Beoordelingen van het boek Biogas - praktische handleiding

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: boekbespreking Biogas - praktische handleiding




par Christophe » 26/05/16, 12:57

0 x
remi43
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 12/07/16, 22:22

Re: boekbespreking Biogas - praktische handleiding




par remi43 » 12/07/16, 22:33

hello,

Ik lees met belangstelling de hele draad. Ik start het onderwerp van het biogasboek een beetje opnieuw omdat ik geen ander heb gevonden forum wie praat erover.
Ik heb het boek gekocht en ben goed gemotiveerd om te beginnen. Het boek spreekt over forum van de boerenatelier, maar voorlopig is er niet veel.
Zijn er mensen begonnen? rendementen? dit boek is een goudmijn en ik vind dat sommige leden hiervan forum hebben een beetje snel besloten! Er is zelfs niet in andere talen en voor zover ik weet, zo'n nauwkeurig boek over de constructie van de biogaszuiveringsinstallatie om methaan voor een voertuig te verkrijgen. Het bouwgedeelte van de vergisters is daarentegen meer beschikbaar op internet en boeken, zelfs als dit vaak grote installaties of meer gezinsvriendelijke kleine installaties betreft; de tussenpersoon wordt zelden benaderd.
Dank je wel!
Rémi
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: boekbespreking Biogas - praktische handleiding




par GuyGadebois » 05/09/19, 14:03

Ik loop over de baan. Over een paar dagen koop ik een Seat TGI. Anders is hier de tutorial van de auteur van het boek:
https://www.latelierpaysan.org/IMG/pdf/ ... erme-2.pdf

En tal van andere tutorials die u misschien interesseren:
https://www.latelierpaysan.org/Plans-et-Tutoriels
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten