India zou carburer kunststof

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/08/08, 00:29

nou ja, hier moeten we beleefd hier vragen om kekchose te hebben! 8)
bedankt voor de links en de uitleg ...

goed

Ik geef toe dat ik niet ging kijken wat je als een ingenieur schreef, ik concentreerde me op de rest van de forum, heel goed ... Ik geef toe dat ik de pantone niet heb ervaren, ik had net een montage voltooid voor mijn verhuizing, maar het was op een benzine maaier, niet op een diesel.

Ik merk nog steeds het einde van een van uw artikelen:
"Het valt nog te bezien wat er gebeurt om zulke goede resultaten te behalen!" die toegang geeft tot andere hyperthesen, die niet allemaal ervaren / geconcludeerd worden lijkt mij?

Hoewel ik niets betwijfel, vond ik het idee nog steeds goed geschikt ... Ik denk sterk aan de injectie van koolwaterstoffen verdampt in een verwarmde borrelaar, zelfs zonder een reactor, wat denk je?
Ik heb het ook over een montage die goed zou zijn.

maar hey het is ook om je mening te verzamelen, als het veranderd is, geëvolueerd of ik weet het niet, maar hey als de meester pantone me zegt om te stoppen met nonsens zeggen met niets anders, zal ik stoppen met piekeren het was om de shmilblick voort te zetten, anders stagneert het een beetje denk ik ;-)

moet je de koffie kalmeren? :? :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/08/08, 00:39

Al voor koffie duw je niet: je overdrijft daar diep ...

Kijk naar de tekendata van artikelen ... om te weten of de veronderstellingen die daar zijn gemaakt nog steeds nieuws zijn of niet ...

Voor magnetisme is het lang geleden dat je verteld wordt dat het een pipo is: op zijn best is het een gevolg van ionisatie. Dit is de meest plausibele hypothese: https://www.econologie.com/forums/explicatio ... t2917.html

Magnetisme is in geen geval een oorzaak, het is een gevolg ... sorry voor ecolopipo die er nog steeds in geloven ... Ik hoop dat er niet teveel is ...

Ik denk sterk na over de injectie van verdampte koolwaterstoffen in een verwarmde bubbler, zelfs zonder een reactor, wat denk je?


Het is alles ... al kunnen we diesel niet verdampen in een onverwarmde bubbler dan ... denk je dat de tankers voor niets raffinaderijen bouwen?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/08/08, 00:58

ok ok, beleefd - beleefd dan; maar hey het was om mee te rotzooien ;-)

> nou precies, ik zie de pantone een beetje als een superverfijner, een cracker, uh, ik herinner me het exacte woord niet meer, hervormen?

het is jammer, laigret olie had er direct in kunnen werken!

voor magnetisme ben ik het met je eens, het kan eerder een gevolg dan een oorzaak zijn, maar het is daar, na de uitleg is er niet één die je goed kent.

voor diesel die niet verdampt in een onverwarmde bubbler, verbaast het me niet: als je het wilt spuiten, moet je het verwarmen!
een beetje zoals de ervaring van de oliebrander van lejustemilieu (elektrisch voorkloppen van plantaardige olie, dan ontsteking).

de gashuile verdampt niet zoals essentie, die vrij verdampt in de lucht.

Ik had ook van een boer gehoord dat een paar oude benzinemotoren (kleine grijze tractor?) Op benzine konden starten en dat er op het gaspedaal werd geschakeld ... dat is zeker niet de nieuwste benzinemotortechnologie, maar een aanpasbaar systeem op een motor, te injecteren als het warm is, zoals tractoren, vrachtwagens, generatoren, ketelruimen, enz ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 08/09/09, 22:49

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/09/09, 09:26

Wereld innovatie


Ah ah ah ... nou het hangt ervan af wanneer de site is geschreven! Als het voor de Indianen is? : Mrgreen: Maar voor wat we doen de Indianen ... RAS sinds 5 jaar zo goed.

En hier is er tenminste ... een heel begin van uitleg ... uiteraard kennen we geen katalysatoren noch additieven ...

Wereldwijde innovatie: kunststof transformeren in energie

We bieden een proces voor het omzetten van gebruikte kunststoffen en mechanische oliën. De werking van dit proces is vergelijkbaar met het kraken van ruwe olie. Bij 400 graden C breekt het de lange koolwaterstofketens af die verdampen en condenseren als brandstof.

Beeld

Beeld

Beschrijving van het transformatieproces

Het afval wordt fijngemaakt en vervolgens door wrijving op temperatuur gebracht. Ze bereiken ongeveer 250 °. Ze worden in de pasta gedaan door een beetje water toe te voegen en vervolgens worden ze in de richting van de reactor geleid en vervolgens langzaam verhoogd in temperatuur tussen 340 ° en 460 ° afhankelijk van de materialen. Met dit depolymerisatie fractioneringsproces zullen we een koolwaterstofdamp in de destillatiekolom creëren. Wat in koolwaterstof is gedaan, gaat samen met een tussentank en de rest wordt in een condensor gekoeld om in de kolom te strijken totdat koolwaterstof is. Het afval is een zwart bitumineus afval dat kan worden gebruikt in de wegenbouw.

De scrabbler (diagram op de volgende pagina) is gepatenteerd, het is het belangrijke stuk om de temperatuurdoorgang te regelen. Met dit proces zorgen we ervoor dat alleen 4,5% gas wordt geproduceerd en niet 40%. Deze kleine productie wordt gebruikt voor de werking van de brander voor verwarmingé de reactor. De kracht van het proces is om een ​​dieselproductiekwaliteit te garanderen met verschillende grondstoffen.

Beeld

Het voordeel van dit proces is dat het mogelijk is om verschillende organische materialen om te zetten in gasolie of brandstof zonder dioxine of furaan te produceren.
Vandaag weten we hoe we kunststoffen, wasoliën, mechanische oliën kunnen transformeren. De transformatie van vetten en tandvlees is in theorie mogelijk, maar we moeten nog steeds testen uitvoeren.

Met dit transformatieproces kan afval worden gerecycled tot grondstof.


Kortom het is experimenteel: geen kosten of details worden aangekondigd ...

ps: ze zijn Elzasser! :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24




par gezichtskring » 10/09/09, 08:20

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 10/09/09, 09:00

Je zult ons ook de links van de concentratiekampen, de deportatiewagens en de plastic kist van de FEMA hier laten weten ??? ....

Ja dat kan : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Het lijkt niet veel mensen op de groene pagina's te hebben aangetrokken ...

Het lijkt op geweldige informatie over paniekaanvallen ... Maar niet veel tastbare ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/09/09, 09:03

Ken, het is heel goed, ca ... :| : Cheesy:

Wat is FEMA Macro?

ps: nou zonder te lachen, op het algemene record, is het gebruik van menselijk vet duidelijk de ergste biobrandstof ... als je het weet, is 10 calorie-fossiel nodig om 1 calorieën van menselijk voedsel te maken ... En hoeveel het menselijk lichaam kan vet opslaan? 1%, 0.1% van het energieverbruik? Kortom ... het moet dit soort dingen in de humor blijven ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 10/09/09, 10:48

Federal Emergency Management Agency ..

Een Amerikaanse organisatie die de oprichting van de krijgswet in de VS heeft voorbereid, met (volgens de video met informatie die op het net hangt) voorbereiding van een nieuwe holocaust tegen alle tegenstanders en rebellen tegen het regime ... ...
Het gaat nog verder in de naam van duurzame ontwikkeling ...

http://www.dailymotion.com/video/x8pzsk ... se-ur_news
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/09/09, 10:51

Ah dat is "alles"!

Alleen Amerikaanse nazi's ... : Mrgreen: : Cry: :onheil:
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten