Videocrash vermeden: nep of niet nep?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Videocrash vermeden: nep of niet nep?




par Christophe » 06/11/08, 14:20

0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

video-




par tigrou_838 » 06/11/08, 14:53

hallo, ik zou maar één ding willen zeggen, het is mogelijk, gezien het motorvermogen en de pro aan het roer.

op dit soort kunstvliegtuig is de motor zo krachtig dat je zelfs zonder vleugels de stratosfeer in zweeft.

hetzelfde overkwam mij een paar jaar geleden met modelvliegtuigen en de landing alleen met motorvermogen als een bloem, of liever als een helikopter.

in ieder geval petje af voor de piloot, hij is een pro van pro.

tigrou 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 06/11/08, 14:56

Ja, maar de touchdown is nog steeds...uh...te sterk en de rebound te "perfect" denk ik...

Dan is er het vervagingseffect van de camera alsof het op dat moment toevallig is...
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

video-




par tigrou_838 » 06/11/08, 15:10

ja ben het met je eens over dit ding, het zal zachtjes op de staart in een maïsveld zijn geland om de schok op te vangen.

ok, voor de kleine twijfel op de overloop, hoewel ze met dit soort zink van alles en nog wat doen.

in ieder geval op het stuk voor de landing kan ik je vertellen dat hij een echte professionele acrobatische piloot is aan de besturing.

tigrou : Oops:
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 06/11/08, 15:15

Hallo,
voor de landing zou ik gezegd hebben dat het een schaalmodel was...
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

video-




par tigrou_838 » 06/11/08, 15:20

Ja, ik ook.

Ik heb het gewoon keer op keer bekeken.

en ik kan zeggen dat het waar is.

in ieder geval snijdt de vlucht op 45 graden bij minimale snelheid en dan slechts een beweging van de stok en rolroeren drie meter boven de grond om het vliegtuig weer op zijn wielen te zetten.

Ik zou maar één ding willen zeggen, petje af.
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

video-




par tigrou_838 » 06/11/08, 15:22

Het zet me aan het denken, toen ik een schaalmodel aan het maken was, slaag ik erin om de vlucht zo recht te houden, en de staart van het vliegtuig de landingsbaan of het gras te laten raken voordat ik naar een andere aerobatics vertrek.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 06/11/08, 16:34

Ik vind het filmpje.

Wat mij raar lijkt...
Vlak voor de landing hield het zich op zijn kant vast, met de linkervleugel omhoog, verticaal, ongetwijfeld dankzij de kracht van zijn motor en de achterste rolroerkleppen.

Als hij zijn motoren uitschakelt, landt hij plat als een rots, op een goede manier.

De vleugel die zich bovenaan bevond, herstelde zich echter naar de horizontale stand, terwijl bij een val het oppervlak, met zijn weerstand tegen de lucht, had moeten voorkomen dat hij zo snel herstelde? Neen ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/11/08, 16:40

Ik vind het moeilijk te geloven, "uiteindelijk" met een snelle stoot van het roer om de vleugel op het laatste moment recht te zetten op de as, maar de manoeuvre is te perfect

als dat waar is, is het een mix van ongelooflijk meesterschap en een grote meevaller

en dan, in een vleugel, is er een tank, kabels, slangen... je kunt niets zien uitsteken, de uitsnede van de vleugel lijkt me veel te eenvoudig

wat denkt Andreas?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: filmpje




par Christophe » 06/11/08, 18:31

tigrou_838 schreef:Het zet me aan het denken, toen ik een schaalmodel aan het maken was, slaag ik erin om de vlucht zo recht te houden, en de staart van het vliegtuig de landingsbaan of het gras te laten raken voordat ik naar een andere aerobatics vertrek.


Ja dat kan perfect...eindelijk met 2 vleugels als bewijs, er zit zelfs een video in de downloads: https://www.econologie.com/aviation-extr ... -3653.html maar het is de touch-down die zo "perfect" is dat ik het moeilijk te geloven vind

Gegyx en Maloche: Ik ben dol op je analyses :)

+1 wat vinden André (en looping) ervan?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten