Brandstofomzetreacties kit E85

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Tipiak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 11/11/07, 17:19




par Tipiak » 11/11/07, 18:11

Dus wat moet je kiezen om zo min mogelijk te consumeren?

Een automatische set die de lambdasonde gebruikt om aanpassingen te maken? Maar blijkbaar zeggen ze op sommige sites dat het in werkelijkheid moeilijk is om de dosering van het Etanol / SP95-mengsel te bepalen op basis van de gegevens van de lambdasonde?

Of een automatische kit die niet is aangesloten op de lamdbda-sonde maar die de resultaten van de computer interpreteert?
0 x
moi91
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 18/06/07, 14:16




par moi91 » 12/11/07, 19:43

als je nog meer wilt weten over de E85 is hier een site die alle gebruikers daar verzamelt!

http://superethanol.free.fr
0 x
te bezoeken: http://super-ethanol.fr om met de E85 te rijden! met een klassieke auto!
ethanol anoniem
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/12/07, 20:08
Plaats: LILLE




par ethanol anoniem » 01/12/07, 22:11

hallo, ik kom dit toevallig tegen forum, Ik bladerde door dit bericht dat op de 2e pagina aankwam in een zoektocht naar ethanolkit ....

Ik ben bezig met de ontwikkeling van een product van dit type, dat verantwoordelijk is voor het uitvoeren van tests voor meer dan 2 jaar in alle omstandigheden en op verschillende voertuigen ...

eerlijk gezegd was ik verbaasd dat er over dit onderwerp gelezen kan worden. Ik ben ongeveer 45000 km alleen op de E85 met meerdere voertuigen, ik heb een "fonteintank" met een ondergedompelde bosch-benzinepomp van een schrootauto die sinds 24 maanden 24 uur per dag pure ethanol heeft gecirculeerd! (Ik vul het gewoon bij om de verdamping te compenseren). deze ervaring wordt gereproduceerd in een transparante bekisting verzegeld door een gerechtsdeurwaarder ....

met belangrijke middelen van investeerders die niet verkeerd willen zijn (voertuigen, meetapparatuur tot een endoscoop om de binnenkant van de cilinders door het kaarsgat te fotograferen ...) Ik maakte een rapport dat leidde een Frans autonetwerk van 140 distributeurs om na 1 tot 2 jaar een conversie te lanceren voor de set en de motor op benzineauto's na 1996 (uitgerust met een OBD II-aansluiting).

dit rapport werd ook gebruikt voor een verzekeringsmaatschappij die een prijsstelling voor deze garantie heeft opgesteld ... het zijn geen phylantropes: ze lanceren alleen in deze garanties omdat de risico's laag zijn en dat op grote schaal gedemonstreerd in de VS en Europa ...


serieuze conversies reageren op een nauwkeurig protocol voor montage en worden aan elk voertuig aangepast door middel van een 6 gasanalysator, het is niet voldoende om connectoren te vinden die in een auto kunnen worden gestoken om er een kit aan aan te passen, topmensen willen dat wel geloven stuur ze zoveel mogelijk per post in zakken ... in het beste geval geeft het onnodige overconsumptie, in het slechtste geval: een gat in een zuiger door een veel te mager mengsel dat leidt tot een 'verbrandingspunt' (geen waarschuwingsbord, alleen een iets minder vissen en nog een paar graden meer in de radiator, de te magere explosie wordt niet langer verdeeld over het hele volume van de cilinder en komt terecht op het materiaal, vaak via een zuiger ...)

degenen die zonder aanpassing van SP95 naar E85 overschakelen in een injectieauto, worden met dezelfde zorgen geconfronteerd ...

om een ​​motor op de E85 te laten draaien, hebt u eerder in de motorcyclus een langere openingstijd van de injector nodig. ethanol is dichter dan loodvrij en een identieke openingstijd levert een kleinere hoeveelheid (in volume) van E85 dan van SP95, terwijl er iets meer nodig is om een ​​vergelijkbare explosie te verkrijgen ... dit is wat de kits doen: ze verhogen de aanpassingsamplitude die uw originele computer aan de injectoren kan opleggen om een ​​mengsel aangepast en conform de emissiegrenswaarden te houden die zijn geprogrammeerd en voorgeschreven door de lambdasonde.

Ik wil alleen al diegenen waarschuwen die in DIY op carburateurvoertuigen stappen: een van de weinige waarheden over de E85 bij alle rampen die sommigen hem toeschrijven,


het is niet raadzaam om het in aluminium te stagneren.


op de oudste voertuigen die waren uitgerust om met alcohol te rijden (jeep ford CJ5 in argentinië en brazilië van de jaren 50-60) was de carburateur "vernikkeld" op al zijn interne oppervlakken, sommige van deze overtollige koolhydraten kwamen terecht bij de dealers van onderdelen voor verzamelaars, en velen zijn degenen die zich 20 of 30 jaar geleden afvroegen bij het kopen van deze koolhydraten in een militair overschot, waarom ze waren "verchroomd" ...

de Ford T reed op alcohol voordat hij (destijds) een goedkopere "alternatieve" brandstof vond door olie te raffineren om het in een verbrandingsmotor te kunnen gebruiken door vervuiling te verminderen ...


concludeer niet dat een aluminiumblok E85 niet aankan, deze zorg betreft alleen de vloeibare toestand, niet verbranding.

sommige vernissen (van het type dat de binnenkant van cocablikjes bedekt) hebben interessante eigenschappen in vergelijking met E85, we kunnen overwegen de tanks met carburateurs te bedekken om te proberen ... mijn verzameling aluminium fietsblikjes gevuld de helft van E85 veroudert langzaam om snel antwoorden te geven ...

dit bericht gaf me het idee om wat brandstofvlotten in E85 te houden om te zien wat ze worden ... Ik moet snel wat kunnen vinden.
0 x
poissnight
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 10/01/08, 20:08

E85 Bio-ethanolkit




par poissnight » 17/01/08, 12:51

HALLO!

Voor degenen die geïnteresseerd zijn, verkoop ik automatische bio-ethanol kit € 350, ik heb 2 identiek met aansluiting op de lambdasonde ...

Contacteer mij voor meer info ...
0 x
Tipiak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 11/11/07, 17:19




par Tipiak » 17/01/08, 13:33

En terwijl we in de kits zitten, is er een verkoper in de VS die zijn kits ook in Frankrijk via wederverkopers distribueert, maar als je ze bij de bron wilt kopen, is het veel goedkoper

=> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/E85-Conv ... 18Q2el1247

Over het algemeen zijn er geen douanekosten voor kleine pakketten, met de pariteit van de euro, het is zelfs nog beter en bovendien is de luchtprijs bespreekbaar kort denk ik voor maximaal 150 euro geleverd en zelfs wij moet de kit kunnen hebben !! die in Frankrijk 2 of 3x duurder wordt verkocht!
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 18/01/08, 08:56

hello,
weet je hoe deze doos om verbinding te maken met de injectiepomp werkt?
het zou natuurlijk zijn om het in elektronica te reproduceren ;-)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten