Zoek gevonden 6 resultaten

par Bobinsana
26/03/22, 18:47
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Mijn moestuin van 50 - vragen
antwoorden: 0
views: 6250

Mijn moestuin van 50 - vragen

Hallo allemaal, Naar aanleiding van de berichten en het lezen van het boek ben ik afgelopen oktober mijn moestuin gestart. Ik installeerde wat hergroei, die echt werd opgegeten door de aarde (ik kon het niet geloven). Ik wilde mijn land eind januari testen, en ik plantte een paar teentjes knoflook...
par Bobinsana
15/10/21, 20:26
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Wintergroenten - Feedback?
antwoorden: 3
views: 3514

Re: Wintergroenten - Feedback?

@doris: MErci voor het antwoord! Ter verduidelijking, alleen op het chassis stel ik me een probleem voor. Het lijkt me zwaar, en vooral een onuitwisbaar element. Voor de rest zag ik eigenlijk ook geen zorg. Maar echt bedankt voor de verstrekte details. Ik ben van plan om dit te cultiveren hi ...
par Bobinsana
15/10/21, 09:22
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Wintergroenten - Feedback?
antwoorden: 3
views: 3514

Wintergroenten - Feedback?

Hallo, ik ben begonnen met het boek over Winter Cultures, door Wolfgang Palme, dat je ongetwijfeld kent. Hij geeft aan dat wintergewassen bescherming nodig hebben tegen neerslag, zoals kozijnen. Ik vind het moeilijk te begrijpen hoe dit gecombineerd kan worden met het moestuinsysteem...
par Bobinsana
08/10/21, 17:19
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Luie moestuin en kleine hooibalen - een lui idee.
antwoorden: 2
views: 5409

Luie moestuin en kleine hooibalen - een lui idee.

Hallo, ik ben net begonnen met mijn luiaardmoestuin en heb vanmorgen mijn hooi (van de hergroei) gekregen. En ik kreeg het terug in KLEINE BALLEN. Deze bolletjes vormen een parallellepipedum van ongeveer 30 cm x 80 cm x 40 cm, samengesteld uit bijna voorgesneden minibolletjes. En aangezien ik een luie vent ben...
par Bobinsana
10/09/21, 11:23
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Luie moestuin in de Cotentin! Uw mening is vereist.
antwoorden: 7
views: 5030

Re: Luie moestuin in de Cotentin! Uw mening is vereist.

Bedankt voor je antwoorden, het is echt leuk. Dit roept 3 andere vragen op: 1) met betrekking tot uw hooivoorraad: koopt u wanneer en wanneer nodig? Zo ja, hoe gemakkelijk vindt u hooi, zelfs als het hoogseizoen voorbij is? Zo niet, koopt u een aandeel...
par Bobinsana
08/09/21, 19:56
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Luie moestuin in de Cotentin! Uw mening is vereist.
antwoorden: 7
views: 5030

Luie moestuin in de Cotentin! Uw mening is vereist.

Hallo allemaal, Mijn naam is Gilles, en na het boek "Le potager du laesseux" te hebben gekocht en gelezen, ben ik van plan een moestuin aan te leggen op een perceel van ongeveer 200 m2. Ik denk dat ik veel dingen heb begrepen, maar ik heb nog steeds veel praktische vragen, en uw mening zou voor mij heilig zijn ...

Zoek Geavanceerd zoeken