onverenigbaar met dieselolie?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07

onverenigbaar met dieselolie?




par DAN34 » 20/06/06, 19:09

Hallo,
Het lijkt erop dat in de afgelopen maanden een nieuwe diesel die het mengsel met de olie veel moeilijker maakt op de markt wordt gebracht.
Injectiepompen zouden deze heterogene samenstelling niet waarderen en zouden breken.

Lijkt deze informatie u mogelijk?

Bewerken: test gedaan https://www.econologie.com/miscibilite-h ... -3023.html
0 x
electronono27
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 18/11/04, 00:07




par electronono27 » 20/06/06, 21:09

slt
bij welke tanker vond je olie niet mengbaar ??
de mijne mengt zich uitstekend en blijft stabiel
meer
Nee nee :P
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 21/06/06, 15:35

Hallo,
DAN34, heb je dat gehoord of gezien waar ???
Schalen zijn niet zo, zonder het zeker te weten!
Geef informatie om de waarheid te vinden. Met de groepen pretoliers, moeten we alles verwachten !!! Frial heeft een product uitgebracht om gebruikte olie in te zetten om het solide te maken, voorgesteld aan de restauranteigenaar en de gemeenschap ... oké, het zijn geen tankers .... nou, ik denk het niet!

A + Serge.
0 x
Respect !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 21/06/06, 17:16

Dit lijkt mij heel vreemd als informatie maar het zou me niet verbazen van de tankers ....

Het vreemde is dat de tankers olie aan de pomp in Duitsland verkopen (bijvoorbeeld) en dat het hele raffinageproces (dus de raffinaderijen) hetzelfde zijn ... maar het is waar dat toevoegen in Frankrijk alleen een anti-olie-additief (indien aanwezig) is "organisatie" mogelijk ....
0 x
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07




par DAN34 » 21/06/06, 17:39

Hallo,
Ik vond de info op a forum.

Als er niet veel risico was om plantaardige olie in de voertuigen te stoppen!

Helaas als dit enkele maanden geleden nog steeds geldig was, is dit niet het geval nu in Frankrijk de samenstelling van de gasolie is veranderd en de toevoeging van olie sterk wordt afgeraden!

Het grootste risico is de vernietiging van de injectiepomp, omdat het mengsel niet langer homogeen is en de pomp plotselinge drukverschuivingen ondergaat (afhankelijk van de dosering), waardoor deze wordt vernietigd!

U kunt controleren wat ik zeg, ik moedig u zelfs aan om het te doen en uw opmerkingen te maken.

Doe wat olie in een transparante fles (bijvoorbeeld een reageerbuis) en lege plantaardige olie, je zult een scheiding zien tussen de twee componenten!
Na het mixen is het goed, maar na rust wordt het opnieuw gescheiden!


4-lezers van mijn persoonlijke site, schreven me om me pompproblemen en een andere diesel te melden ...

Het verbaasde me, toen liet een vriend van mij zijn injectiepomp achter op een oud voertuig (met meer dan 50% koolzaadolie).

Vervolgens heb ik 2-gasolie (ELF en CARREFOUR) getest in vergelijking met een dieselbrandstof (een klein beetje van een jaar) van Champion (dezelfde winkel in Carrefour).

De tests zijn formeel, de olie mengt goed op de oude diesel en niet goed op de recente diesel.

Hoe dan ook, ik zal dit analyseren en de tests op mijn persoonlijke website publiceren
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/06/06, 23:06

Hallo,

Een mengsel van benzine en olie werkt ook en het kost minder dan brandstof 20% gewone benzine en meer als het mengsel eerder is gedaan en olieafzettingen, de witte pasta aan de onderkant scheidt nog beter ...
De reden is nogal zuinig, diesel is duurder dan normale benzine en in plaats van 50% met 20% en minder, nog interessanter.
(De echte oplossing is om 100% olie te lopen, gewoon op diesel te starten en dan over te schakelen naar olie), want zelfs bij elke start mengen met mengen is het een vervuiling.
Als uw regeringsleiders energie steken in het vinden van oplossingen voor de energiecrisis, in plaats van het toevoegen van additieven in brandstof en het riskeren van de motor om nog schadelijker te worden voor de gezondheid, duurt het in het algemeen bijna 10 jaar om erachter te komen of het schadelijk is.
Daarna zal het nodig zijn om een ​​super katalysator te plaatsen om al deze additieven te eten, het water is te simpel. Voor mij is addditive = poison

Andre

Andre
0 x
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07




par DAN34 » 23/06/06, 00:03

Bonsoir,
Tests zijn gedaan en het lijkt erop dat er een probleem is.

http://picchou.free.fr/Test.htm
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 23/06/06, 10:36

Elke nawak maatje!

de injectiepomp, de echte motor van de dieselmotor, is een kleine motor die de grote motor aandrijft: hij houdt van een gesmeerde brandstof! het is uitgevonden om op olie te rijden (rudolph diesel en niet-diesel).

het is eerder de diesel die + in + droog is! je moet spreken over uitmuntendheid of andere, dat je de lieveling hebt om goed + duur te kopen, het kost veel schapen en ja, het is moeilijk, maar het is anders om terug naar school te gaan zoals de andere zou zeggen [ ...].

maar ja, zelfs als de "oude" gasolie nog beschikbaar is, raad ik je aan om TOTAAL de diesel te laten en naar olie te gaan!

van mijn kant "weet" ik om alle voertuigen te transformeren zoals ze zijn, naar 100%: vrachtwagens, DCi, motorfietsen (1.7L 100-olie maar niet goedgekeurd in Frankrijk, nog steeds een geweldig militant idee).

Doe wat olie! : Mrgreen: : Mrgreen: :P
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/06/06, 22:41

Dag
Ik zou nieuwsgierig zijn naar het volume diesel dat wordt verbruikt

Hoeveel kost het additief?
Hoeveel kost het om op olieachtig te jagen?
De rekening zal worden doorgegeven aan consumenten
Dit is de zogenaamde winstgevendheid in een overheid
Het zou veel winstgevender zijn geweest om wetshandhaving te gebruiken
andere dingen zijn nuttiger dan het achtervolgen van de olieachtige, wat uiteindelijk recycling mogelijk maakt.
Ik denk dat overheden met de komende leeftijd meer energie in hun gezondheidszorg moeten investeren.
Het is ook te weinig dat je te veel politie en te veel ambtenaren per hoofd van de bevolking hebt.

Andre



Waarschijnlijk veel duurder dan wat hij als brandstofbelasting terugkrijgt, tenzij ik me volledig vergis over het aantal olieachtige stoffen, maar als ik op Quebec vertrouw, is het minder
1 / 10000 die gebruik maakt van wie een beroep op de olie doet, is naast het aantal dieselmotoren relatief zwak ..
Er zijn zo weinig dat we elkaar niet eens kennen, we weten het gewoon van de koks van restaurants.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 23/06/06, 23:13

Andre schreef:Waarschijnlijk veel duurder dan wat hij verdient in brandstofbelasting.


Precies, maar je weet tijdens de XNUMWorld War "we" schoot bijvoorbeeld! (en dus niet dat het ideeën aan anderen geeft ...)

De psychologische benadering is precies hetzelfde tegen alle energie "dissidenten" (en ik maak er deel van uit, net als velen van jullie / ons)!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 283-gasten