pure plantaardige olie uit algen olie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
yourtattak
x 17




par yourtattak » 03/08/09, 13:56

voor de vriend woont hij in de tuin, ik in Normandië, maar ik verhuis eind augustus naar Toulouse (als we een huis vinden...) verder alsof het een jaar geleden is dat ik haar heb gezien.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van gasrecycling, net zoals ik ook niet voor water ben, bovendien, dat onnodige infrastructuur en arbeid (leidingen) vergt en een soort schoonmaakmonopolie toelaat, vind ik dat elke industrie rekening moet houden met de recycling van deze gassen en wateren. en gezien wat sommige mensen uitspugen, zouden ze hun vervuiling zeker zien afnemen door alleen maar de impact van deze recycling in te schatten...
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 03/08/09, 21:23

oke dat is cool! Ik hoop dat het doorgaat!

Anders ben ik het volledig met je eens voor de behandeling van gassen, ze moeten evacueren naar een centrale binnen hun fabriek. zij zijn verantwoordelijk voor vervuiling en de behandeling ervan.
Dan hoeft een toeleveringsbedrijf alleen de algen op te halen voor een biobrandstofcentrale... of zelfs een elektriciteitscentrale.
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 24/11/09, 20:36

geen nieuws over algenonderzoek?
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 26/11/09, 16:12

het ideaal zou zijn om subsidies te hebben om vooruit te komen in de behandeling van gassen, zonder na te denken over oliën en zo!
de behandeling van water in een bezinkingsbekken levert niets op, maar de gemeenschappen betalen voor de sanitatie,
voor de lucht moet je in dezelfde geest beginnen anders doen we nooit iets... en de pb van co2 is het grootste probleem van de eeuw!

http://www.enerzine.com/604/6353+une-in ... gues+.html
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten