Laigret project: experimenten

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 07/10/08, 14:47

Christophe schreef:ps: cuicui je hebt een fout gemaakt in de datum: 7 / 12 / 2008 ???Ik heb 2 maanden overwinterd?

Oeps, niet op gelet : Mrgreen:
Ik dacht erover contact op te nemen met de journalist en hem de coördinaten van Econologie te geven, maar als je wilt gaan C moa Aarzel niet.
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 07/10/08, 15:32

Heb je de bedragen opgemerkt die hij al heeft weten op te halen om te mislukken?
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 07/10/08, 18:47

phil53 schreef:Heb je de bedragen opgemerkt die hij al heeft weten op te halen om te mislukken?
Ja, maar in die tijd was het publiek geld (ELF, algemene raad...) dus of ze de techniek nu wel of niet ontwikkelen, het kan ze niet schelen. Meer of minder zouden ze niet hebben verdiend, het waren ambtenaren.

Als ze hun eigen geld hadden gebruikt, denk ik dat ze sneller hadden gereageerd!!!

Anders, wat de mail betreft, het is gedaan, ik heb de link naar het nieuws geplaatst. Nu afwachten!!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten