant die zo snel wordt gereduceerd door een beetje organisch materiaal dat zelfs een worm 10 cm onder de grond niet doodt.
Op de juiste manier in een goede hoeveelheid aangebracht, zijn korstmossen en mossen voldoende om bleekwater te reduceren tot gewoon zeezout!!!

Uw "eco-wasmiddel", wat is het precies, als het hardnekkige zwarte mossen en korstmossen verwijdert, kan het niet zo eco zijn!!!
Naar mijn mening zal het meer schade toebrengen aan regenwormen dan een beetje bleekmiddel dat met de hand in kleine hoeveelheden op deze korstmossen wordt aangebracht en met een dweil wordt opgeraapt om te voorkomen dat het in de tuin wordt verspreid, waar naar mijn mening het resterende zout het grootste gevaar vormt voor regenwormen als de hoeveelheden honderden liters zijn.

De verzameling overal verspreid door al mijn buren om een ​​schone tuin te hebben zonder te bukken om onkruid te trekken, duurt minstens 5 jaar om te worden verdund en afgebroken, om dit onkruid weer te zien verschijnen!!!.

Metselaars gebruiken bij het bouwen van een huis cementproducten en additieven, veel schadelijker, die in de grond terechtkomen, onder de betonmolen, die na inwerking niet tot een beetje zout worden gereduceerd en die zelfs tien jaar later, intact, voorkomen dat planten groeien!!!
Ik heb zo'n tuinplek bij mij thuis, die onder een cementmolen heeft gestaan!! Sommige planten worden, in plaats van te groeien, teruggebracht tot de staat van micro Bonzai, 10 jaar later, zonder dood te gaan, zoals een Mexicaanse sinaasappelboom, die van een mooie plant in het begin geleidelijk verkleinde tot slechts een voet radijs met 3 bladeren!!!
Ongelofelijk maar waar!!
0 x
christophe59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/04/15, 15:50




par christophe59 » 18/04/15, 15:56

Hallo,
Om sporen van mos of korstmossen op terrassen of buitenmuren te verwijderen, is er anti-mos dat in water wordt verdund en met een gieter of spuit wordt aangebracht. Deze gebruiksvriendelijke producten zijn verkrijgbaar bij alle drogisterijen zoals op http://wwww.nettoyage-facile.com belangrijke schoonmaaktips en -trucs.

Bewerken door Remundo: Hier is een leuke advertentie voor een allereerste bericht :P
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 81-gasten