Video, olie ligt in de wei

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
yan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 12/03/06, 17:14
Plaats: Haute-Savoie




par yan » 23/04/06, 10:47

Het probleem is dat door niet-vervuilende energie te belasten
Frankrijk staat op het punt de eerste persoon te worden die verantwoordelijk is voor de
vervuiling in de wereld ... als het doorgaat, zal het afnemen
de VS.

A+
Yan
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/04/06, 10:58

yan schreef:Het probleem is dat door niet-vervuilende energie te belasten
Frankrijk staat op het punt de eerste persoon te worden die verantwoordelijk is voor de
vervuiling in de wereld ... als het doorgaat, zal het afnemen
de VS.

A+
Yan


Keskidilui? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
yan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 12/03/06, 17:14
Plaats: Haute-Savoie




par yan » 23/04/06, 12:12

Econology schreef:
Keskidilui? : Cheesy:


ja, ik ben geneigd dingen een beetje te overdrijven en het was in de toon van spot.
maar het is een beetje waar Frankrijk doet alles wat het kan
om het gebruik van niet-aardolieproducten te ontmoedigen
--- vermeldt ook :onheil:

In Frankrijk hebben alleen de heer Chirac en zijn vrienden het "recht" om een ​​diester met nulwaarde te besturen

elke andere brandstof (aardolie of niet) is onderworpen aan belasting


A+
Yan
0 x
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 23/04/06, 23:33

Het waren deze fiscale "problemen" die mij ertoe brachten de sprong te wagen. Eerlijk gezegd zal ik verontschuldigd worden, maar shit! Zodra ik buiten mijn werk werk (schrijven of intellectuele diensten), word ik vanaf het begin meer dan 30% gestoken van wat ik op deze gebieden verdien. Wetende dat dit voordelen zijn die ver onder een minimumloon per uur liggen ... moet je echt houden van wat je doet. Eerlijk gezegd is het walgelijk om te werken (bovendien vraag ik me af of dit niet het einddoel is, er zijn dagen ...)!
0 x
Marty
Avatar de l'utilisateur
bojourvous5094
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 212
Inschrijving: 20/03/05, 20:11
Plaats: Levis, QUEBEC

Nieuws uit het zuiden




par bojourvous5094 » 27/04/06, 01:15

Aardgas om onafhankelijkheid te bevorderen

De presidenten van Venezuela, Hugo Chavez, van Brazilië, Lula da Silva en van Argentinië, Nestor Kirchner, komen bijeen in São Paulo, Brazilië, om de wijze van financiering te bepalen en het tijdschema voor de aanleg van een 6600 km-gasleiding, de langste ter wereld.
Het 23 miljard dollar-project moet de steden Brazilië, Argentinië en Uruguay in staat stellen om zichzelf binnen 10 jaar van Venezolaans aardgas te voorzien.
Energieonafhankelijkheid is de hoeksteen van de integratie van de landen van de zuidelijke gemeenschappelijke markt (Mercosur).
mercosur een markt van 270 miljoen mensen, werd opgericht in 1991 en omvat Argentinië, Brazilië, Paraguay en Uruguay. Het heeft ook Bolivia, Chili en Venezuela als geassocieerde staten.

De komst van Venezuela in Mercosur getuigt van de wil van verschillende Latijns-Amerikaanse staten afstand nemen van het project FTAA (Free Trade Area of ​​the Americas), gesponsord door de Verenigde Staten en Mexico. 8)
________
Bron; http://radio-canada.ca/nouvelles/Intern ... -gaz.shtml
0 x
We oogsten wat we zaaien ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 27/04/06, 10:48

En wat is de relatie met hernieuwbare energiebronnen, het onderwerp van dit bericht?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 31/01/08, 18:28

Post opgraven om je te laten weten dat de video nu op de site staat (voor degenen die hem nog niet hebben gezien): https://www.econologie.com/envoye-specia ... -3463.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 02/05/11, 13:25

0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten