EU Artémis-test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Christophe » 24/01/18, 13:21

Oké, ik weet hoe ik ermee om moet gaan, maar ik wist niet dat het verwijderen van de achterbank elk voertuig in een bedrijfswagen/busje kon veranderen... Ik dacht dat het voorbehouden was aan bepaalde maten...

Hoe doen we het voor een smart? : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Gaston » 24/01/18, 14:04

Christophe schreef:Oké, ik weet hoe ik ermee om moet gaan, maar ik wist niet dat het verwijderen van de achterbank elk voertuig in een bedrijfswagen/busje kon veranderen... Ik dacht dat het voorbehouden was aan bepaalde maten...
In feite "verwijderen" we de stoelen niet in een bestaande auto, we "maken" een auto zonder achterbank.
Als gevolg hiervan bevindt het zich automatisch in de CTTE-categorie vanaf de eerste grijze kaart (met zijn voordelen... en zijn nadelen).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Christophe » 24/01/18, 14:21

In België is de ombouw van een bestaand voertuig mogelijk en worden de achterbank en de bevestigingspunten verwijderd. Lang leve Europa!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Gaston » 24/01/18, 14:38

Christophe schreef:In België is de ombouw van een bestaand voertuig mogelijk en worden de achterbank en de bevestigingspunten verwijderd. Lang leve Europa!
Ik geloof dat het in Frankrijk in deze zin nog steeds mogelijk is... maar het zou niet vaak moeten gebeuren (commerciële modellen worden gekocht door bedrijven, dus nieuw...)
Omgekeerd is het (bijna) verboden (het is toegestaan ​​om op de btw van de nieuwe auto te besparen en deze na een jaar in PV door te geven).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Christophe » 24/01/18, 14:58

Ik begrijp het concept van "bijna" verboden niet! : Cheesy:

Als je de TVS-tarieven (Belasting op bedrijfsvoertuigen) ziet op niet-bedrijfsvoertuigen... is dat eng!!

Een belastbare 9 pk (dus niet-nutsbedrijf) is ongeveer € 4000 per jaar...dit soort belasting is gewoon "grappig"...op nutsvoorzieningen is het veel redelijker, maar met de TVS heeft Frankrijk duidelijk het "bedrijf" vermoord auto" zoals er misschien een moment is geweest (dit wordt een voordeel van alle aard genoemd)!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Gaston » 24/01/18, 15:18

Christophe schreef:Ik begrijp het concept van "bijna" verboden niet! : Cheesy:
Het is verboden behalve in een paar speciale gevallen (uit het geheugen, de leeftijd van de auto, het feit dat deze oorspronkelijk werd geproduceerd met de achterbank en enkele andere zeer beperkende criteria).
In principe is het voor alle huidige nieuwe auto's verboden.

Christophe schreef:met de TVS heeft Frankrijk duidelijk de "bedrijfswagen" om zeep geholpen, aangezien er misschien een moment is geweest (dit wordt een voordeel in natura genoemd)!
Dat gaat nu op een andere manier, via een verhuurbedrijf, maar eigenlijk gaat het niet meer onder de fiscale radar.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par izentrop » 25/01/18, 14:39

Op de aan het begin genoemde pagina http://www.ecopra.com/fr/component/k2/i ... ergie-2018 op het resultaat van de test die door het Poolse laboratorium is uitgevoerd, ben ik misschien sceptisch, maar ik heb geen spoor van het officiële testrapport gezien.
Even een paar stellingen
Resultaat van lager verbruik tot 32.53% brandstofbesparing vanaf de eerste meters.

tot 90% CO-reductie.

tot 67% vermindering van NOx en fijne deeltjes.
waarvan het enige "bewijs" een tabel is waarvan de details van de afkortingen ontbrekenBeeld

Ik heb meer nodig om me te overtuigen : Mrgreen:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par sicetaitsimple » 25/01/18, 15:29

izentrop schreef: op het resultaat van de test die door het Poolse laboratorium is uitgevoerd, ben ik misschien sceptisch, maar ik heb geen spoor van het officiële testrapport gezien.


Ik ook niet, maar ik heb echt grote ogen!

Het is inderdaad jammer, want zoals we hebben gezien door het Bureau Veritas-rapport voor de andere test een beetje aandachtig te lezen, zit de duivel vaak in de details.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par Christophe » 10/09/19, 11:43

Ecopra's nieuwste video:

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: EU Artemis test (CADC) op de 2018 waterdopingoxidator (kit gillier enz ...)




par GuyGadebois » 10/09/19, 14:28

izentrop schreef:Ik heb meer nodig om me te overtuigen : Mrgreen:

Iedereen liegt. Ik lieg, Ecopra en Veritas liegen, de klanten (zeker valse getuigenissen), het Poolse laboratorium en de foto is ongetwijfeld nep. Je bent behoorlijk angstaanjagend, net als Gus...: Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten