onverenigbaar met dieselolie?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 19/08/07, 09:51

Hallo iedereen

Ik ben nieuw in de forumIk heb een beetje alles gelezen wat er wordt gezegd in termen van olie + dieselmengsel maar of ik begrijp iets niet, het is hoe men kan geloven dat de olie minder vervuilend kan zijn dan diesel ?? Dit is het doel hiervan forum, minder dure oplossingen bieden voor de consument maar ook minder vervuilend.Of zit ik op het verkeerde spoor???

Er zijn veel lozingen in de atmosfeer, dus vervuiling.Ik weet niet in welke volgorde, maar als iemand mij zou kunnen informeren, zou dat mijn lantaarn beter verlichten.

Nu om terug te komen op het beton, ik heb een 1.9 diesel van de vag-groep, bouwjaar 1998, met 136000 km gecertificeerd.Ik heb een rotatiepomp van het merk Lucas en blijkbaar is deze pomp kwetsbaarder met het olie/dieselmengsel. is een indirecte injectie.
Vandaar mijn vraag: wat raden jullie aan om minder te verbruiken?
Omdat het op 6 liter procent loopt, vind ik het een beetje hoog.

Dus als de econologische gemeenschap me zou kunnen helpen, zou ik erg dankbaar zijn.

Merci.
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 19/08/07, 09:56

Naar mijn mening is dit niet het juiste onderwerp om dit soort vragen te beantwoorden.
Om minder (of beter...) te verbruiken: soepel rijden, de auto lichter maken en aerodynamische aanpassingen doen. Al deze punten zijn, naar het mij voorkomt, behandeld op de forum.

@+
0 x
Marty
Avatar de l'utilisateur
ik Citro