Run op friteuse olie! Elke takers?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
hurl22
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 14/11/11, 20:39
Plaats: BZH




par hurl22 » 19/03/12, 13:20

Precies niet!
Het is niet nodig neerbuigende deuntjes te nemen ... Ik probeer de mensen te informeren, ik probeer ze niet te overtuigen.
Ik ben mezelf aan het uitrusten, ik heb een leverancier, een Iveco Bosch-pomp ... Dat is allemaal goed, maar ik heb mensen nooit aangeraden om met olie te rijden zonder te informeren ., Bied ik een "workshop" aan met iemand die weet waar hij het over heeft!
Je adviseert mensen om het niet te doen, het is jouw recht! Maar adviseer om op diesel te blijven zonder de tijd te nemen om mensen te suggereren om over het onderwerp te leren, het is mogelijk dat je op deze site niet moet antwoorden.
We zijn op zoek naar oplossingen, Total heeft er zeker geen ...

Lees anders deze goed uitgevoerde tekst niet opnieuw:

https://www.econologie.com/definition-de ... es-12.html

Hierna, als er niemand in de buurt is, laten we in de diesel blijven en het einde zien aankomen zonder de minste inspanning!
Het is eenvoudiger, het is waar ...
0 x
Mijn projecten parallel: http://poeleabois.perso.sfr.fr
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 19/03/12, 17:29

op een dag was ik thuis met een droge R25-diesel ... en ik had een voorraad zonnebloemolie (container uit een vrachtwagen gevallen, beschadigd en niet verkoopbaar)

het hielp me om een ​​lang weekend op pure olie te lopen waar er geen station open was

het was een roterende dieselpomp die op het net werd aangegeven als oliebron niet te ondersteunen ... maar toen bleef ik olie in kleine doses uitgeven

er zal nooit genoeg frituurolie voor iedereen zijn: het is daarom niet nodig om een ​​oplossing te zoeken om een ​​groot deel te plaatsen: een paar procent goed gefilterd in de zomer in een groot aantal auto's en ca gebruikt alle beschikbare frituurolie

het is niet DE oplossing om olie te vervangen, maar het is altijd opgeslagen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 19/03/12, 20:17

hurl22 schreef:Hierna, als er niemand in de buurt is, laten we in de diesel blijven en het einde zien aankomen zonder de minste inspanning!
Het is eenvoudiger, het is waar ...


Je hebt gelijk, het is schandalig!
Aan de andere kant: 'Goed geordende liefde begint bij jezelf'
plus een beetje "laten we gelukkig zijn, laten we verborgen leven". samengevat
leg uit aan diegenen die geïnteresseerd zijn ok, promoot niet teveel.

Ik weet dat het egoïstisch is, maar in deze tijden moet je eerst
denk aan je familie voordat je Don Quixote speelt.

bewerkt door ex-océno op 19 / 03 / 2012 20h45: correctie BBCode quote
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 19/03/12, 20:39

Code: kiezen

Tu déconseille aux gents de le faire, c'est ton droit! Mais conseiller de rester au gasoil sans prendre le temps de proposer aux gents de se renseigner sur le sujet, c'est peut être pas sur ce site que tu devrais répondre.
Nous cherchons des solutions, Total n'en ai sûrement pas une...

Ja, Hurlu, ik adviseer ten zeerste een niet-rijk gezin om olie te gebruiken. De minste fout en de motor is kapot.
Er zijn talloze problemen.
Er is bijvoorbeeld een extra tank nodig om de olie te laten stromen. Het is verboden!
Wat doet u bij een ongeval? Wat doet u bij de technische controle? je demonteert zoals ik, ik moest het 3 jaar geleden doen?
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
hurl22
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 14/11/11, 20:39
Plaats: BZH




par hurl22 » 19/03/12, 21:21

Nou ... Wauw wat te zeggen ... Dus laten we dit eerst proberen:

Dus NEE, ik denk niet dat egoïstische oplossingen oplossingen zijn! We zijn niet in Madmax, in tegenstelling tot wat de "goede denkers" ons willen laten geloven!

Wederzijdse hulp was en zal altijd DE oplossing zijn! Je kunt niet alleen leven ... Het is geen menselijke periode. Als u het daar niet mee eens bent, waarom zou u dan naar een site als deze komen? Gewoon profiteren van de "goede deal" en alleen zijn?
Ik ben nieuw op deze site, maar het helpcentrum is naar mijn mening de echte oplossing ...

Voor het midden
Ik begrijp het niet lachen En als je al die levensexamens hebt gehaald, weet je dan zeker dat je zegt dat het het waard is? N wat je zegt! Eerlijk gezegd leven we van bijna niets en ik denk dat iedereen de "moeite" kan doen om aandacht te schenken aan de ietwat scherpe kant van rijden op olie. Een tweede tank verboden? Nog nooit van gehoord ... Een probleem met de besturing? Heb je ooit een controller je kluis zien controleren? Vraag je naar een tweede tank? Echt, meen je het hier serieus?

Uw eigen quote!

"Wat als je al die levensexamens hebt afgelegd, weet je dan zeker dat je zegt dat het het waard is?"

Pfff ..; Goed om te zeggen ... In principe adviseer je mensen zonder geld om de staat en het totale bedrijf te blijven bieden ... Ok ... Goed ... Bein ... Goed, ik pas! Ga naar de volgende, ik heb er genoeg, goede avond voor iedereen en het is waar! Laten we om te besparen allemaal duur blijven Total, Exon, ... Pfff, niet echt daar ...
0 x
Mijn projecten parallel: http://poeleabois.perso.sfr.fr
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 19/03/12, 21:24

Een tweede tank verboden? Nooit gehoord van ... Een probleem met controle? Heb je ooit een controller je koffer zien controleren? Stel jezelf vragen over een tweede tank? Echt waar, meen je dat?

Ja, het gebeurde mij ... geweldig moment van eenzaamheid, zoals ze zeiden ...
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
hurl22
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 14/11/11, 20:39
Plaats: BZH




par hurl22 » 19/03/12, 21:38

Je praat met me over spreken zonder het te weten, maar je antwoordt zonder feiten te geven!
Sorry, ik heb je interventies verkeerd opgevat, maar tussen een moment van eenzaamheid voor douanebeambten en een verbod ... Daar zijn kilometers!
Kortom, het is pure en harde desinformatie ...
Wees objectief en ik neem je serieus! In de tussentijd is uw info gewoon nul ...
Nou je werkt lieve Total eigenlijk ..
0 x
Mijn projecten parallel: http://poeleabois.perso.sfr.fr
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 19/03/12, 21:56

hurl22 schreef:Je praat met me over spreken zonder het te weten, maar je antwoordt zonder feiten te geven!
Sorry, ik heb je interventies verkeerd opgevat, maar tussen een moment van eenzaamheid voor douanebeambten en een verbod ... Daar zijn kilometers!
Kortom, het is pure en harde desinformatie ...
Wees objectief en ik neem je serieus! In de tussentijd is uw info gewoon nul ...
Nou je werkt lieve Total eigenlijk ..

Nou, als je het zegt, moet het waar zijn : Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
manoria68
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 301
Inschrijving: 07/10/08, 12:34
Plaats: ATLANTIS
x 2




par manoria68 » 19/03/12, 22:24

Hallo,
mij, voordat ik de zijkant passeerde, vroeg ik, en hij wist het niet.
Dus vroeg hij zijn baas, in de centrale, in Parijs.
Resultaat: we geven niet om de tank of tanks en de brandstof, dit heeft geen invloed op de veiligheid.

Dus legde ze de olie opzij en de man klaagde mondeling over de geur van friet

Ha Ha Ha !!!

We moeten vermijden deze mensen iconais dag i voor het voldongen feit te plaatsen en van tevoren proberen.
Als het voor hen nee was, had ik het bij een ander geprobeerd : Idee:
0 x
Manoria 68, gebakken onderzoeker, technicus van de oliemolen
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 20/03/12, 08:46

Het enige dat vereist is door mijn controller (dat het binnenkort 7 jaar is dat ik hem bi-fueled voertuigen presenteer) is dat de tanks goed zijn bevestigd, de circuits zijn afgedicht en dat het voertuig de originele brandstof voor de controle inschakelt. De verbrandingsdeeltjes van de HV zijn groter en vervormen het resultaat van de opacimetriecontrole ... Tot het punt dat mijn eerste reiziger een gemeten opaciteit had die gelijkwaardig was aan de geldende normen veel later .. Hij was op dit ding gecontroleerd en hij wist niet hoe hij het moest uitleggen ...

le justemileu ... Wanneer we eenvoudige voorzorgsmaatregelen nemen in een rustieke diesel met indirecte injectie (slecht wat), zijn de risico's nog steeds relatief beperkt ... Aandacht ik spreek van een auto met een heilige motor en goed onderhouden uitgerust met een bosch-pomp.
Mechanische schade direct veroorzaakt door HV op mijn zx TD in 100 000km
-Lekkage van een afdichting bij de injectiepomp (pomp volledig door mij samengevoegd voor een 20ene van € delen)
- Vuile injectoren (schoongemaakt gedemonteerd opnieuw gemonteerd door mij ongeveer vijftien € stuks) ..

Goed nadat er de filters zijn die vaker worden vervangen en heel vaak moet je weten hoe je het 's nachts en in de regen aan de kant van de weg moet doen ...

Ze passeerde de 399 000km vanmorgen en gisteravond sleepte ze nog steeds een vuiltrailer met meer dan één echt gewicht 1T5.

Ik herken één ding ... Hoe meer we gek zijn, hoe minder olie er is. De diensten van de staat tegen betaling van veolia en zweet hebben de producenten al lastiggevallen zodat ze door goedgekeurde inzamelingsnetwerken gaan die de fabrieken aan EMAG leveren om het voor 7% opnieuw op te nemen in de gasolie ...
Dan is frituren steeds minder populair, zelfs vrachtwagenchauffeurs beginnen gras en zaden te eten : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 90-gasten