pure plantaardige olie uit algen olie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Noïde738
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 18/09/08, 09:40
Plaats: 17

Asso Cogé Green




par Noïde738 » 10/05/09, 18:43

Het is een goed idee, het neemt opnieuw het idee dat ik aan mezelf schreef dat het de toekomst heeft, ontvolking + cogeneratie met terugwinning van afval.

Het bedrijf is groot omdat elke omstandigheid de oplossing is, en ik denk dat de weg lang is omdat het bewustzijn pas aan het begin staat, het is noodzakelijk dat de zuivering het toelaat (gepland tijdens de oprichting) terugwinning en terugwinning van zijn afval.
(Ik zeil momenteel richting de H2S -> H2 + S) Als iemand weet hoe het moet in een gecontroleerde boogelektro-reactor of plasmareactor (geen chemicaliën nodig), interesseren alle bronnen mij ( Reiniging van het anaerobe vergistingsproces) ...

Ik denk dat een vereniging inderdaad alle mogelijke oplossingen voor bedrijven en particulieren kunnen bieden aan haar afval te ontwikkelen als hij wil (methaan, waterstof, schimmel, olie / eetbare algenbiobrandstoffen O2, Al ...)
0 x
uit te breiden in harmonie heeft de deugd wedergeboorte (Nei Ching Su Wen)
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 11/05/09, 10:34

Ja, het pad is lang ... en vol valkuilen.
Serieus, ik denk dat we door het weten hoe we het systeem voor de opruiming van door fabrieken uitgestoten gas moeten ontwikkelen en dat het op een site werkt, al goede vooruitgang hebben geboekt.
Ik denk ook dat de asso bedrijfsfinanciering kan krijgen die van hun belastingen wordt afgetrokken.
Om de algen te evacueren, worden we in het begin niet binnengevallen, later kunnen we onder onze financiering zoeken naar de mogelijkheden.
Zoals hier in het noorden, begraaf ze dan niet in de oude kolenmijnen! ... het is helemaal uitgerekend.
Ik denk op de voorgrond dat het is om gemotiveerde mensen te ontmoeten, de hoofdassen van de asso te bepalen ... en het project haalbaar te maken.
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
yourtattak
x 17




par yourtattak » 01/08/09, 14:36

hallo, ik ga terug op dit onderwerp, want als maar onthouden goed is, is er een alg, botryococcus braunii wie is de beste van haar familie voor de productie van olie, ze maakt het als ze gestrest is, ik herinner het me niet meer, maar ik heb een vriend die eraan werkt, om tot een dometic productie te komen zijn droom zou zelfs zijn om het te integreren in de architectuur (zoals de zonnecollector). hij woont aan de andere kant van Frankrijk, maar als mensen geïnteresseerd zijn, zal ik zeker een sprong maken naar huis in de herfst, zodat ik documenten terug kan brengen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 01/08/09, 15:09

Ik denk dat de meesten van ons geïnteresseerd zijn.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 01/08/09, 16:07

dat wil zeggen het andere einde van Frankrijk? als je in het zuiden woont, dan is het niet ver van mijn huis! :)

Ben hoor, vertel me waar en wanneer! omdat ik precies in september op vakantie ga! en voor de doc wil ik het!
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
franck.S
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 25/01/09, 14:18




par franck.S » 02/08/09, 15:59

Bonjour à tous,

dit is wat net is gedaan:


http://www.enviro2b.com/2009/05/18/les- ... la-vienne/

Inderdaad, CO2-emitterende industrieën moeten in deze techniek geïnteresseerd zijn. Ik stel me heel goed voor (in mijn dromen) een industrie die zeewier kweekt dat het mogelijk maakt om ethanol te produceren dat verkocht zou worden aan de dragers in deze industrie. Niet veel meer voor haar: het toegewezen quotum van CO2 zou nooit worden bereikt en daarom zou het saldo waarschijnlijk worden verkocht ... heren fabrikanten, u heeft alles te winnen.

Andere info, greenfulel vroeg faillissement aan : Cry:
0 x
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 02/08/09, 17:37

Gepubliceerd in het laatste nieuws van de Elzas zaterdag 01 / 08 / 09

Blauwe biobrandstof: een industriële uitdaging

Amerikaanse fabrikanten gokken op zeewier.
industrieel Dow Chemical geassocieerd met Algenol Biobrandstoffen et Exxon Mobil zal zijn financiële klap brengen Synthetische genomica van de beroemde wetenschapper-ondernemer J.Craig Venter.

Algen kunnen koolstofdioxide opnemen en brandstof produceren, evenals eetbare en eiwitrijke bijproducten.

Volgens de cijfers van de New York Times kunnen algen 7.570 l brandstoffen per hectare per jaar produceren tegen 1703 liters voor suikerriet en 964 l voor maïs.

PetroAlgae, een in Florida gevestigd bedrijf, is er trots op op de voorgrond te staan ​​met lichtregelingstechnologie en stelt voor om openluchtzwembadkamers te bouwen.
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 02/08/09, 19:42

Super interessant allemaal!
Ideaal is dat elke fabriek die gassen uitstoot (nitraten, CO2 etc etc) deze via leidingen in "algenreinigers" brengt om de lucht te behandelen zoals men water behandelt. Ik weet niet of dit het principe is waarop Petroalgae werkt, maar hopelijk! verbieden directe afgifte in de atmosfeer!
Ik had dit project graag in actie willen brengen :)

Niet slecht de algen botryococcus braunii, en hun rendement!

Wat nog beter zou zijn, is dat met de verkregen koolwaterstoffen, we elektriciteit creëren, zodat de gassen die ook door hun verbranding worden uitgestoten gekanaliseerd en behandeld kunnen worden! en we zouden alleen in elektrische auto's rijden!
daar zouden we op het hoogste niveau van schone energie zijn!

er komt niets vrij in de atmosfeer ... en lang levende zeehonden en ijsberen! (tussen anderen)
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
franck.S
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 25/01/09, 14:18




par franck.S » 02/08/09, 20:25

laat mij,

is het de associatie? Gewoon voor info. Persoonlijk vind ik dit bestand erg interessant. Dus als ik wat steen naar het gebouw kan brengen.

Naast wat ik van boven heb, kan de biobrandstof zelfs worden gebruikt als brandstof voor het bedrijf dat CO2 produceert. De lus is voltooid, toch?

Maar is het niet een beetje overdreven realistisch?
0 x
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai




par dekerle » 02/08/09, 22:56

Het is gewoon bezig met een hogere concentratie wat de natuur al miljoenen jaren doet!
het is gewoon dat de olie de bankrekeningen vulde van een handvol mensen die het hele systeem beheert waardoor het nog niet is gebeurd! ... en dat maakt dat ik aan deze projecten twijfel ... zullen ze ze plaatsen?
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten