Hoe E85 te rijden met een oud injectiesysteem?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 21/07/08, 22:54

Er zijn kits inclusief een lambdasonde die op een precieze afstand op het uitlaatspruitstuk op het spruitstuk moet worden geïnstalleerd en een rijkheidsindicator (die werkt tijdens het rijden) en die het mogelijk maakt deze te optimaliseren ... het wordt vaak gebruikt door degenen die hun motor "tunen", in het bijzonder auto's met carburateur die achteraf zijn uitgerust met een eenvoudige programmeerbare injectiekit.
De verstelbare drukregelaars zijn verkrijgbaar bij alle leveranciers voor racewagens en ook op sommige oudere series auto's ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 21/07/08, 23:11

Chatham schreef:Er zijn kits inclusief een lambdasonde die op een precieze afstand op het uitlaatspruitstuk op het spruitstuk moet worden geïnstalleerd en een rijkheidsindicator (die werkt tijdens het rijden) en die het mogelijk maakt deze te optimaliseren ... het wordt vaak gebruikt door degenen die hun motor "tunen", in het bijzonder auto's met carburateur die achteraf zijn uitgerust met een eenvoudige programmeerbare injectiekit.

Als u links en informatie over deze producten heeft ... is dat geen weigering. : Cheesy:

Chatham schreef:De verstelbare drukregelaars zijn verkrijgbaar bij alle leveranciers voor racewagens en ook op sommige oudere series auto's ...

Modellen / jaartallen / motoren ... alstublieft
:D
0 x
106E85
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 19/07/08, 17:09
Plaats: 77




par 106E85 » 22/07/08, 22:18

Ik denk dat het bijvoorbeeld bij Cesam of GT2I moet worden "gevonden" ..
Technisch gezien heeft niemand een mening over deze manipulatie en over mijn vorige "theorie" ??
0 x
Binnenkort het einde van de olie .... denk aan de toekomst.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 22/07/08, 23:07

:pijl: er zijn inderdaad
Bekendst in de wereld van oldtimers of VW
evenals "E85 kits".
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 23/07/08, 09:36

Citro schreef:Als u links en informatie over deze producten heeft ... is dat geen weigering. : Cheesy:


Modellen / jaartallen / motoren ... alstublieft
:D


Fabrikanten: Megaskirt, Haltech, SDS, Sybèle voor de bekendste, voor de rest: zoekopdrachten (moet worden gezien in breuken, vergelijkbare motoren) ...
Voor amateurs zijn er veel water of water + methanol-injectiekits, allemaal gemaakt in de VS ... maar het doel is niet om minder te eten, maar om de explosie van een supercharged motor te voorkomen ... : Lol:
0 x
106E85
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 19/07/08, 17:09
Plaats: 77




par 106E85 » 23/07/08, 12:42

Er is inderdaad de GT2i-site, maar deze verstelbare regelaars geven de druk niet precies aan ...

http://www.gt2i-competition.com/PB_106_ ... 5_167.html
0 x
Binnenkort het einde van de olie .... denk aan de toekomst.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 23/07/08, 12:42

Chatham schreef: Fabrikanten: Megaskirt, Haltech, SDS, Sybèle voor de bekendste, voor de rest: zoekopdrachten (moet worden gezien in breuken, vergelijkbare motoren) ...
Voor amateurs zijn er veel water of water + methanol-injectiekits, allemaal gemaakt in de VS ... maar het doel is niet om minder te eten, maar om de explosie van een supercharged motor te voorkomen ... : Lol:


Sybele. :?
De enige Franse fabrikant van LPG-kits! :?
Het bestaat niet meer, denk ik. Het lijkt mij dat hij 5 of 6 jaar geleden failliet is gegaan ...
Toen hij op LPG kwam, was het geen succes ... betreurenswaardig ... : Cry:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten