Hernieuwbare olie door Jean Laigret

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/04/10, 15:52

Heel interessant dit onderwerp van je forum !!!
Ik wist niet dat olie zo makkelijk aan te doen is wat gastro-enteritis geeft!!
Alleen deze bacterie staat op google bekend als een gif en ik denk om deze reden we waren helemaal vergeten dat ze olie maakt op google !!!
http://www.idph.state.il.us/Bioterroris ... ridium.htm
Clostridium perfringens gifstoffen als wapens: De gifstoffen kunnen worden gezuiverd tot een geconcentreerde vorm. Ze zouden hoogstwaarschijnlijk in een aerosolvorm worden gebracht, hoewel ze ook in water of voedsel kunnen worden geplaatst.

Let op: alleen omdat u in contact komt met een Clostridium perfringens-toxine, betekent niet dat u er ziek van wordt.

Wat gebeurt er als iemand ziek wordt van Clostridium perfringens-toxines?

* Voedselvergiftiging: C rampy maagpijn gevolgd door diarree kan zes tot 24 uur na het eten van besmet voedsel beginnen. Misselijkheid komt vaak voor, maar koorts en braken zijn meestal geen symptomen.
* Gezuiverde gifstoffen (wapen): het vrijkomen van gezuiverde gifstoffen kan meerdere effecten hebben. De effecten zijn afhankelijk van de bacteriestam die wordt gebruikt, het soort gezuiverde toxine, de methode van afgifte en de hoeveelheid die in het lichaam wordt opgenomen. De gifstoffen kunnen produceren—
o Maageffecten: verlies van eetlust, misselijkheid, braken en waterige of bloederige diarree met krampachtige buikpijn.
o Ademhalingseffecten: Ademhalingsmoeilijkheden, piepende ademhaling en hoesten. Mond- en keelpijn met wat bloed in het speeksel en sputum is mogelijk.
o Huideffecten: brandende pijn, roodheid, jeuk, huiduitslag of blaren.
o Hersen- en zenuweffecten: een van de geproduceerde gifstoffen (epsilon-toxine genaamd) beschadigt de hersenen en zenuwen van dieren in laboratoriumtests. Het kan leiden tot duizeligheid, moeite met evenwicht en coma. Het is mogelijk dat deze effecten bij mensen optreden.




Zelfs als het werkt, zal er een weigering zijn om vergif te laten groeien in plaats van septic tanks!!!
Ook al hangt deze bacterie eigenlijk overal rond.
Desalniettemin moet je voorzichtig zijn met het omgaan met blikken afval die zonder zuurstof zijn verhit om olie te maken!!
Het moet wel heel makkelijk zijn met de aandoeningen van Dr. Jean Laigret en het desinfecteren achteraf.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/04/10, 22:20

hoe dan ook, alle brandstoffen zijn giftig: drink methanol of pure ethanol...

dus een gistend vat vol bacteriën zal niet gevaarlijker zijn dan een vat afgewerkte brandstof

Anaerobe bacteriën zijn niet erg gevaarlijk omdat ze onder normale omstandigheden niet kunnen groeien.

Binnenkort hervat ik mijn methanisatietesten: ik heb al een paar jaar een oude verlaten tank vol stront die geen methaan meer maakt, maar die heel zwarte producten bevat: zou die olie gemaakt hebben?

Ik dacht dat het enige bruikbare product methaan zou zijn, en dat het residu na anaërobe vergisting alleen afval zou zijn, maar het zou nodig zijn om nauwkeuriger te analyseren: zou er niet een beetje olie zijn...

het destilleren van olie is niet moeilijk: ik heb al mengsels van stookolie en teer gedestilleerd, of stookolie en motorolie: het kost veel minder energie dan het destilleren van alcohol en water
0 x
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05




par edfed » 04/04/10, 23:40

Ik dacht dat het enige bruikbare product methaan zou zijn, en dat het residu na anaërobe vergisting alleen afval zou zijn, maar het zou nodig zijn om nauwkeuriger te analyseren: zou er niet een beetje olie zijn...


pak snel een ijsbijl, misschien heb je een oliebron gevonden.
: Lol:

in ieder geval is het interessant, met de shit die we continu produceren, is er genoeg te doen in werkelijkheid.

maar zijn "normale" mensen bereid om brandstof te maken met hun stront? Ik stel me voor dat de adverteerders vanaf hier hun hersens verdraaien om het idee te verkopen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 05/04/10, 00:04

geen houweel! als ik graaf zal ik eerst mijn tank legen en de liter olie die hij in 2 jaar heeft gemaakt kwijtraken...

serieuzer ik liet het overlopen in de overtuiging dat de methanisatie voorbij was zonder me voor te stellen dat de bacteriën ook olie hadden kunnen maken

toch lijken de zwarte sporen waar deze tank overloopt op sporen van afgewerkte olie!

edfed brandstof maken is geen taak voor normale mensen

normale mensen zijn consumenten

economen zijn niet normaal

Ik wil niet normaal zijn
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/04/10, 00:40

Helemaal mee eens, methanol is een vergif in wijn, maar er zijn niet veel microben voor nodig om eng te zijn en ik denk dat dat de reden is voor de vergetelheid op Google en door de wetenschappelijke bevolking van de ontdekking van Dr. Jean Laigret.
Het is noodzakelijk om deze hete anaerobe experimenten opnieuw uit te voeren, wat gemakkelijk moet zijn, maar het is iets anders dan methanisering!!!
Door al het verloren houtafval te nemen, zouden we veel olie moeten kunnen maken, als we het niet verbranden?
De bodem van de verrotte zwarte tank is organisch materiaal min of meer olie en de test, eenmaal gedroogd, is om te zien of het brandt en aan de andere kant zal een simplistische destillatie informatie geven over de samenstelling ervan.
Door achteloos in grote hopen te rotten krijg je dit soort zwart.

Eindelijk leven gedurende 500 miljoen jaar door fotosynthese, waarbij elk koolstofatoom van plantaardig materiaal wordt gevormd, geeft een molecuul O2 vrij in de lucht.
Omdat de zuurstof in de lucht dus ongeveer elke 200000 jaar wordt vernieuwd, heeft het leven in meer dan 500 miljoen jaar 5x500 = 2500 keer meer koolstof gecreëerd dan nodig is om alle huidige zuurstof in de atmosfeer van de aarde te verbranden!!!
Welk deel zich in de diepten van de aarde op de bodem van de zeeën heeft opgehoopt, is niet duidelijk, maar zelfs 1% is genoeg om olie, methaan en steenkool in reserve te houden om 25 keer de zuurstof in de lucht op aarde te verbranden! !!
Om deze reden zullen we naar mijn mening niet zien dat de fossiele brandstoffen die zich gedurende honderden miljoenen jaren hebben verzameld, opraken!!
We riskeren al onze zuurstof te verbranden lang voordat we sterven aan langdurige verstikking!
Het is absoluut noodzakelijk om ons brandstofverbruik te beperken, niet alleen vanwege CO2, maar ook om te zorgen voor de vernieuwing van de jaarlijkse zuurstof!!
Door onze brandstof te maken door middel van fotosynthese, zorgen we voor het behoud van de zuurstof in de lucht.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 05/04/10, 13:51

Ik heb een deel van de oude tekst gelezen die in dit onderwerp is weergegeven: ik heb daar niet genoeg precieze informatie gevonden om te weten of een fermentatiesysteem dat uitsluitend bedoeld is voor het maken van olie stand houdt: als het zo eenvoudig was, zou iemand het hebben gedaan

Ik vertrouw liever op eenvoudige methanistie, waarvan het bewijs van werking goed ingeburgerd is.

dan zal het aanpassen van de chemische samenstelling met jodium om een ​​beetje olie in dezelfde tank te maken een vooruitgang zijn

olie maken met olijfoliezeep is absoluut absurd: geen mogelijke winstgevendheid!

het waarderen van wat olieachtig is in groenafval is interessanter: de vruchten van liguster, es en ik weet niet wat er aan het begin van dit onderwerp werden genoemd

blijft het probleem van een olielekkage: een klein beetje olie in veel water is niet gemakkelijk te scheiden: het is heel goed mogelijk dat het weinige geproduceerde olie slechts een bron van vervuiling is: dat het methaniseringsafval alleen maar vervuilt

tenzij je het integreert met een andere waardering: er is ook ammoniak die kan worden teruggewonnen door het methanistieresidu te destilleren: het is een operatie die niet alleen winstgevend is voor de ammoniak, maar een beetje ammoniak + een beetje olie + een beetje je ne sais quoi en we maken uiteindelijk de gasfabriek winstgevend
0 x
Avatar de l'utilisateur
edfed
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 16/12/09, 10:05




par edfed » 05/04/10, 15:14

olie maken met olijfoliezeep is absoluut absurd: geen mogelijke winstgevendheid!


is het rendabel om te leven?
of liever, is het leven winstgevend?

Winstgevendheid is alleen relevant in een kapitalistisch systeem.
de productie van olie door het opwerken van afval zou echter antikapitalistisch zijn, ik heb het over het moderne kapitalisme, dat van het jaar 2000 en enkele.

sluit daarom nu al het kapitalisme, de markteconomie en buitensporige handel uit.

stop dan de ontbossing en de aanleg van wegen.

etc etc... een grote puzzel met duizenden onbekenden, waarvan sommige beter gewoon gewist kunnen worden om de vergelijking te vereenvoudigen.

als de wereld er is, is dat niet vanwege de ecologie, maar vanwege al het andere dat een grote hoop stront vormt, klaar om in olie te worden omgezet. :D
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 06/04/10, 02:57

Door de patentinformatie te lezen, zou men in staat moeten zijn om de vorming van natuurlijke aardolie ondergronds uit verschillende plantaardige afvalstoffen, algen, te reproduceren zoals deze voorkomt:
1) anaeroob begraven op de bodem van een ondiepe zee dus 2° met zeewater (jodium, zouten) 3) druk enkele Bars 4) aardse mineralen (silica, klei) 5) temperatuur (30° tot 40°C) 5) gebruikelijke anaerobe microben van de aarde
Met enkele variabele mineralen uit het patent moeten we de vorming van natuurlijke aardolie versnellen!!
Men heeft de indruk dat het nodig is een anaerobe vertering op gang te brengen die stopt als gevolg van slechte omstandigheden en die overgaat in de vorming van olie, onvolledige omzetting van plantaardig afval door frustratie van goede omstandigheden voor de bacteriën zodat er koolstofketens overblijven die niet worden omgezet in methaan en dus olie !!
Kleine volumes van 10 tot XNUMX liter kunnen we passen.
Het voordeel van olie is dat het vloeibaar makkelijker te vervoeren is dan methaan.
Ten slotte beperkt de vorming van aardolie zich niet tot vetstoffen, olijfzeep, maar tot alle plantenresten zoals methanisering, in het bijzonder algen.
0 x
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2




par xboxman4 » 28/11/10, 20:39

Nog nieuws van??

:|
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/11/10, 21:33

Ik denk aan dit verhaal over olie, als ik het bassin zie dat ik 3 jaar geleden ben gaan gebruiken als methaniseerder en dat ik heb moeten opgeven: er zit zwart in, is het olie?

het kan, maar als het 0.1 kg olie in 3 m3 stront is, niet makkelijk te sorteren

de natuur had meer tijd: de olievlekken die we snel klaar waren met pompen hadden millennia om te scheiden van de biomassa die het produceerde
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten