pure plantaardige olie uit algen olie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Noïde738
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 18/09/08, 09:40
Plaats: 17

spirulina




par Noïde738 » 17/01/09, 17:36

Af en toe maak ik pasta met spirulina. het is een geweldige aanvulling op buitensporige verstoring van de tiroide vermijden.
0 x
uit te breiden in harmonie heeft de deugd wedergeboorte (Nei Ching Su Wen)
xboxman4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 09/07/08, 20:04
x 2

Re: Spirulina




par xboxman4 » 17/01/09, 17:44

Noïde738 schreef:Af en toe maak ik pasta met spirulina. het is een geweldige aanvulling op buitensporige verstoring van de tiroide vermijden.


En heeft een goede smaak?

Ik zou het leuk vinden om te proberen!
0 x
Noïde738
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 18/09/08, 09:40
Plaats: 17

een voorproefje




par Noïde738 » 18/01/09, 16:43

De smaak is origineel, één op de tien mensen zouden vinden het goed, laten we zeggen dat men niet dit elders smaak te vinden, ik wil, maar niet bij hoge doseringen, eet 3 keer per jaar is genoeg, zie ik niet geen vergelijkbare voedsel.

flessen die u in de handel koopt, het bedrag is te belangrijk om te eten als specerij, het duurt een lange tijd, langer dan voorheen datum vermeld op de fles.

zij verbruikt meer voedingssupplement in tablet of gellule, de smaak is afwezig, tenzij het is toegestaan ​​om te smelten op de tong.

het is zeker dat de kwaliteit moeten verschillend zijn, afhankelijk van de seizoensgebonden periode vooral met ons of het klimaat is niet bevorderlijk behalve het plaatsen van neon.




waarom niet overwegen een systeem gesloten watercircuit met een elektrische generator van CO2 de olie en de terugkeer in de cultuur ...?
Ik heb alleen een beetje tekening (met verf)
Beeld

[/ Img]
sorry voor het woord aangewreven Turbine
0 x
uit te breiden in harmonie heeft de deugd wedergeboorte (Nei Ching Su Wen)
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: Spirulina




par Cuicui » 18/01/09, 17:02

Noïde738 schreef:het is een geweldige aanvulling op buitensporige verstoring van de tiroide vermijden.

In dit geval is het uiteraard niet nodig om brandstof te maken ...
0 x
Elec
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 779
Inschrijving: 21/12/08, 20:38




par Elec » 18/01/09, 17:14

Een idee voor de bestrijding van honger in de wereld:

Growing Spirulina met de bioreactor Algafuel of Greenfuel
0 x
Noïde738
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 18/09/08, 09:40
Plaats: 17

Re: Spirulina




par Noïde738 » 18/01/09, 18:22

Cuicui schreef:In dit geval is het uiteraard niet nodig om brandstof te maken ...


Het is aan de stress van de maatschappij verzwakt schildklier, maar wordt momenteel geconsumeerd in voedingssupplementen en preventieve controle (dieet).

Om te controleren de kwaliteit moet anders zijn, afhankelijk van de seizoensgebonden periode, we vooral Frankrijk, waar het klimaat is niet ideaal, met uitzondering van het invoegen van neon.

Ik denk dat het mogelijk is om beide te doen, door het belonen van kwaliteit bestemming voor voedsel en brandstof lage kwaliteit of het opwekken van energie.

Ik probeer al met rijst, witte rijst verandert !, Red de honger in de wereld zijn, neem dan niet, maar voor mij (en ik eet) Ik moe van het eten van te regelmatig.

Verlaagt een voedingsstof / kruiderij de voedingshiaten in de wereld? Ik denk dat we iets anders nodig hebben met glut **, vezels ...

door oplichters, ik denk dat het essentieel is om andere algen proberen variëren en ook of we de smaken kunnen vermenigvuldigen; Ik heb de Chloréla capsule geproefd, maar het is niet eenvoudig om de smaak te leren kennen en te vergelijken, heb ik niet te proberen om te zetten in poeder.
0 x
uit te breiden in harmonie heeft de deugd wedergeboorte (Nei Ching Su Wen)
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

back to basics




par dekerle » 16/03/09, 14:24

Ik dacht wat zou interessant zijn .. alvorens te spreken van de biobrandstof of honger (ook al is het de hoogste tijd om dit probleem te beëindigen, wetende dat het is opgelost, omdat rijke mensen niet ENVI ... nou dat is een ander onderwerp) is een systeem te ontwikkelen door middel van algen vijvers aan de lucht CO2 vast te leggen. en hou je eraan, want het creëert sd'épuration zwembadwater. Reeds brengen deze technologie to the point en commercialsier particuliere ondernemingen of collecctivités ... dan kunnen we nadenken over wat we deze algen zal doen!

Ik vond de site, zijn er waarschijnlijk mensen die denken zoals ik die al hebben gesproken.

Degenen die het eens zijn met mij en die willen of zijn al begonnen met de uitvoering van de technische ontwikkeling betekent algen uit de lucht CO2, of zakelijke vervuiling, ze contact met mij op voor ik kan mijn steun te geven.

david30-59@hotmail.fr
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/04/09, 14:02

0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Noïde738
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 18/09/08, 09:40
Plaats: 17

warmtekrachtkoppeling




par Noïde738 » 11/04/09, 21:59

olie uit microalgen kan slechts coproductie of aanvullende bijlage productie, (de prijs rendement biodiesel niet rendabel!)
dépollutiuon van het zeewater kan interessant zijn in het produceren van microalgen een gevreesde voedselkwaliteit absorberen CO2 zijn en kan plotseling produceren brandstof. 3 1 in!

Dat lijkt utopisch om dergelijke algen vinden zijn dat iemand een nauwkeurige analyse van het water-poort?

Ik denk dat deze website is de essentie van de warmtekrachtkoppeling en vermenigvuldig het op het gebied getroffen door een systeem om de efficiëntie en de belangen van haar bestaan ​​te verhogen gebieden.
0 x
uit te breiden in harmonie heeft de deugd wedergeboorte (Nei Ching Su Wen)
dekerle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 16/03/09, 13:41
Plaats: douai

econology.




par dekerle » 08/05/09, 10:11

Wetende dat bedrijven belasting betalen om de vervuiling.
Kunnen we een asso om het systeem zo Greenfuel het opruimen van de uitlaatgassen in de atmosfeer niet maken?

Zo zou de vervuiling verkopen of te verhuren systeem, met een collectie van biomassa.

En geïnteresseerd alleen in het voor het moment, de lucht bestrijding van verontreiniging, omdat het water in de vijvers reinigt, dan zien wat we algen kunnen doen!

En dan s'ti die wil spelen met biomassa om elektriciteit te maken, krijg je een bad van zeewierbaden .. of eten bij het ontbijt dat het doet.

Ontwikkelen van het proces, zoals Greenfuel dat niemand cares? ..

degenen die willen gaan in het project dat zij contact met mij op.

david.dekerle@hotmail.fr

Merci.
0 x
Ik wil ecologie voor economie ... maar bieden levensvatbare projecten, natuurlijk.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten