Douane overvallen meth'eco

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 02/09/08, 06:24

het bewijst ook dat zij (de douaniers) niet veel tegen ons hebben!
en de kilometers zijn die aangegeven op de kilometerteller, als dat zo is, zal ik met de mijne knoeien!!! : Mrgreen:
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 02/09/08, 09:28

Wees gerust, de douane doet en zal dit soort operaties doen om te laten zien dat ze er nog zijn, en zodat het hun niet kan worden verweten dat ze de sector niet ontzorgen of niets doen! Hier en daar een operatie, gewoon om te lachen en de nieuwelingen bang te maken! Dit is zijn conclusie en vreemd genoeg vertelde een TF1-journalist me die goed op de hoogte is en regelmatig met de douane werkt!


we zijn dus niet "gerustgesteld" zoals deze meneer zegt... laten we wachten op het einde van het proces dat ons voorzichtig zal doen oordelen... wat zegt de verdedigingsvereniging Oliomobile ervan?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/09/08, 11:23

Metheco gaf in ieder geval niet om ieders gezicht...

Er was geen invoer van het klantenlogboek voor een eenvoudige voertuigcontrole. Leuke coup de put/b gratos!


Hey heren douane kom naar mijn huis ik heb 5L olie in mijn keuken!!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24




par gezichtskring » 04/09/08, 17:35

Christophe schreef:
Kortom: onze eerlijkheid financiert de oneerlijkheid van witteboordenbandieten :onheil: maar daar dwalen we af...



het was prachtig het tijdperk van directe actie. jammer dat we mietjes zijn, inclusief ikzelf
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/09/08, 17:45

Moet je terrorisme en geweld aangaan om aan de kaak te stellen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24




par gezichtskring » 04/09/08, 20:14

bin ja anders, die tegenoverstaand houdt hij je voor een grote stront zoals momenteel
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 04/09/08, 20:53

Nou, het is jouw keuze... niet de mijne... en zeker niet de onze wat betreft deze forums...

Wie neemt wie voor de gek?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/09/08, 23:16

:pijl: Ik probeer me niet als een schaap te gedragen, ook al ben ik onderdeel van het systeem, of ik dat nu wil of niet.

Er is echter een marge tussen het aan de kaak stellen, beschuldigen of belasteren van machtsmisbruik en degenen die ze plegen...
:frons: :schok: :onheil: :!:

Gandhi, Luther King en anderen hebben meer voor hun zaak gedaan dan de aanhangers van geweld.

De zwarten die de bussen van Montgomery boycotten, deden het bedrijf failliet gaan, wat bewijst dat de macht van het volk het sterkst is. Alle zwarten die een jaar lang te voet, met de fiets of met carpooling reizen! hebben laten zien sterker te zijn dan een busmaatschappij die erin geslaagd was wetten uit te vaardigen om bijvoorbeeld carpoolen te verbieden!!!
Dit resulteerde in de intrekking van de wetten op het gebied van rassenscheiding in de VS, wat een wereldwijd precedent schiep...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24




par gezichtskring » 05/09/08, 01:39

Christophe schreef:Nou, het is jouw keuze... niet de mijne... en zeker niet de onze wat betreft deze forums...

Wie neemt wie voor de gek?


Ik zei net dat ik ze bewonderde: directe actie, rode brigade, enz..., om ons te verlossen van parasieten, het was de goede oude

Onderhoud mij, ik doe niet veel 2/3 post tot hun glorie, het zal onze situatie niet veranderen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 05/09/08, 02:06

ken schreef:Ik zei net dat ik ze bewonderde: directe actie, rode brigade, enz..., om ons te verlossen van parasieten, het was de goede oude


Onschuldige moordenaars bewonderen? Zon veranderen wat ter wereld? De ene schurk vervangt de andere... Grote evolutie... Denk je dat er dankzij hen minder parasieten zijn? :schok:

Ah, maar ik begrijp dat je hier te veel naar hebt gekeken: http://fr.youtube.com/watch?v=GESzsd98FyI : Mrgreen:
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten