Brazilië: 1ère wereldwijde energie-puisssance in 20 jaar

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 29/05/06, 12:34

Econology schreef:
lio74 schreef:PS: er is zeker de link op de site voor de verboden zone van november of december. 2005 :pijl: ga eens kijken :!:


Weet je zeker dat je niet verwart met de Capital-show: https://www.econologie.com/hvb-dans-capi ... -2631.html

...


uh .... ja dat is het :pijl: hoofdstad
alleen de video stopt precies op het moment dat hij geketend aan ethanol in Brazilië gaat : Cry:
goed om samen te vatten, we zien een hele aardige producer ... die natuurlijk vol $$$ zit, maar die aan zijn pickers denkt :pijl: het biedt collectieve accommodatie (die niet op een concentratiekamp lijkt) en bescherming :pijl: legging + dikke handschoenen + vizier
dan zien we een ander kamp: met gewapende bewakers en prikkeldraad (de vorige was gewoon een normale barrière en een bewaker) en de verslaggevers werden in de c ... l geschopt.
we zagen nog steeds 2 of 3 werknemers die 2 woorden discreet op de camera zeggen ...

Eindelijk ga ik geen toast van 3p zetten ... het is te zien!
@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 29/05/06, 14:58

lio74 schreef:goed om samen te vatten, we zien een hele aardige producer ... die natuurlijk vol $$$ zit, maar die aan zijn pickers denkt :pijl: het biedt collectieve accommodatie (die niet op een concentratiekamp lijkt) en bescherming :pijl: legging + dikke handschoenen + vizier
dan zien we een ander kamp: met gewapende bewakers en prikkeldraad (de vorige was gewoon een normale barrière en een bewaker) en de verslaggevers werden in de c ... l geschopt.
we zagen nog steeds 2 of 3 werknemers die 2 woorden discreet op de camera zeggen ...


1) Het is een schande dat dit wordt gesneden, maar er is een beetje hetzelfde (maar blijkbaar minder slecht hoe dan ook) in de hierboven genoemde speciale gezant: https://www.econologie.com/le-petrole-es ... -2781.html

2) Dan denk ik dat dit met opzet + of - is gedaan (zoals zie "Als je bio-ethanol gebruikt, creëer je slaven") en je zou deze voorwaarden moeten vergelijken met "slaven van olietankers" bij het aanleggen van bijvoorbeeld een pijpleiding. ... (Birma, Kazachstan ...). Biobrandstof is tenminste geen regelrechte plundering van hulpbronnen ... in tegenstelling tot olie.

Er was een zeer goed verslag over de uitzending van Arte in 2004 ... Ik zal proberen het te vinden. (ps: ik vond het niet op de arte-site ... het zou nodig zijn om een ​​beetje meer te graven)
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 13: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 29/05/06, 20:03

Ik ben toevallig het ontbrekende deel van Capital tegengekomen ... Ik plaats het nu op de site (88 MB)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 178-gasten