Pro-huile rapport over FR3

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
aidiv
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 20/12/04, 18:57




par aidiv » 29/01/07, 18:17

ja het begin ontbreekt, kon het niet hebben, de tijd om de pc op te starten om op te nemen...

Ik zag dat vanaf de volledige start van de vergasser, met het laden van het hout, de ventilatie..
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 29/01/07, 20:55

Ik zag dat vanaf de volledige start van de vergasser, met laden van hout, ventilatie

De gazogene, ik hoorde erover van mijn vader die maquisard was (g 1939-45). Omdat er geen benzine was (opgevorderd door de Duitsers), reden de auto's op vergasser (in de films van deze periode kunnen we duidelijk de langwerpige cilinders zien die aan de imperiaal of de zijkanten van de voertuigen zijn bevestigd, met name het voorwiel Citroën rijden).

Misschien dat ik daarom, onbewust, op LPG rijd??
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/01/07, 22:34

Caaaaaaa is er!!

https://www.econologie.com/biocarburants ... -3359.html
We juichen Aidiv heel hard toe!

ps: sorry voor de kwaliteit, maar ik denk dat hij heeft gedaan wat hij kon om de maat zo goed mogelijk te verkleinen.
Dernière édition par Christophe de 06 / 03 / 07, 14: 27, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/01/07, 22:53

Dag
in films uit deze periode zien we duidelijk de langwerpige cilinders die aan het imperiaal of aan de zijkanten van voertuigen zijn bevestigd, vooral Citroën-voertuigen met voorwielaandrijving).

Nee, de cilinders zijn stadsgas of acetyleen
de vergasser is als een nog verticaal geplaatste, gevuld met blokken droog hout, we steken hem in brand en terwijl hij brandt, slikt de molen dit arme gas in. In werkelijkheid is het complexer dan er creosootreinigers en stof voor nodig zijn, koeler, niet om de problemen van motorverstopping te noemen. Er zijn maar weinig mensen die op olie op diesel rijden en nog minder mensen op houtblokken of suiker.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 30/01/07, 00:35

Oké, ik heb het door elkaar gehaald.

Ik hoorde hierover toen ik klein was (geboren in 50); na 55 spraken we meer over de oorlog in Algerije, en dan waren er de lokale jongeren die daar vertrokken en niet terugkeerden (FLN-hinderlagen). Een slechte tijd ook.

Mijn generatie heeft oorlogen meegemaakt (te jong om naar Algerije te gaan).

Laten we hopen dat toekomstige generaties dit niet zullen meemaken.

Mijn twee zonen zijn zelfs aan de militaire dienst ontsnapt (de oudste is dankzij zijn studie binnen een jaar 2 jaar geworden). . :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 30/01/07, 01:03

Christophe schreef:Caaaaaaa is er!!

http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 8829618531

We juichen Aidiv heel hard toe!

ps: sorry voor de kwaliteit, maar ik denk dat hij heeft gedaan wat hij kon om de maat zo goed mogelijk te verkleinen.

Ik heb de helft gezien: het is opbouwend! in Frankrijk zijn we belabberd: HVB in Duitsland zal zich steeds verder ontwikkelen en hier weten N.Hulot en Janco nauwelijks dat het bestaat. Misschien moeten we ze deze video sturen!!!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 30/01/07, 05:40

Hallo,

Ik heb net het rapport bekeken...

DUS DE...... BRAVO!!!!

Voor één keer hoor ik de woorden "gewoon"...

Politieke lafheid en olielobby...hoe goed voelt dat...Wat een geweldige conclusie!!!

GOED GEDAAN.
0 x
Respect !!!
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 30/01/07, 08:12

hallo allemaal en dank aan Chris en Aidiv voor dit zeer uitgebreide rapport (wat zelden op televisie voorkomt)

43 minuten en 52 seconden denken dat we voor eikels worden aangezien
het is moeilijk !!!
Ik draai zonder aanpassingen op 50% frituurolie
mijn stoel uit 1995 (ww-motor) en ik denk, gezien het rapport, dat ik
Ik ga er binnenkort gekonfijte eendenpoten aan toevoegen
in mijn tank!!!

we moeten hopen dat dit soort berichtgeving wijdverspreid wordt en dodelijk is
in de kiem de wens van oliemensen om alles onder de knie te krijgen door te winnen
geld op de achterkant van onze blauwe bal!!!
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 30/01/07, 10:09

Doe het rustig aan met de gekonfijte eendenbouten, want dierlijk vet heeft de neiging sneller te stollen dan plantaardig vet (althans, dat lijkt mij)

SixK
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 30/01/07, 11:00

jean63 schreef:Oké, ik heb het door elkaar gehaald.

Ik hoorde hierover toen ik klein was (geboren in 50); na 55 spraken we meer over de oorlog in Algerije, en dan waren er de lokale jongeren die daar vertrokken en niet terugkeerden (FLN-hinderlagen). Een slechte tijd ook.

Mijn generatie heeft oorlogen meegemaakt (te jong om naar Algerije te gaan).

Laten we hopen dat toekomstige generaties dit niet zullen meemaken.

Mijn twee zonen zijn zelfs aan de militaire dienst ontsnapt (de oudste is dankzij zijn studie binnen een jaar 2 jaar geworden). . :onheil:


goed voor benzine, dat is alles! er is de ketel, om de houtblokken te verbruiken, er zijn ook de filters en de koeler, er is een ventilator om de gassen te blazen; om op benzine te beginnen zat er een carburateur van een motorfiets (125cc) Het lijkt misschien lang te duren voordat het systeem op gang komt! het is niet zo! voor goedkeuring (en ja al) was het nodig om in minder dan 7 mm te kunnen vertrekken (uit het geheugen, moet worden bevestigd)
Deze gassen veroorzaakten een vermogensverlies (40%?) De buizen raken verstopt en gaan kapot door de zuren die in deze brandbare dampen zitten. Op een review (LVA) zag ik een artikel over een j7 gaso :schok: : Cheesy: 10kg hout per 100km : Lol:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten