Zoek gevonden 299 resultaten

par bleusideral
19/06/20, 14:00
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: liberalisering van de energiemarkt: de valse goed idee?
antwoorden: 75
views: 120065

Re: Liberalisering van energie: het valse goede idee?

Hallo, ik sta mezelf toe dit onderwerp te bespreken om het bij te werken, omdat ik een beetje verdwaald ben in alle aanbiedingen die tot nu toe zijn gedaan. We gingen vorig jaar naar ENI en we hadden verrassingen, grote dingen in de maandelijkse betalingen en schattingen, mijn vrouw was overtuigd door een begin...
par bleusideral
18/10/19, 14:50
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: LiFePo4 technologie op camper
antwoorden: 2
views: 3436

Re: LiFePo4-technologie op camper

Hallo ! Met een beetje vertraging Christophe, bedankt voor je aanwijzingen! Vertraging door trip in camper waardoor ik mijn nieuwe batterijen kon testen, inderdaad, ik ging naar de waarden die je communiceert, wat me eerst een beetje bang maakte toen de zonnelading was...
par bleusideral
25/08/19, 23:07
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: LiFePo4 technologie op camper
antwoorden: 2
views: 3436

LiFePo4 technologie op camper

Hallo, ik heb deze batterijen pas een paar maanden geleden ontdekt, waarvan de prijzen steeds betaalbaarder worden, ik heb eindelijk een 4x 3,2V - 200Ah-installatie geoptimaliseerd om 12,8V-200Ah + BMS + Balancer + 160W star + flexibel 120W te verkrijgen zonnepaneel om mijn c...
par bleusideral
11/06/19, 12:48
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Mix diesel + benzine of ethanol E85: verbruik minder en reinig uw dieselmotor
antwoorden: 969
views: 568948

Re: Diesel auto: verbruiken minder met een beetje SP95

Hallo !
Snelle vraag, bij welk motortoerental doe je deze tests? omdat er wordt gezegd dat het terecht nodig is om soepel te rijden, op lage snelheid met SP95 of E85, vermindert dit de vervuiling van de injectoren en andere elementen of juist niet?
par bleusideral
10/06/19, 19:52
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Wanneer stompzinnigheid highs bereikt!
antwoorden: 1
views: 3459

Re: Wanneer domheid bereikt highs!

Het is echt betreurenswaardig en niet op de hoogte van dergelijke praktijken, naast de onnodige doden, de vervuiling die goed wordt weergegeven door de 2e afbeelding maar nog ver van de realiteit, zijn de banen boven de 7000 meter bezaaid met lege zuurstofflessen en .. ..menselijke lijken, fysiek onmogelijk voor v...
par bleusideral
08/06/19, 09:05
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Onafhankelijk zwembad, pomp-UV-panelen
antwoorden: 10
views: 8367

Re: Stand-alone zwembad, pomp-UV-panelen

Hallo, watervoorziening voor de tuin? water wordt niet behandeld? alleen de UV van deze kracht, is dat genoeg?
par bleusideral
07/06/19, 18:58
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Onafhankelijk zwembad, pomp-UV-panelen
antwoorden: 10
views: 8367

Re: Stand-alone zwembad, pomp-UV-panelen

Goedeavond! Ik zou aanraden, voor minder dan 500 roro, een 80-100 Ah zonnegelbatterij, zonnepaneel(len) 160 tot 200 W monokristallijn, een regelaar (een PWM is voldoende) Een paar uur volle zon is voldoende om op mijn mening pomp en batterij opladen, en de uren om ...
par bleusideral
06/06/19, 09:51
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Mix diesel + benzine of ethanol E85: verbruik minder en reinig uw dieselmotor
antwoorden: 969
views: 568948

Re: Diesel auto: verbruiken minder met een beetje SP95

Bonjour!
Ah, het wordt interessant! eindelijk feedbacks om elkaar aan te moedigen :P Wie gaat het proberen met E85?
par bleusideral
28/05/19, 20:09
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Mix diesel + benzine of ethanol E85: verbruik minder en reinig uw dieselmotor
antwoorden: 969
views: 568948

Re: Diesel auto: verbruiken minder met een beetje SP95

Hallo Izentrop! Ik ben blij je weer te lezen: D Ik schrijf mijn opvullingen nauwkeurig op en mijn Excel-tabel doet de rest! Voor de koelkast: kaart defect, sonde ok, hij werkt heel goed continu door te rangeren, ik heb een dubbele digitale thermostaat besteld die ik net van thuis heb gekregen...

Zoek Geavanceerd zoeken