Wat als biobrandstoffen niet zo groen waren?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 14/09/07, 09:59

Je hebt gelijk, je natuurkundeleraar is erg dom.
Het is tegenfilosofie, dat ding. Dan begint het als argument te worden gebruikt.

Er ligt niets in de kasten van de energiemajoors. Wat octrooien betreft, die zijn vrij verkrijgbaar, dus u kunt zelf beoordelen wat er wordt ingediend. Je leraar zou er goed aan doen om de moeite te nemen om zichzelf te zoeken voordat hij verontrustende clichés uitspreekt.

Europees Octrooibureau

Zoek me het baanbrekende energiepatent van morgen (iets dat werkt) en ik neem je mee uit eten.

Het zal me niet veel kosten : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 14/09/07, 18:55

Hallo Rulian

Rulian schreef:Er ligt niets in de kasten van de energiemajoors. Wat octrooien betreft, die zijn vrij verkrijgbaar, dus u kunt zelf beoordelen wat er wordt ingediend.


Voor de "octrooien die in het geheim worden gehouden" als die er zijn, is het eerder nodig om te kijken naar de kant van het leger die volgens mij voorrang heeft op inspectie op alle octrooien. Als het occultatie heeft, is het eerder op dit niveau. Achter, wie heeft toegang tot de dossiers en waarvoor.....??? : Cry:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
sam44
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 04/09/07, 11:53
Plaats: Loire-Atlantique (44)




par sam44 » 14/09/07, 21:54

ondertussen is deze leraar een ingenieur (vraag me niet hoe ik je precies niet kon antwoorden) en hij vertelde ons over iemand die zijn patent had gekocht door een grote oliemaatschappij!!!
0 x
"Als de laatste druppel water is vervuild, het laatste dier is opgejaagd en de laatste boom is gekapt, zal de blanke begrijpen dat geld niet kan worden gegeten."
_Sitting Bull_

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten