Econokit blaast niet op hybride toyota

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
tibo54200
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/12/18, 21:52

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par tibo54200 » 10/01/19, 16:55

Wel, ik heb foto's gemaakt van de installatie, maar ik had geen tijd om een ​​diagram te maken
Ik belde econokit. Hij zei dat ik niet op de juiste plek moest zijn.
Toch heb ik het luchtcircuit na het luchtfilter losgekoppeld en we voelen de luchtstroom opgezogen.
De diffuser is goed aangesloten en in de juiste richting.
toebehoren
P_20190108_164849.jpg
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Janic » 10/01/19, 17:25

Vreemd, je zei raar! Probeer de oliedampterugwinningsbuis dicht te knijpen, omdat je niet genoeg zuigkracht hebt, lijkt het. Bij de eerste tests van het Gillier-panton was het noodzakelijk om de aanzuiging door kleppen te regelen en de luchttoevoer zelfs gedeeltelijk te blokkeren om, door vallen en opstaan, de stroom te versnellen. Heb je de experimenten op quanthomme geraadpleegd?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
tibo54200
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/12/18, 21:52

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par tibo54200 » 10/01/19, 17:56

Nee, ik heb dat niet geraadpleegd.
Heb je links?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Janic » 10/01/19, 18:45

Ik ging ervan uit dat het al gedaan was, vandaar mijn rare,
http://quanthomme.free.fr/
De site Quant'homme ligt aan de basis van deze econologische site, Christophe zal er met u over kunnen spreken, en u zult bovendien zijn aanwezigheid vinden in de ervaring van de tractoren van de teler Gillier die de scheiding benzine + water initieerde, door de alleen bellen van het water en het volledig behouden van het bestaande motorsysteem; welke Ecopra met zijn Econokit is een van de fabrikanten die erdoor geïnspireerd zijn.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Flytox » 11/01/19, 23:27

Uw pijp (rode pijl) is te dichtbij (in de bocht) van de inlaatpijp. Als de buis zo gebogen / gebogen is als u waarschijnlijk bent, is de stroming op dit punt erg verstoord. Dus de druk moet stoeien en misschien niet in de goede richting ...
Probeer een andere implantatie verder stroomopwaarts of stroomafwaarts van de elleboog (afstand van minstens 1.6 maal de binnendiameter van de rand van de elleboog?)
A+

dfdgg.jpg
dfdgg.jpg (121.82 Kio) Toegang tot 5366-tijden
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Flytox » 11/01/19, 23:42

Om x-gaten in de slang te voorkomen, kun je het doen met een stuk stijve pijp, zoiets als:

tuy1.jpg
tuy1.jpg (15.11 KIO) Toegang tot 5366-tijden
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
tibo54200
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/12/18, 21:52

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par tibo54200 » 15/01/19, 20:50

Goedenavond en bedankt allemaal voor je antwoorden
Ik was vorige week 's nachts (harde schijf voor herstel vooral voor iemand van het gebouw). Ik kon niet te veel antwoorden.
In het kort ben ik in spanning weggegaan, maar ik ben van plan terug te gaan
Flytox Ik kan niet helemaal begrijpen hoe de lucht hier minder wordt gezogen (ik weet dat je het over flow had).
Ik zou eerst mijn systeem willen bubbelen, dan zal het gemakkelijker zijn.
Merk op dat sinds het interview (dat niet werd gegeven maar dat ook geen luxe was) de consumptie sterk daalde maar nog steeds niet borrelde ...
Blijf op de hoogte.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Flytox » 15/01/19, 23:16

tibo54200 schreef:Flytox Ik kan niet helemaal begrijpen hoe de lucht hier minder wordt gezogen (ik weet dat je het over flow had).


Wanneer een gas met "hoge snelheid" in een buis circuleert, kunnen de variaties in diameter, plotselinge richtingsverandering (hier 90 °), de toestand / ruwheid van het oppervlak, de nabijheid van een verbinding met een andere buis (hier het recyclen van oliedampen) enz ... veroorzaken dat de stroming turbulent wordt. Het is duidelijk dat op verschillende plaatsen in het kanaal verschillende drukzones ontstaan, zelfs enkele mm van elkaar gescheiden. Als je pijp niet "continu" in een depressie zit in vergelijking met je bubbler, zal hij nooit borrelen.

Staat de "lepel" die aan het uiteinde van uw pijp wordt geplaatst altijd in de goede richting? Het verdiepte deel is stroomafwaarts van de stroom, anders creëert het een druk in plaats van een depressie.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
tibo54200
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/12/18, 21:52

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par tibo54200 » 22/01/19, 12:27

De "lepel" (diffuser) zit inderdaad in de goede richting.
Ok, ik heb het begrepen, dus ik moet een betere plek vinden om mijn zender aan te sluiten.
Ik zal contact opnemen met een monteur die wil weten of hij mij ook kan helpen.
Tot binnenkort.
0 x
tibo54200
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/12/18, 21:52

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par tibo54200 » 03/03/19, 21:24

Bonjour à tous,

Ik geef je mijn nieuws, de warmte van de afgelopen dagen kan een effect hebben op het systeem, maar het verbruik is zo gedaald dat ik nog nooit dergelijke cijfers heb gehad ...

Dus misschien heeft het niets met de kit te maken, omdat ik de verbindingen helemaal niet heb veranderd, maar ik wilde het nog steeds met je delen totdat ik een monteur vond om de verbindingen te optimaliseren.

de volgende ritten zijn ongeveer vijftig km elk en het verbruik betreft alleen de reis.

Meestal op de nationale en de thermometer vertelt je de buitentemperatuur waren de omstandigheden goed.
toebehoren
P_20190303_182733.jpg
P_20190303_165011.jpg
P_20190227_181525.jpg
P_20190224_195642.jpg
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten