Gerecycleerde plantaardige olie in diesel common rail ...

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Adrien (voormalig nico239) » 07/07/20, 15:16

Macro schreef:Ja, maar de 190D zoals je schrijft ... Het is een paradijs voor Mercedes met een pomp online ... We rijden nog steeds in olie met auto's die nog staan ​​en veiligheidsnormen en -normen hebben comfort en comfort van de 21e eeuw .... Geen panzers van de naoorlogse periode ...


Beeld Je spreekt Charles ... zodra ik deze m .... van 300D verkocht, ging ik op zoek naar een nieuwe mooie 190 D 2.5 ... Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par GuyGadebois » 07/07/20, 18:09

Adrien (ex-nico239) schreef:Je spreekt Charles ... zodra ik deze m .... van 300D verkocht, ging ik op zoek naar een nieuwe mooie 190 D 2.5 ... Beeld

De 190-serie (Baby Benz) had eindelijk een achteras (multi-link) die de naam waardig was, waardoor ze uiteindelijk op de grond stonden en de oude jaargangen degradeerden tot de rang van gevaarlijke zeep voor de neofiet. Hun enige echte tekortkoming komt voornamelijk van hun onvoldoende beschermde carrosserie die snel roest, evenals enkele niet erg "luxe" kunststoffen en een niet-traditionele afwerking (laten we zeggen) bij Mercedes.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Adrien (voormalig nico239) » 07/07/20, 22:02

GuyGadebois schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Je spreekt Charles ... zodra ik deze m .... van 300D verkocht, ging ik op zoek naar een nieuwe mooie 190 D 2.5 ... Beeld

De 190-serie (Baby Benz) had eindelijk een achteras (multi-link) die de naam waardig was, waardoor ze uiteindelijk op de grond stonden en de oude jaargangen degradeerden tot de rang van gevaarlijke zeep voor de neofiet. Hun enige echte tekortkoming komt voornamelijk van hun onvoldoende beschermde carrosserie die snel roest, evenals enkele niet erg "luxe" kunststoffen en een niet-traditionele afwerking (laten we zeggen) bij Mercedes.


Voor de 190 D 2.5 had ik een 240 D die me 700 terminals gaf en niet-rollend doorverkocht, gedemonteerd in een garage voor 000 €, maakte de man 600 terminals met een dieplader om hem terug te halen ...

Dat gezegd hebbende, je hebt waarschijnlijk gelijk voor de carrosserie, aangezien dit het probleem is dat ik tegenkwam.
De volgende dag zal ik daar het onderhoud aan dit plan verzorgen
Voor kunststoffen is het mezzo: het dashboardschort barst in de zon, maar voor de rest houdt het goed stand.

Zoals na een tijdje verdwenen te zijn de revoilou weer op de BC door mijn koper maar met nog een pseudo 50 € minder dan de 1e aankondiging.

Hij moet het idee hebben gehad om het meteen te verkopen omdat de foto's niet ver van het huis zijn genomen.
Aan de andere kant droomde hij van het lederen interieur ... het is een skai interieur met het mooiste effect Beeld

https://www.leboncoin.fr/voitures/1809848564.htm/
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par GuyGadebois » 08/07/20, 00:25


Is dat niet het meer van Castillon?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Adrien (voormalig nico239) » 08/07/20, 22:26

Yaisse
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten