Wat een nut om met olie te rollen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
raybas
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/05/18, 21:16

Wat een nut om met olie te rollen




par raybas » 24/02/19, 18:19

Hallo hallo! Dus hier is het, ik ben momenteel aan het rijden in TDI 130cvx passat gegeven door mijn vader. Maar het begint op te geven en vooral wil ik een utility kopen om te werken. Een goedkoop ding type express.

Maar bovenal zou ik graag in het olieherstel willen gaan rijden, tenminste 30%. Ik ben een beetje terughoudend om de passat met alle elektronica erin te stoppen. Vooral omdat het een directe injectie is.
Dus ik zou graag willen weten dat het het beste nut is om op olie- of dieseltype te rijden, idealiter iets dat meer trekt dan 70chvx. Ik zag dat de bovenkant de indirecte injectie was, dus de oude diesels met injectoren bosch. Maar moeilijk om de refs te kennen.

Als je me meer zou kunnen vertellen, zou het cool zijn.
Dank aan u.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Wat een nut om met olie te rollen




par Adrien (voormalig nico239) » 25/02/19, 15:27

welkom

Ik heb geen mening over nutsbedrijven, maar ervaar dat mijn Mercedes 190D al 100% koolzaadolie heeft gerold ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten