Gerecycleerde plantaardige olie in diesel common rail ...

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Recycled plantaardige olie in diesel ramp comune ...




par Adrien (voormalig nico239) » 15/09/17, 14:54

Macro schreef:de eerste 156 dateert uit 1997 van mij is een 1.9 105cv SW fase 1 uit 2001.Ik kocht hem in maart 2010 op 248000 km 1300 € met de voorkant om opnieuw te doen, ik heb de motor vorig jaar aangescherpt op 340 km daarna 000km gemaakt met mengsels van 90 tot 000% HV en vooral na 30km achterwege te hebben gelaten ... Motor die ik heb vervangen door een 65 gekocht tegen een lage prijs op lbc ... degene die je ons laat zien is een phase45000 ... normaal gesproken zijn ze een beetje meer "beoordeeld" ... Maar hey, het is zeker dat je niet dezelfde gemoedsrust zult hebben met de HV als met een Panzer Merco indirecte injectie en in-line pomp. .. ook al is de motor naar mijn mening zeer betrouwbaar .... Hun grote defect hangt samen met de complexiteit en met de optimalisatie van hun onderstel ... Deze auto's zijn alsof ze op rails rijden ... tegen de bewegende delen van ophangingen zijn van een kwetsbaarheid en uithoudingsvermogen ... Om te zeggen ontoelaatbaar beperkt ... En niet bijzonder gemakkelijk te veranderen ... Maar ik ... Je houdt ervan bi in mijn Italiaans ... Vandaag ... Ze zijn heel vaak, voor een groot deel, naar de breker gegaan voor een pmh-sensor heeft 180 ballen of een driehoekige silenbloc voor 000 € ...

Zie er precies hetzelfde uit ... 500 € : Mrgreen: en deze is luxe ... lederen dakstangen ...
https://www.leboncoin.fr/voitures/1181566742.htm?ca=7_s


Ah ja, het is niet dezelfde economische topo ....

De 190 gekochte € 1800 (in de garage waar de 240 stierf) reed perfect, heeft nu 480 km op de teller (jarenlang geblokkeerd, ja er zijn ook pech op de mercos) en rijdt ... perfect. Hierboven deed ik .... uh niks zoals elders gezegd weet ik niet waar: smering en silent block

Morgen 5h op weg naar de Bol d'Or met: zelfs niet bang (auw, zo breken we af Beeld

Nou, ik droom niet ooit dat er iets zal breken zoals op de 240, maar hey ... zo laat mogelijk

Ah ik had foto's moeten maken van de Alfa-collectie van mijn vorige eigenaar ... je zou blij zijn geweest ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Recycled plantaardige olie in diesel ramp comune ...




par Macro » 15/09/17, 15:39

De 300 van mijn collega zijn net afgebrand nadat ze een retarder gepasseerd waren ... Het is onvermijdelijk ... Maar ik ben geen fanaat van een of ander merk ... Op het gebied van auto ben ik eerder een hyena ... Een soort opportunistische aaseter die graag in een auto rijdt die wordt gemeden door de massa die in het algemeen wordt betaald, kan duur zijn voor een correct plezier ... Omdat modefenomenen betekenen dat zo'n correcte auto zal worden gemeden wanneer deze 'uit de mode is' "Ik heb geduld ... Maar 1900 € in een 190 uit de vorige eeuw ... De dag dat ik dit bedrag daar zou stoppen ... Het zal veel heter moeten zijn dan vandaag ... zelfs als het kan 10 jaar meegaan ... Met de behandelingen die ik ze heb ondergaan (trailerwerk bonkend als een idioot) ... Bij mij wordt het heel snel koud een auto ... en het houdt in ieder geval op .. .Een schroot ... mijn 156 heeft net zijn sesam gewonnen voor twee jaar ... heeft gemiddeld 1500km / maand .... ik zal hem niet meer vragen ... daarna zal ik kijken of mijn ga min heeft een baan en hij koopt iets anders ik mag zijn oude golf nemen2 de papieren staan ​​nog op mijn naam het zal het redden ... want ik ben het die de nieuwe motor heb betaald en geruild die geeft me een rendement op mijn investering ... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Recycled plantaardige olie in diesel ramp comune ...




par Adrien (voormalig nico239) » 15/09/17, 16:13

Dezelfde aanpak, de 190 sloeg de hele trailerbeweging in de kont en daarvoor Spanje, Italië en Alpe d'Huez voor jaren oud en zware caravan achterin ...

Als u het parel / zeldzame model vindt, ben ik geïnteresseerd.

Op dit moment, Panda's 4x4 1 generatie re-generatie, het doet me denken aan mijn 4L 3 snelheid 6 volt : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Recycled plantaardige olie in diesel ramp comune ...




par Flytox » 15/09/17, 23:08

Nou, de veranderingen 8)
Eén ding, toen ik mijn R19 aan het pantoniseren was, heb ik een tijdlang dergelijke slangen gebruikt, die met grote snelheid achteruitgingen. Ze begonnen met het maken van vouwen zoals een pijl op de foto, en werden toen stijf wanneer het koud was (brosse limiet) om vervolgens afdichtingsproblemen te maken, het was noodzakelijk om de Serflex zeer regelmatig op het stuk plastic aan te draaien dat uiteindelijk werd als een hartige .... Kortom, dit materiaal ondersteunt niet lang om te verwarmen.

afl.jpg
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Recycled plantaardige olie in diesel ramp comune ...




par Macro » 16/09/17, 09:55

In mijn geval worden de buizen "geknepen" door de thermogevormde bodem van de stam ... Ja inderdaad, ze hebben de neiging om uit te harden en broos te worden ... Maar in dit geval ... De installatie is gepland om op zijn minst twee jaar te duren. meer ... ik gebruikte het op andere auto's, zelfs op het LDR-netwerk en ik had geen enkele fout te betreuren ... We zullen zien ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Recycled plantaardige olie in diesel ramp comune ...




par Macro » 30/09/17, 11:27

7500 km gemaakt sinds de ingebruikname van de installatie ... 120 liters verbruikte diesel ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Macro » 22/01/20, 22:44

Hij rijdt nog steeds ... 390 km .... : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Christophe » 23/01/20, 00:37

Geweldig op een HDI ... 390000 km waarvan hoeveel olie?

Trouwens, hoeveel raak je momenteel L aan?

Kun je ons meer vertellen over het aanpassen van de mapping?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Macro » 23/01/20, 06:51

40 km in 000% bi-tank
Gerecyclede frituurolie: de prijs ... Verzamel filter ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Plantaardige olie gerecycled in diesel common rail ...




par Macro » 23/01/20, 09:11

Wat betreft reprog ...

Redelijk significante toename voorafgaand aan pre-injectie
Verhogen vóór de hoofdinjectie (licht)
Common raildrukverhoging
Boostdrukverhoging door een naaldventiel op de wastegate van de turbo met vaste geometrie (max. 1.4 bar in plaats van 1.1)
Correctie van de boostdrukbeperkingskaart (nou ja, anders beperkt het de geïnjecteerde hoeveelheden toen het teveel druk zag)
Verhoging van de zogenaamde koppelcurve (hoeveelheid geïnjecteerd in fct van tpm)
Verwijdering van het EGR-commando (aanvullend mechanisch blokkeren)
Wijziging van de "pedaal" -curve

En twee of drie andere kansen en uiteinden ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten