Kattenlijken = Dieselbrandstof

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 23/09/05, 19:54

Het is zeker dat er niets schokkends is aan het gebruik van dode dieren om brandstof te produceren. Ik denk dat het een slechte publiciteitsstunt was voor de uitvinder van laatstgenoemde, alleen maar om al zijn inspanningen op dit gebied te ruïneren. Het is duidelijk dat dit de oliemensen hindert!
Alleen al in Frankrijk zou het produceren van dieren die in brandstof kunnen worden omgezet een aanwinst zijn voor het wegwerken van de voorraden diermeel die zich in enorme schuren ophopen en waarvan de verwerkers niet weten wat ze ermee moeten doen, behalve ze verbranden in cementfabrieken of zeker collectieve of industriële verwarming
na de BSE-crisis liggen er duizenden tonnen te wachten naast de voorraden die gewoonlijk worden geproduceerd
Als deze meneer een effectieve manier heeft gevonden om uit deze grondstof brandstof te produceren, kunnen we hem alleen maar feliciteren
en sla twee vliegen in één klap!
maar het zal de olielobby zeker van streek maken :(
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 23/09/05, 20:46

Maar waar heb je het over? ...Lobby's bestaan ​​niet! Degenen die dit geloven en zeggen zijn sektariërs!
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 24/09/05, 00:09

Een link die dit precies uitlegt: http://www.motonature.com/actu/uneactu.p...php?news_id=890
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 01/10/05, 19:17

econology schreef:Maar waar heb je het over? ...Lobby's bestaan ​​niet! Degenen die dit geloven en zeggen zijn sektariërs!

Ik ben lid van een sekte maar nog niet erkend. Vindt u dat vervelend? :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 02/10/05, 15:14

welkom
A2e we weten wat we met dierenmeel moeten doen, het opnieuw bevochtigen is uitstekend voedsel voor maden; we weten wat we met maden moeten doen (vissen, medisch laboratorium "eiwitrijke steak" enz......) Maar we zijn in Frankrijk en de DASS verbiedt het gebruik ervan voor dierlijk of menselijk voedsel; daarom geven we prachtig vers vlees aan maden en mack do aan mensen. :ogen rollen:
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 24/10/05, 21:27

Ik ben geschokt door de opmerkingen in deze sectie: een kat is niet gemaakt voor
zet er een motor in......maar om onder de wielen te gaan!!!!!!
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 25/10/05, 09:22

Vroeger stopte je een tijger in je motor... nu zijn het katten. We gaan achteruit, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 25/10/05, 10:36

Christine schreef:Vroeger stopte je een tijger in je motor... nu zijn het katten. We gaan achteruit, toch?

wat voor soort tijger Christine? (letterlijk of figuurlijk)? :knipperen:
en dan voor titus02: wat als we jou onder de wielen leggen? : Lol: (hoofd eerst natuurlijk! :rolleyes:
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 25/10/05, 14:48

:P
Hallo,
Als, zoals momenteel het geval is, de vogelgriep hier (EU) weet door te breken, zal er een beroemde brandstofbron zijn!! aangezien de gebruikte methode de totale uitroeiing van het getroffen vee is :(

Welnu, dit proces heeft een zeer nabije toekomst!! (aangezien het bovendien alles steriliseert wat we ervoor gebruiken, zou het een slimme oplossing zijn, toch? <_
@@@+++B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 31/10/05, 11:05

A2E schreef:wat voor soort tijger Christine? (letterlijk of figuurlijk)? :knipperen:

Figuurlijk natuurlijk :P

Dit was een verwijzing naar de oude Esso-slogan: "Zet een tijger in je motor".

Bedankt dat je me eraan herinnert dat ik ouder word :unsure:
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten