Zoek gevonden 17 resultaten

par Blasil10
10/11/06, 15:55
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Zonnewarmte: praktische informatie op de borden
antwoorden: 152
views: 148493

In feite veel antwoorden op: http://forum.apper-solaire.org/portal.php?sid=00ddf4b7235d030a47cdbc3d1e1a9746 http://forum.apper-solaire.org/portal.php die ik nog niet had gelezen... :!: Feitelijk om de werkzaamheden uit te voeren: vanwege de wijziging moet u dit aan de gemeente vragen...
par Blasil10
10/11/06, 14:41
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Zonnewarmte: praktische informatie op de borden
antwoorden: 152
views: 148493

Hallo, gezien dit type installatie (gezien / https://www.econologie.com/articles-1517.html) met betrekking tot de productie van warm water en mogelijk zonneverwarming, heb ik net ontdekt dat er panelen zijn (ik weet het niet als ik de link en het merk kan aangeven?) &q...
par Blasil10
27/08/06, 21:08
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Zonnewarmte zelfgemaakte
antwoorden: 14
views: 16505

. En in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, is zonne-energie in het noorden net zo effectief als in het zuiden, want als er minder zon is, duurt de behoefte langer. Olivier Tijdens een conferentie over zonne-energie leerde ik zelfs dat je beter gebruik kunt maken van de energie van de zon (met panelen bijvoorbeeld...
par Blasil10
14/01/06, 20:23
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: wind trechters
antwoorden: 42
views: 38387

Maar eerlijk gezegd zijn ze lelijk. Dat is een kwestie van smaak, persoonlijk vind ik het nogal esthetisch. Ik heb al de gelegenheid gehad om langs de kust richting Noirmoutier te lopen, waar een windmolenpark staat, en ik vind het majestueus en vermakelijk. Maar ik begrijp dat dat niet zo is...
par Blasil10
15/11/05, 21:33
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Pantone op TF1
antwoorden: 3
views: 5003

Re: pantone op TF1

ze spraken erover op het journaal van 20 uur....wie heeft het rapport gezien???? voila voilou :P Ik kon mijn ogen echt niet geloven...een rapport dat begon met praten over rijden op diesel en waterdamp...als ik het me goed herinner :!: Ondubbelzinnig rapport, met shema en al, citerend uit Pantone,.. .
par Blasil10
01/10/05, 21:37
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 80435

:ph34r: ...daarom plaats ik "geen commentaar" :D ... Ik wachtte op de logische reactie
en heel begripvol! ;)
par Blasil10
01/10/05, 19:26
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 80435

Over dit onderwerp: Jean-Marc Moreau gevonden in het tijdschrift: Courier des Cadres oktober 2005 pagina 13 (bijgevoegd) met de foto van JMM voor een "buis" die ongeveer 40 cm hoog en 10/15 cm in diameter moet zijn? ze praten over "zuurstofgenerator die onder de motorkap is geïnstalleerd...
par Blasil10
05/09/05, 22:33
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Johnson magnetische motor
antwoorden: 114
views: 98250

B) dat is waar ... dat is het :D

Alles is mogelijk .... ;)
par Blasil10
05/09/05, 14:10
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Johnson magnetische motor
antwoorden: 114
views: 98250

Deze link is erg interessant! die ik net heb gezien... maar niet gisteren! <_< Ja, het lijkt inderdaad "van zichzelf" te werken en vanzelf te beginnen wanneer de twee externe delen samenkomen.. drie elementen parallel: assemblages met gegoten magneten...
par Blasil10
04/09/05, 19:10
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Homologatie van een "watermotor"
antwoorden: 11
views: 9707

Persoonlijk heb ik deze link: http://entrepriseseau.free.fr/index1.htm B) B) maar ongetwijfeld al vermeld... Ik hou van onmogelijke missies (...muziek:D) maar dit is het motortype ooit geweest besproken op de forum ? Ik heb ...

Zoek Geavanceerd zoeken