100 205% olie-installatie op diesel, vragen?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 14/05/08, 12:05

jonule schreef:na om op te gaan naar 100% koude start zal het nodig zijn om de injectoren omver te gooien en een voorwaspomp te plaatsen, voor de winter een elektrische verwarming.
8)


Surtarer : Idee:

De oorspronkelijke bosch-injectorkalibratie bevindt zich in de 120-balk (geheugen).
Hoeveel heb je controle?

Toen ik PSA-diesels had, plaagde ik altijd in de bovenste tolerantie. het maakte de injectoren een beetje luidruchtiger (we hoorden ze klikken) maar ik vermeed overconsumptie.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 14/05/08, 15:17

Citro
"Ik had nog nooit gehoord van het gebruik van CLAM C-olie in dieselmotoren. Het is te koop bij de pomp in het zuidwesten met borden:
"Dit is geen brandstof"

Ja, ja, deze "vloeistof" werkt goed in een diesel, het is mij overkomen al mijn stookolie te vervangen door petroleum, gewoon om de controle over de uitlaatgassen te laten slagen .... met een oude motor.
Maar goed, het is ILLEGAAL en niet erg goed voor de motor.
Volgens mijn collega maakt olie olie vloeibaarder dan olie; vandaar het 75 / 25-rapport.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/05/08, 15:26

Dag

Ik had DONSD injectoren 240 het was een freak 130 135 Drinking waarschijnlijk in eerste instantie vroeg ik DONSD 261 en 148 heeft 150 bars gekalibreerd
enkele km sinds, het verschil koude motor is meer sloeg, in cruise reageert beter, het blijft de test van de consumptie.
Ik ben op zoek naar andere DONSD 5 240 de voorbereiding van de kleine centrale opening in het mondstuk geasfalteerde 145 bar wil ik de vergelijking nog druk maken .. of het nu de injector of zo de set presion (hij zal moeten ik regarnisse mijn wasmachines voorraad rond 1,5 mm het mist me) of I verwisselen stutten of veren ..

Iemand zou de lijst met spuitmondjesequivalenten voor differrentsmotoren hebben, het is een jungle die erger is dan de keuze van kaarsen
Als je ze allemaal moet proberen, duurt het lang
de meest voorkomende zijn de DONSD 293
De DOSND 273-degenen met een kleine flat op de tepel (zichtbaar met het vergrootglas) zijn minder lawaaierig

Andre
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 16/05/08, 15:21

Hallo 180-balk is nodig voor een vlekkeloze start op 100% olie.
tarreer op 185 omdat het 5 verliest

we kunnen naar 200 gaan, na zorgvuldige pompverbindingen!

het kan worden ingehaald, of koop nieuw al aangetast.
zelfs in het geval van reeds bedorven 175 (mijn geval in TD)


"dit is geen brandstof": ik wil! het is een biologische brandstof, dus verboden bij belastingen! het is de Europese WET.

Frankrijk erkent ethanol als biobrandstof, diester maar geen olie: daar betalen we een boete voor, wij betalen deze boete ....

het is helemaal niet illegaal! informeer hier:
http://www.nrjrealiste.fr/oil/fritomobile/fritomobile.html

Dit is een fantastische stap in de richting 1er biocarbruants van 2nde generatie moet niet langer te lang gezien dat de Europese wetgeving (gelukkig het dient keer), zodra dat biobrandstoffen zoals ethanol zullen worden verwijderd!


het is geen "vloeistof" maar de dieselmotor is UITGEVONDEN om op plantaardige olie te draaien! wat betekent diesel en niet diesel (beuark).

de olie is erg goed voor DIESEL-motoren, maar niet te veel voor GASOIL-motoren. het is goed voor de injectiepomp! natuurlijk is dit afhankelijk van een aantal parameters van de fabrikant ... eenvoudig: vraag uw aannemer om een ​​oliemotor!

de verhouding 75 / 25 is 25% olie: zuinig in gebruik!

Vette je 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
squade
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 08/04/08, 14:54




par squade » 17/05/08, 11:51

gisteren heb ik 30L zonnebloemolie gewonnen. op de bodem van het blikje zat bevroren olie of liever "was" (denk ik) is wat normaal is want er zit 100% zonnebloem op het blikje en toen ze het kochten is er geen had geen aanbetaling.
dit is wat?


:D link: http://www.biofuel-africa.org/actes/dat ... gomHVP.pdf
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 17/05/08, 22:16

Hallo,
Hier is een interessante link die toelaat om te weten hoeveel olie in zijn auto kan worden gedaan, zonder transformatie.
Er zijn nog andere dingen die interessant zijn:

http://c6simple.free.fr/HUILOZ/modules. ... &MA=Nissan
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/05/08, 23:01

Hallo lejustemilieu

Voor uw link:

http://c6simple.free.fr/HUILOZ/modules. ... &MA=Nissan

Test eerst met een 1.9 Clio 1993D en Lucas injectiepomp (niet gespecificeerd .... natuurlijk)

Beeld

Het ziet eruit als een grote knoedel ... tenzij het opzettelijk is ....... Als de Lucas-pompen oliebestendig zouden zijn, zou het niet weten?

Ik nodig je uit om te controleren of deze site heel serieus is en er niet is om de m te neuken ... en degenen die in olie lopen in diskrediet te brengen. :onheil:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 18/05/08, 05:50

ok, ik heb gelijk, ik had moeten schrijven: "hier is een site die lijkt interessant"
Ik viel er toevallig bij, op zoek naar informatie voor mijn Blue Bird ...
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 19/05/08, 10:45

hello,
pas op voor gebruikte olie, vaak is de afwasvloeistof van de friteuse hiermee, deze valt naar de bodem met water en vuil!

voor lucas-pompen bevat deze 30% olie zonder aanpassingen ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 19/05/08, 19:01

Hallo Jonule

Voor vaatwasvloeistof (emulgator) wordt de Aquasole gebruikt om de emulsie te stabiliseren en de druppels Gasoil tijdens de injectie te verspreiden. Jammer dat een hack perso, niet to the point onstabiel is en de injectiepomp en injectoren botst, anders is er iets om te scratchen en te testen ..... : Mrgreen:

Voor de limiet tot 30% met Lucas-pompen is het unaniem.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten