Douane overvallen meth'eco

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 31/08/08, 12:23

Bedankt Obélix voor deze fiscale precisie... Als we nu al het wiskundige sap eruit halen:

TIPP = TIC, dus PP=C

d.w.z. Klein individu = mettoerekenbaar

: Cheesy:
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 01/09/08, 10:14

speel niet het spel van de staat (wij zijn het) dat erin bestaat te discussiëren over de legaliteit van stookolie om geen uitweg te vinden op forum en concluderen dat het onwettig is: Europees recht prevaleert boven Frans recht, biostookolie is verplicht, de staat (ons) betaalt er een boete voor.
justitie heeft hier al voorzichtigheid in betracht, de rest is show.
hebben de "handschoenenkastje kit" reflex:
http://www.nrjrealiste.fr/oil/fritomobi ... obile.html
de olie is afval dat van ons is, anders is het TOTAAL dat het van ons afneemt om het aan ons te verkopen tegen de prijs van olie! :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/09/08, 11:02

jonule schreef:Europees recht prevaleert boven Frans recht


Ja, dat zeiden ze, maar... waar zijn de Europese politie of douane?

Het is net als de staatsschuld van particuliere banken, wat een oplichting van de financiële politiek is.

Waarom? Omdat de banken geen druk kunnen uitoefenen om de staat te verplichten hen terug te betalen. Ik zou staatshoofd zijn, ik zou alle staatsschulden aan particuliere banken op 0 zetten : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/09/08, 13:43

Christophe schreef:Het is net als de staatsschuld van particuliere banken, wat een oplichting van de financiële politiek is.

Waarom? Omdat de banken geen druk kunnen uitoefenen om de staat te verplichten hen terug te betalen. Ik zou staatshoofd zijn, ik zou alle staatsschulden aan particuliere banken op 0 zetten : Mrgreen: : Mrgreen:



Ja, behalve dat het eerder het tegenovergestelde is dat gebeurt, particuliere banken financieren beleid en de staat, dus onze belastingen financieren particuliere banken... :onheil:

Voorbeelden:
Krediet Lyonnais een paar jaar geleden
Bijna alle banken hebben zich vandaag serieus in het subprime-schandaal gestort (de AMF, de beurspolitieagent, verklaart dat er een tekort is van 1000 miljard € op de bankmarkten en sommeert de banken om dat geld aan te geven of uit te geven).

De Europese Centrale Bank (ECB) heeft al reddingsoperaties uitgevoerd door banken geld te geven om het systeem, dat een paar maanden geleden dreigde in te storten, niet te verzwakken.

De ECB is onze belasting, dus ons geld. U zult zien wanneer de banktarieven stijgen, vraag u niet af waarom... Veel banken sluiten binnen 50 jaar 5% van hun filialen...
Als we gangreen hebben, snijden we!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/09/08, 13:50

Uh pkoi het tegenovergestelde? De staat moet een schuld aan de bank betalen en deze schuld wordt gefinancierd door "ons" allemaal... daar zijn we het over eens. Wat ik wilde zeggen is dat niets een staat kan dwingen om een ​​particuliere bank terug te betalen... heeft miljoenen euro's aan een grote bank in New York gegeven om een ​​sneeuwbaleffect te voorkomen...)

Crédit Lyonnais is een schandaal en ik denk niet dat we alles weten en Tapie (hij is een boef) die 200 miljoen euro in zijn zak steekt, is echt heel zielig... en zegt veel over de integriteit en eerlijkheid van het systeem... het is om de vraag te stellen: pkoi om eerlijk te blijven, de misdaad loont zo goed...

Kortom: onze eerlijkheid financiert de oneerlijkheid van witteboordenbandieten :onheil: maar daar dwalen we af...
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 01/09/08, 14:00

het is om de vraag te stellen: pkoi om eerlijk te blijven, de misdaad loont zo goed...
misschien omdat Sarkozy niet mijn vriendje is?? dat hij niets bij mij te winnen heeft, in tegenstelling tot Tapie die hem steunde tijdens de presidentsverkiezingen. Het is een liftverwijzing. Kleine afspraken tussen vrienden... : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 01/09/08, 14:15

In de hiaten van het financiële systeem en het Franse rechtssysteem is de oplossing niet om te vechten tegen mensen die maffiamethoden hebben geïnstitutionaliseerd aan het hoofd van onze staten, het beste is om niet mee te doen: hoe minder geld er mogelijk is op de bank of in krediet, zoveel mogelijk olie in de motor... De kracht van een leider is alleen datgene wat hem de geleide toevertrouwt.

Als het illegaal maar absurd is, laten we dan de wet veranderen. Ze is gemaakt voor mannen, niet voor zichzelf. En als mensen niet open genoeg zijn om het te veranderen, nou, ik ben een fan van illegaliteit. Ik wil niet deelnemen aan het plunderen van hulpbronnen in de landen van mijn broers, ik wil niet deelnemen aan een stomme vervuiling door het niet recyclen van ons afval, ik wil niet deelnemen aan de onrechtvaardige en snelle verrijking van maffia-bankiers... Dus het overkomt me vaak om over te schakelen naar illegaliteit, en ik zeg het in geweten, en dan. Ik breng niemands vrijheid in gevaar, dat is wat voor mij telt... Ja, de bankier en de baas van total zullen het moeilijk vinden om kastelen te kopen als er velen zijn zoals ik :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/09/08, 14:20

Bankier! Geweldig neologisme! Beeld

Op in lijst: https://www.econologie.com/forums/neologisme ... t4894.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 01/09/08, 23:02

Het waarom en hoe (kortom, het is intimidatie, niet meer en niet minder):
pinpin (oliomobile) schreef:Oké... dus om duidelijke en haalbare informatie te geven, heb ik vanmorgen de moeite genomen om Metheco, meneer Joseph, te bellen. Hij gaf me toestemming om een ​​beetje topo te doen.
We babbelden wat en vertelden hem dat we ons zorgen maakten om hem, ons en het imago van de sector.

Kortom, gewoonten wordt een klein plezier gedaan gewoon om even de benen te strekken, een klap uit te delen, bang te maken en te laten zien dat ze er altijd zijn om te kijken. Voordat ze aankwamen, hadden ze veel geleerd over het bedrijf en het privéleven.

Ze hebben inderdaad alles gecontroleerd als douaniers eigenlijk!
Ze dachten dat verschillende voertuigen op olie reden, tot hun grote teleurstelling. Ze beboeten de leider voor een voertuig dat op olie reed, zoals tijdens een klassieke controle langs de weg voor een individu. Donderdagochtend wordt de uitslag van de rechtszaak bekend gemaakt. In principe zal hij de in olie afgelegde kilometers moeten betalen.

De berekening wordt dus donderdag gegeven, hopende dat er protocolverschillen zijn met de andere trials! Léo, ik heb hem geadviseerd contact met u op te nemen om de berekeningsmethoden te vergelijken. De heer Joseph wil een procedure starten, maar is een beetje gedemoraliseerd om alleen te vechten, wat enkele jaren na zijn pensionering extra procedurekosten met zich meebrengt.

Het bedrijf is op geen enkele manier betrokken. De controle vond plaats omdat deze ook al meer dan 3 jaar in bedrijf was. Een routinecontrole zegt u? ...

Wees gerust, de douane doet en zal dit soort operaties doen om te laten zien dat ze er nog zijn, en zodat het hun niet kan worden verweten dat ze de sector niet ontzorgen of niets doen! Hier en daar een operatie, gewoon om te lachen en de nieuwelingen bang te maken! Dit is zijn conclusie en vreemd genoeg vertelde een TF1-journalist me die goed op de hoogte is en regelmatig met de douane werkt!

Samenvattend ... en om de woorden van de marionet van Jospin op de hoorns van de info in één keer te gebruiken: Payyyyyyyyyyys van mEEEEEEEEEEEEErde !!!!


Dat is wat ik zei: er staan ​​er nog meer op de lijst...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/09/08, 23:18

Ah (bijna) einde van het mysterie!

Ik wil zeggen "dat allemaal daarvoor?": een simpele brandstofcontrole als voor particulieren?
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten