Brandstofomzetreacties kit E85

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Jamba Juice
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 23/07/07, 18:59




par Jamba Juice » 24/07/07, 13:38

Het is a priori al beschikbaar bij EuroFlex.
Weet iemand precies hoeveel E85-pompen er al open staan ​​in Frankrijk?
0 x
Nikolian
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 22/02/07, 09:13
Plaats: Frankrijk




par Nikolian » 24/07/07, 20:05

Ja, maar er zijn nog steeds problemen met patenten, juridische zaken of iets dergelijks waardoor de site rond 20 augustus open moet zijn voor bestellingen.
Het beste en om rechtstreeks aan Alexandre of Vincente te vragen, hun e-mail is het enige dat momenteel toegankelijk is op de site.

Er zijn nu 144 stations, maar erg slecht verdeeld

De lijst met E85-stations:
http://www.korridor.se/aryan/acadiane/E ... country=fr
0 x
Moulaert
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 21/06/07, 13:14

Fuelcat Kit - Duitse kwaliteit




par Moulaert » 24/07/07, 22:36

Hallo,
Ik heb een Fuelcat-kit 1 maand geleden geïnstalleerd

Code: kiezen

www.fuelcat.de
op mijn Daewoo en het werkt perfect. Ik ben er super blij mee. Het grote verschil met andere kits is de prijs. 219 Euro inclusief belasting voor de basis 4-cilinderkit. De kit met temperatuurvoeler die vertrek bij zeer koud weer mogelijk maakt: 259 euro.
En ze hebben deze week net een kit uitgebracht voor Bosch Monomotronic-injecties (de oude Golf, Polo, Seat enz.).
Een bedrijf importeert vanaf nu Fuelcat-kits in Frankrijk: Energaz Carburation in ANTIBES
0 x
fred85
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/08/07, 11:09

Kaart van E85-stations (waar de pompen in bedrijf zijn)




par fred85 » 24/08/07, 11:20

Bonjour à tous,

Een hele worsteling tijdens de vakantie om de E85 onderweg te vinden.

Sindsdien heb ik deze site gevonden met 118 stations op een Google Maps-kaart.

http://ethanol-e85.fr

Goed surfen.
0 x
Red de planeet !!!
kletsen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 11/04/07, 17:09




par kletsen » 05/09/07, 10:31

voor info het installeren van een kit is het erg moeilijk ?????

moet je een professional vragen?

en trouwens, waar zijn installateurs te vinden?

omdat ik naar de seeflex en euroflex sites ben geweest kunnen we zeker bestellen maar voor de installatie als we niet mechanisch zijn doen we hoe ??

merci
0 x
kletsen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 11/04/07, 17:09




par kletsen » 05/09/07, 11:05

ah ja nog een domme vraag eens de kit is geïnstalleerd
moeten we alleen op e85 rijden?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 05/09/07, 11:16

gab schreef:omdat ik naar de seeflex en euroflex sites ben geweest kunnen we zeker bestellen maar voor de installatie als we niet mechanisch zijn doen we hoe ??

merci


De installatie van een kit komt neer op het vervangen van de computer ... dus als u weet hoe u een stopcontact moet aansluiten, hoeft dit geen probleem te zijn :)

Wat betreft tanken is het niet automatisch, ik citeer:

Deze set is ontworpen voor voertuigen met benzine-injectie die geen Lambda-sensor hebben. Nadat u de brandstof heeft geselecteerd, kunt u SP95 / 98, ethanol of een gemengd percentage van de helft van de E85 / half benzine gebruiken. Het is uitgerust met een temperatuursensor die koud vertrek mogelijk maakt.


Kortom voor mij is de kit op dit moment een leuke doe-het-zelfzaak ... naast het echte flexvoertuig zijn er veel diepere aanpassingen (kleppen, segment ...) die onmogelijk te doen zijn met een autovlieger.

Dus mijn advies: Rijd op E85 maar met 40-50% en zonder kit!
0 x
kletsen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 11/04/07, 17:09




par kletsen » 05/09/07, 11:22

bedankt voor dit advies
omdat we overal lezen dat de kits dan de beste zijn ...
0 x
Jamba Juice
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 23/07/07, 18:59




par Jamba Juice » 05/09/07, 12:52

Christophe schreef:
gab schreef:omdat ik naar de seeflex en euroflex sites ben geweest kunnen we zeker bestellen maar voor de installatie als we niet mechanisch zijn doen we hoe ??

merci


De installatie van een kit komt neer op het vervangen van de computer ... dus als u weet hoe u een stopcontact moet aansluiten, hoeft dit geen probleem te zijn :)

Wat betreft tanken is het niet automatisch, ik citeer:

Deze set is ontworpen voor voertuigen met benzine-injectie die geen Lambda-sensor hebben. Nadat u de brandstof heeft geselecteerd, kunt u SP95 / 98, ethanol of een gemengd percentage van de helft van de E85 / half benzine gebruiken. Het is uitgerust met een temperatuursensor die koud vertrek mogelijk maakt.


Kortom voor mij is de kit op dit moment een leuke doe-het-zelfzaak ... naast het echte flexvoertuig zijn er veel diepere aanpassingen (kleppen, segment ...) die onmogelijk te doen zijn met een autovlieger.

Dus mijn advies: Rijd op E85 maar met 40-50% en zonder kit!



Je moet niet alle informatie hebben, want ze maken ook automatische kits voor voertuigen met Lambda-sonde die ik ook op mijn 206 heb gemonteerd
Als het nu gaat om rijden met 40%, werd ik het zigzaggen tussen de pompen beu en bracht ik 15 minuten door in het station ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 05/09/07, 13:00

Ja, maar de automatische kit (al is het 100 tot 200 € duurder) zal nooit compenseren voor het ontwerp van de motor die niet voor de E85 is gemaakt, in tegenstelling tot de flex-motor. De e85-kits zijn net als de 100% plantaardige olie-kits: 0 garanties over de levensduur van de motor ...

En ik weet niet zeker of het verknoeien van een motor na 20 km ecologisch rendabel is ... nu "je kunt geen omelet maken zonder een paar eieren te breken" ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten