Zoek gevonden 31 resultaten

par brinbrin62
08/04/18, 17:53
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Kent u het werk van Paul Chefurka?
antwoorden: 9
views: 6872

Kent u het werk van Paul Chefurka?

Als u de uitdagingen van de komende decennia echt wilt begrijpen, raad ik u aan om "Wereldenergie en bevolking - Trends tot 2100" te lezen, Door Paul Chefurka, oktober 2007, beschikbaar in het Frans hier: http: //www.courtfool. Info / nl_Energie_et_population_mondiales.htm ...
par brinbrin62
25/03/18, 10:27
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: lucht motor Aimé Rousseau van 60 jaar
antwoorden: 7
views: 24244

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren

De foto uit de krant toont het mechanisme van een compressor en zijn tank. Mijn ex-schoonvader zag er ongeveer hetzelfde uit met de riemen, enz. Hieruit blijkt dat conspis al actief waren in de jaren 60. Een persluchtmotor is niet interessant. De lucht moet worden gecomprimeerd en deze bewerking verbruikt ...
par brinbrin62
23/03/18, 10:56
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: Het afval is de grondstof van de eenentwintigste eeuw
antwoorden: 35
views: 27035

Re: Afval is de grondstof van de eenentwintigste eeuw

Het recyclen van kunststoffen heeft geen toekomst. Gerecyclede kunststoffen worden maar één keer gebruikt om producten te vervaardigen die als eindafval zullen dienen (niet recyclebaar). In plaats van na te denken over recycling, moeten we de productie en het gebruik van plastic vermijden en de voorkeur geven aan metaal of ...
par brinbrin62
14/03/18, 17:45
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Groei en energie: voor Stephen Hawking wordt de aarde een vuurbal in 2600 ...
antwoorden: 29
views: 14912

Re: Groei en energie: voor Stephen Hawking wordt de aarde een vuurbal in 2600 ...

Het doorbraakproject van Starshot is slechts een doe-het-zelfzaak. Een ambitieuze DIY, maar een DIY. Geen kans dat hij niet verder gaat dan studies. Niemand bij zijn volle verstand zou aan een reis van decennia willen beginnen, zelfs niet in winterslaap. Te veel risico's. En psychologisch ... op de limiet ...
par brinbrin62
12/03/18, 18:53
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe een land te vinden
antwoorden: 112
views: 40243

Re: Hoe een land te vinden

Voor de winde, is het een kwestie gehoord. Afgezien van de patiënt en voorzichtig trekken ...
Voor kwakgras dacht ik dat het resistenter was. Snijdt een zaailing van hooiland de vernietiging ervan? PdT's staan ​​bekend als reinigingsmiddelen.
par brinbrin62
11/03/18, 22:27
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe een land te vinden
antwoorden: 112
views: 40243

Re: Hoe een land te vinden

Ben het er natuurlijk mee eens dat alleen ervaring het waard is. Permacultuur (met de aromatische spiraal en de Boeddha bij de vijver) is een mode, gaat de biodynamica verder. Electrocultuur ook. Een vraag: verstik het kwakzalvergras door het oppervlak te bedekken met koolstof (hout, stro) en wacht op wat ...
par brinbrin62
10/03/18, 20:52
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe een land te vinden
antwoorden: 112
views: 40243

Re: Hoe een land te vinden

Hmmm ... Nou, ik ga terug en denk in mijn grot. Om een ​​bedrijf te starten als je bij RSA bent en je hebt geen kapitaal, ik vind het nog steeds moeilijk.
par brinbrin62
10/03/18, 17:30
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe een land te vinden
antwoorden: 112
views: 40243

Re: Hoe een land te vinden

En ik vergat in mijn post hierboven, je moet een methode kiezen: 1) Biologisch met grondbewerking, met of zonder plastic zeilen -> Opbrengst bij aankomst, maar ongestructureerde grond 2) Permacultuur -> New-age aspecten, en je moet liefhebben Gaia en dat soort dingen 3) Fenocultuur -> Zeer interessante methode, ...
par brinbrin62
10/03/18, 15:44
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe een land te vinden
antwoorden: 112
views: 40243

Re: Hoe een land te vinden

Ahmed, ik geef mezelf de schuld dat ik de quasi-slavernij van Marokkanen en anderen in Spanje ben vergeten. We zullen het evenmin hebben over Roemenen die naar Frankrijk komen om tegen het Roemeense minimumloon te werken voor de oogsten. Begrijp uw argument voor toekomstige waarde. Het is niet gekoppeld aan de piramides van behoeften, ...
par brinbrin62
10/03/18, 15:12
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Hoe een land te vinden
antwoorden: 112
views: 40243

Re: Hoe een land te vinden

Om "beter te zijn dan de economie", ik weet niet wat dat betekent. Ofwel passen we in het sociaaleconomische weefsel en accepteren we de regels en beperkingen, of we wijken ervan af, of komen er zelfs uit. Maar het is niet meer dezelfde dynamiek. Kortom, we hebben een bedrijf of een gezamenlijk bedrijf opgezet ...

Zoek Geavanceerd zoeken