Generator zet plantaardige olie naar gas

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 21/02/06, 11:23

andre :pijl: mijn ringvormige uitlaatdoorgang is 1 mm en heeft een totale diameter die kleiner is dan de standaardplannen.
daarom gaat het wat langzamer.

mijn grasmaaier carb heeft geen rijkdomschroef :schok:
schroefdraad om een ​​schroef in te draaien? (Ik dacht dat ze verdwaald was)

oké voor de lengte van de venturi, de mijne ziet er te lang uit.

Ik zal doorgaan, maar probeer met de maaier-carburateur vertrouwd te raken met de carburatie terwijl ik een schaalmodel-carburateur vind.
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 21/02/06, 14:33

vanmorgen mijn gemodificeerde koolhydraten geprobeerd op de hete pantone die eerder was verwarmd met mijn originele koolhydraten.

Beeld

het werkt heel goed de motor rookt een beetje rijk, ik kan het motortoerental aanpassen door te spelen met de gasklep op de reactor en door de luchtinlaat naar de adm dienovereenkomstig aan te passen met min of meer kleine pijpjes.

Ik wilde 50%ess en 50%go proberen, maar ik heb geen go!. Ik probeerde ineens 50% ess + 50% zonnebloemolie.
Ik begin met de normale carb dan schakel ik over naar de carb (50/50) dan maak ik zo snel mogelijk een luchtinlaat bij de adm.
dat werkt! gedurende een bepaalde tijd omdat het mengsel afkoelt en na 30 s tot 1 min de reactor nat wordt.

het ruikt naar frit, naar golf 8)

dit ben ik krijg 5l go, en een fles gas voor mijn starter.

Ik realiseer me net dat mijn benzine rot is, het komt uit mijn bubbler die ik gebruik voor mijn kleine steekvlam. ze is helemaal verpauperd. het ontsteekt niet eens in de omgevingslucht met een aansteker :?

deze avond kan worden uitgeprobeerd met 50% nieuwe ess + 50% go-motor en zeer hete reactor om te zien.

na de bouw van een verwarmde brandstoftank (go) en een warme voorkamer. voor de 100% go!
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/02/06, 18:10

Hallo,
Je carburateur is een Lanw boy 2-takt maaier carburateur, er mist een klein naaldschroefje in het gaatje bovenaan, deze schroef komt direct uit in de sproeier en is voor het afstellen van de rijkdom nodig, mocht je de schroef c niet kunnen vinden is een 8x32
Scherpe rand.
Om met zo'n verhouding tot olie te lopen, raad ik het niet aan, het lijkt te werken, maar het duurt niet lang, om nog maar te zwijgen van het feit dat als je erop staat, je de stang en de buis moet schoonmaken.
aan het begin van de stengel aan de koude kant vormt het een gekookte oliekorst.
Met pure diesel werkt hij eenmaal warm, met een 30% carburateur
van olie en diesel is beperkt, met benzine kun je oplopen tot 40% en 50% afhankelijk van het type olie.
Beheers de machine goed voordat u overschakelt op zware brandstof.
Voor 100% olie is het een bubbler die de beste prestaties geeft, geen rook en goed lopend bij constante snelheid, regulering is nogal een probleem.

Andre
0 x
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 21/02/06, 21:08

andre :pijl: de olie zal ik later zien, maar ik noteer uw advies
als het niet te veel gevraagd is, zou ik graag een klein diagram of foto's willen zodat ik het kan bestuderen voordat ik verder ga.

trouwens, heb je posts gemaakt over je prestaties?

van de maaier weet ik het merk van de motor niet meer maar het lijkt me een viertakt. Ik zou elk moment naar buiten gaan. aan de startzijde van de carburateur zijn er twee gaten: een kleine die voor automatisme is, en een microscopische die voor de starter is (in feite door een rode rubberen drukknop).

op de emulsiebuis zit een klein gaatje in het midden. Ik weet niet zeker waar het voor is, ik denk dat het communiceert met het micro-gaatje tussen de starter, maar ik weet het niet zeker.
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 21/02/06, 21:15

anders probeerde ik bij 50% nieuwe ess + 50% go het werkt heel goed.

Ik ging naar 100% gaan :schok: en het werkt net zo goed, maar je moet niet te ver onder de 3000 tpm gaan omdat het moeilijker af te stellen is.

Ik draai de uitlaat naar 3/4 buiten, en 1/4 in de reactor, anders stikt de motor en krijg ik feedback van de reactoren waardoor ik buiten de carburateur ga.

Ik kom uit de 220v mijn 100watt lamp gaat regelmatig branden!

als ik de motor stop, kan ik hem direct opnieuw starten als ik niet te lang wacht en er nog dampen in de reactor zitten.

Ik moet de uitlaat herzien, een brandstofverwarmer maken en een voorkamer maken om de zaak te verbeteren. maar het is al heel acceptabel als operatie,

nadat ik overging op de frituurolie!
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 21/02/06, 23:05

ga op gas werken:

http://www.zippyvideos.com/765403980389 ... az_go_ve1/

het liep minstens 10 minuten. zonder probleem.Ik stop het ofwel door de inlaat af te sluiten of door de slang van de reactor af te knijpen, of door de slang van de carburateur te verwijderen. in het laatste geval draait de motor nog 3 tot 5 seconden met de rest van de stoom die zich in de reactor heeft opgehoopt, het is verbazingwekkend om te zien.

binnenkort gratis olie!
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/02/06, 01:10

Hallo Franck

Het kleine gaatje (van rand tot rand) in de emulsiebuis is om met hoge snelheid een beetje lucht door te laten, het is het principe van emulsie en automatisme. Normaal gesproken mis je in deze emulsiebuis die in de venturi komt, de kleine koperen schroef voor de rijkdom, het is een schroef met een conische naald (ik heb meerdere van deze carburateurs, de venturi is 12,7 mm).
Het is in uw belang om alle uitlaatgassen rond de reactor te laten gaan en met de rest bij het uitlaatplan om uw toekomstige olie-bubbler te verwarmen, en plan ook een hulpverwarmingssysteem voor de bubbler omdat de uitlaat niet voldoende is om de bubbler te verwarmen.
Om iets serieus te doen, zou het nodig zijn om warmte van de cilinderkop te halen om de bubbler te verwarmen, in zekere zin zou de cilinderkop de bodem van de bubblertank zijn,
Maar voor een experiment maakte ik net als ik een elektrisch verwarmingselement van 750watt in de olie van de bubbler.

Als je plezier wilt hebben als je de luchtinlaat van de carburateur op olie laat lopen, kun je deze een beetje waterdamp sturen met een vernevelaar (huisluchtbevochtiger) maar je bent beperkt met de hoeveelheid water, die neemt heel weinig op, het verbetert de geur van zwavel in stookolie.

Een ander ding is het verlengen van de carburateurinlaat met een buis van 60 tot 80 mm, de reden is dat de aanzuiging schokkerig is en door de carburateur wordt teruggeduwd, dus brandstofverspilling en als je met alcohol in een garage loopt, duurt het niet lang. de ogen te steken.

Zorg ervoor dat de uitlaat van de pantongasreactor goed afgesloten is als je in een garage werkt, (als je doping krijgt) met pantongas, een dag lang hoofdpijn hebt, kan de uitlaat in 100% panton redelijk goed worden verdragen.
Voor foto's ga naar de forum pmc nieuw alle montage en foto's zijn er, (het is makkelijker om de foto's op de andere te zetten forum en ik wil geen plezier hebben met het knutselen aan de foto's om ze op te slaan) als je foto's nodig hebt, zal ik ze je per e-mail sturen.

Andre
0 x
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 22/02/06, 01:54

andre hoi :pijl:

voor het microgat zal ik morgen in detail de carb bekijken om te zien of ik de locatie van de rijkdomschroef vind, vreemd dit verhaal. anders is het een briggstraton, 2 kleppen dus vier keer.

voor de uitlaat zal ik een compromis vinden.

want het terugwinnen van warmte uit de cilinderkop is niet dom, dat leg ik terzijde.

voor water zou ik het als laatste zien, de vernevelaar zou voor iets anders kunnen worden gebruikt (een ander project ging niet door).

voor de verlenging om verliezen te voorkomen zou ik het eens proberen.

anders gebeurt het voor pantone-doping! hoofdpijn, zoals je zegt!. vandaag heb ik de testen buiten gedaan en niet in de beluchtingsgarage.

bedankt voor pmc, het leek me dat deze andre ik hem kende met zijn beroemde ballenbrander.
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 22/02/06, 22:29

vandaag modificatie van de carb. waterdichte bevestigingsflens om de oorspronkelijke aanzuiging te herstellen en zo de automatische opening weer in gebruik te nemen.

Beeld
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 23/02/06, 00:23

aangepast carb-detail

Beeld
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten