Run op friteuse olie! Elke takers?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
DanielleAUDI-A4-99
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 17/05/12, 05:37

auto veranderen




par DanielleAUDI-A4-99 » 21/05/12, 09:18

dank je citroen..
Ik begrijp uw ecologische anti-systeem redenering volledig en ben het ermee eens.
Minder vervuilen en onze neus ophouden voor de petro-krachtige bedrijven CAC40 en Co. is het doel.
Ik heb het weer in elkaar gezet + zorgvuldig de forum en vond sommige berichten niet leuk, maak je geen zorgen.
Ik heb alles gelezen wat je me kon vertellen en hoop er wat competenter uit te komen...yaduboulot..Ik weet het!
Wanneer je van mechanica een hobby moet maken, dan is het niet voor mij weggelegd! Een auto die niet wil starten, ik steek hem in brand!
Nee, ik maak een grapje.. maar ze moet daar niet te vaak plezier hebben, als ze echt om me geeft!

A+
Daar ga je!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 21/05/12, 09:31

yannko schreef:
Macro, alle 2.5 TDI's zijn niet aan te raden, of vooral de 150 (als ik me niet vergis zijn er nog de 163 en de 180)?

Komt het door VP44?


De VP44 is relatief kwetsbaar. Maar het is vooral vanwege de zeer lage motorbelasting bij normaal gebruik.

De rinault express is, indien voorzien van bosch, veel geschikter voor het inlopen van olie.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 21/05/12, 14:00

Macro schreef:De rinault express is, indien voorzien van bosch, veel geschikter voor het inlopen van olie.
+1

@DanielleAUDI-A4-99, ik ben niet lichtgeraakt. A forum is een plaats van uitwisseling, delen en evolutie.
Ik ben soms verrast door de opmerkingen die ik hier een paar jaar geleden maakte. :?

Ik hield van mijn A4, en het was niet eens quatro. : Lol:
Ik kan het daarom begrijpen, ook al laat dit voertuig mij vandaag onverschillig (te zwaar, te geavanceerd...).

De wil om te doen is belangrijker dan de weg. Iedereen handelt vanuit zijn gevoeligheid. Mogen onze bescheiden meningen u helpen bij uw keuzes en uw reis markeren.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten