Gebruikte plantaardige olie centrifuge

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 11/02/12, 21:42

voormalige oceanische schreef:Waarom maak je er geen kaarsen van, mits de geur niet te sterk is.

Ik heb er al eens zeep mee gemaakt maar het rook niet naar rozen. Wat
Het wast echter heel goed. Omdat ik met verschillende doe
oliën en vetten voor ons gezin.

bricomax95 schreef:waarom stoot je je hoofd?

er zijn speciaal hiervoor ontwikkelde machines:

Nog steeds een beetje duur om te kopen, zelfs als ze worden gebruikt
praktischer en zuiniger.


:?
0 x
bricomax95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 24/04/05, 09:56




par bricomax95 » 11/02/12, 23:20

Konijn schreef:
voormalige oceanische schreef:Waarom maak je er geen kaarsen van, mits de geur niet te sterk is.

Ik heb er al eens zeep mee gemaakt maar het rook niet naar rozen. Wat
Het wast echter heel goed. Omdat ik met verschillende doe
oliën en vetten voor ons gezin.

bricomax95 schreef:waarom stoot je je hoofd?

er zijn speciaal hiervoor ontwikkelde machines:

Nog steeds een beetje duur om te kopen, zelfs als ze worden gebruikt
praktischer en zuiniger.


Moe van mensen die alles gratis willen. blijf in uw oliemelasse die uw motoren beschadigt, bied betere oplossingen als u die heeft.
De wereld van plantaardige olie is een wereld van bedelaars, van bekrompen mensen die alles gratis willen, zonder moeite en zonder enige moeite.
Daarom stierf het bijna, zonder commerciële ontwikkeling; zonder een aantal gebruikers die het spel hadden kunnen veranderen.
Gratis is het zeker niet. maar wat gratis is, is vaak verrot; saai in gebruik, niet praktisch, de zakken ontspannen en zijn niet constant in filtratie, de gefilterde olie is slecht gefilterd...

wat ik zeg is dat deze oplossingen betrouwbaar, praktisch en snel winstgevend zijn voor degenen die intelligent zijn.

Leer rekenen. Als u 90% van uw verbruik met vuile oliën maakt; dat je een kleine groep bent van 4/5 personen; 2000 € uitgeven aan uitrusting en een beetje moeite doen om aan je brandstof te komen, lijkt me ZEER zuinig ...
in minder dan een jaar (de machine is ontworpen om een ​​mensenleven mee te gaan, onderdelen beschikbaar etc.) heb je 10 liter diesel verbruikt, voor 000 € vanavond is dat 1.34 €; en durf je me te vertellen dat een machine van 13400 € onrendabel is?
Sorry maar ga tanken bij Total, je bent niets kwijt!
Door te veel te willen hebben we niets. onthoud dit gezegde.

en des te erger voor degenen die het zal irriteren.




:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 12/02/12, 00:27

bricomax95 schreef:De wereld van plantaardige olie is een wereld van bedelaars, van bekrompen mensen die alles gratis willen, zonder moeite en zonder enige moeite.

In tegenstelling tot wat u denkt, ben ik niet gierig, laat staan ​​een bedelaar. Ik spreek voor mezelf omdat ik daar niet de mogelijkheid toe heb
ontmoet andere oilies. Aan de andere kant is het waar dat ik het ben
financieel beperkt, om niet te zeggen een beetje blut. Het is verkeerd om
geloof dat met de rudimentaire filtratietechniek dat is
de mijne rock ik in de faciliteit. In feite heb ik geen keuze
als ik het had, is het onwaarschijnlijk dat ik op olie zou rijden.
zou gewoon makkelijker zijn.

bricomax95 schreef:Daarom stierf het bijna, zonder commerciële ontwikkeling; zonder een aantal gebruikers die het spel hadden kunnen veranderen.


Des te beter als de gebruikte plantaardige olie zich niet ontwikkelt. Er zijn
zal niet voor iedereen hebben. De afvalcentra lopen al leeg
bijna de hele bron. Het moet een blijven
energie niche gereserveerd voor degenen die niet bang zijn
stroop je mouwen op, denk mee en vind oplossingen
om de economische crisis die we doormaken te doorstaan.

bricomax95 schreef:.... maar wat gratis is, is vaak rot; saai in gebruik, niet praktisch, de zakken ontspannen en zijn niet constant in filtratie, de gefilterde olie is slecht gefilterd...

Dat is wat ik iedereen blijf vertellen die het verkeerde idee heeft
geïnteresseerd zijn in olie. Bedankt dat je het met me eens bent.
8)
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 12/02/12, 03:50

het stinkt naar Troll

Ik zou mezelf niet eens verlagen om te antwoorden, lol het is hartverscheurend om je slechte deelname bricodepot te lezen.

Niemand dwingt je om te lezen of iets anders, maar wees alsjeblieft beleefd en hoffelijk!!!

merci

voor de geïnteresseerden, de centrifugaalfilters op de simca en motor 125 ik weet niet wat niet echt effectief was volgens mijn monteur maatje, hij verstopte niet heel snel daarnaast.

meer
0 x
bricomax95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 24/04/05, 09:56




par bricomax95 » 12/02/12, 09:37

Konijn schreef:
bricomax95 schreef:De wereld van plantaardige olie is een wereld van bedelaars, van bekrompen mensen die alles gratis willen, zonder moeite en zonder enige moeite.

In tegenstelling tot wat u denkt, ben ik niet gierig, laat staan ​​een bedelaar. Ik spreek voor mezelf omdat ik daar niet de mogelijkheid toe heb
ontmoet andere oilies. Aan de andere kant is het waar dat ik het ben
financieel beperkt, om niet te zeggen een beetje blut. Het is verkeerd om
geloof dat met de rudimentaire filtratietechniek dat is
de mijne rock ik in de faciliteit. In feite heb ik geen keuze
als ik het had, is het onwaarschijnlijk dat ik op olie zou rijden.
zou gewoon makkelijker zijn.

bricomax95 schreef:Daarom stierf het bijna, zonder commerciële ontwikkeling; zonder een aantal gebruikers die het spel hadden kunnen veranderen.


Des te beter als de gebruikte plantaardige olie zich niet ontwikkelt. Er zijn
zal niet voor iedereen hebben. De afvalcentra lopen al leeg
bijna de hele bron. Het moet een blijven
energie niche gereserveerd voor degenen die niet bang zijn
stroop je mouwen op, denk mee en vind oplossingen
om de economische crisis die we doormaken te doorstaan.

bricomax95 schreef:.... maar wat gratis is, is vaak rot; saai in gebruik, niet praktisch, de zakken ontspannen en zijn niet constant in filtratie, de gefilterde olie is slecht gefilterd...

Dat is wat ik iedereen blijf vertellen die het verkeerde idee heeft
geïnteresseerd zijn in olie. Bedankt dat je het met me eens bent.
8)


Meneer Konijn, mijn irritatie is niet tegen u persoonlijk; maar tegen al diegenen die gratis willen rijden zonder de middelen te geven en dan huilen als ze breken.
Ik heb ook een demo gemaakt van het gebruik van een centrifuge met 5 personen, elk 2000 liter per jaar.. het is een investering met een aanzienlijke terugverdientijd die zich in 3 maanden terugbetaalt en jaren mee kan.

Ik heb er prima mee gereden sinds 1998 kkes km met mijn 2.5td op plantaardige olie + LPG; stookolie moet op alle niveaus zeer serieus worden behandeld, opslag om bacteriën, UV-stralen te bestrijden; filter maximaal, bij elke stap; de olie is "levend", vooral als deze wordt gebruikt.

je weet dat de auto van de gemaaide jongens de Mercedes is met een W124 erin.. want 25 jaar weinig onderhoud..slechts een paar verbruiksartikelen als we andere auto's vergelijken..

Ik ben zelf blut, en afgezien van de geldelijke gegevens, als de bi-carburatie-installatie van de VL en filtratie eenmaal zijn geïmplementeerd, heb je een eenvoudig systeem nodig om na verloop van tijd vast te houden; schoon en handig. Ik denk dat kleine sapcentrifuges dat bieden.

Olie is dood in Frankrijk omdat de oliën sinds 2006 worden ingezameld door industriëlen die de interesse erin hebben begrepen... vandaar de schaarste aan bronnen van olie die van afval dat de bedrijven die ze uitstoten, bestrafte, een bron van inkomsten voor hen is geworden als ze ze opslaan voor bedrijven die gebruikte plantaardige oliën opwerken.
Als de vette mensen niet aan hun gezicht hadden gedacht toen ze zeiden wat jij zei, dat wil zeggen, als we niet met velen zijn, zullen we er meer hebben; nou, het zou mogelijk zijn geweest om anders te organiseren.
Het resultaat is dat je vandaag niet meer olie hebt maar minder, en het zal nog erger zijn omdat de oliewinningsbedrijven allemaal beetje bij beetje door Veolia worden gekocht, Veolia die wetten aan onze polytocards doorgeeft, de markt van gebruikte olie zal vergrendelen, door quota's, notitieboekjes van inzendingen door de bedrijven die het gebruiken en dus kan er niets meer worden omgeleid van de recyclingcentra.

dus daarom ben ik boos op de vetters die dat niet hebben begrepen; en wie door hun methode van zelfzuchtig denken.

dank aan de heer de loco-burgemeester van villeneuve sur lot zonder wie olie nog steeds verboden zou zijn. Dankzij hem en zijn team voor het voortzetten van deze strijd, moeten we erin slagen onze auto's met alternatieve middelen te laten rijden zonder dat ze worden gestolen door autofabrikanten of door poly-verliezers.. onder dekking van fiscale verliezen..
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 12/02/12, 11:59

Hallo,

ben al begonnen met gedag te zeggen nadat we hebben gepraat, ik denk dat het het minst beleefd is :) M Bricomax.

lol nu is het onze schuld als Veolia de olie koopt, het is sterk, het is erg sterk :) .

En als de windturbines niet tegen hun reële waarde zijn geholpen, is het de schuld van de amateur die modelvarkens bouwt, dus maak je geen zorgen. :) .

Een demonstratie voor de aankoop bij 5 van een centrifuge bij 2000E??? Ik noem dit geen demonstratie, er ontbreekt te veel, of in ieder geval als het een demonstratie is, is het niet erg overtuigend.

wat de auto betreft, heb degene die we in mijn ruimte kunnen hebben. Ik kan mijn gereedschap in een mercedes stoppen. Ik stop, nou ja, niets, als een kleine gereedschapskist, daarop is de mercedes betrouwbaarder, maar het gebruik verschilt van persoon tot persoon en vermijdt daarom generalisatie.

En ja, inderdaad, de industriëlen begrepen dat het ook vol opgravingen kon zijn.

Draai het probleem om en open je ogen, het is goed, want er zijn dezelfde industriëlen die van veroudering een fabricagewet maken, evenals een berekening om de productie te minimaliseren, zodat we eindigen met producten die na verloop van tijd niet meer standhouden, dat alles waarvoor, voor winst, dat is alles.

Bricomax heb je een centrifuge gekocht???

Persoonlijk investeer ik voor 2000 euro liever in een waterzuiveraar
, en aangezien ik ook nogal een monteur ben, raak ik niet vol als ik motoronderdelen kapot maak, kwam er iemand klagen
en je hier lastigvallen met zijn zorgen ????

Je komt aan als een haar in de soep en je doet je mond wijd open, haalt er een stel waardeloze argumenten uit en nogal op zijn kop, ik zeg dat STICKS THE TROL.

en deelnames zoals die van jou met zo weinig om te weten hoe te leven. Ik denk dat iedereen het zonder kan, hier is het mijn post, dus je wordt gevraagd om iedereen te respecteren of te zwijgen, het is eenvoudig duidelijk en nauwkeurig.

open je ogen een beetje meer voor de wereld en je zult zien dat wat je zegt nogal flauw is en in dezelfde richting gaat als die van de industriëlen.

Anders biedt een kleine centrifuge ongetwijfeld een schoon, eenvoudig en efficiënt filtermiddel. Het enige probleem is dat als je zoals ik in een kleine stad woont, de bevoorradingsbronnen niet onuitputtelijk of zelfs vrij beperkt zijn, en hier is het platteland, dus volgens jou zou ik elke dag XX-terminals moeten bezoeken om naar een vriend te gaan om olie te filteren die ik ook bij XX-terminals heb genomen om eindelijk te kunnen tanken ??? het is logisch wauw

woon je in de stad Bricomax??? als je in de stad woont, is er wat we de bus en de metro noemen, dit zijn middelen van openbaar vervoer en ze zijn zuiniger dan je auto, duurzamer en minder vervuilend.

Als de industriëlen er niet voor hadden gekozen om verbrandingsmotoren te ontwikkelen voor kortetermijnwinst, zouden wij er waarschijnlijk ook niet zijn, enz.

Alsjeblieft bricomax als je alleen maar te zeggen hebt je mond te houden of er een bericht over te openen en het als onderwerp te noemen: waarom spuug ik op vette mensen of zoiets, je zult veel vrienden maken die je zult zien.

In het geval dat de restaurateur van wie ik zijn olie afneem 1.05 per liter zou betalen om het te laten recyclen, d.w.z. 0.25 euro meer dan nieuwe aankopen, zoek dan inderdaad de fout op en raad eens waar het terechtkomt als het door niemand wordt teruggevonden?? niet te verspillen, dat is zeker.

Wat de olie doodt, is de man die met alles wat hij kan een maximum aan deuntje wil halen zonder zijn reet van zijn stoel te halen, niet de vette mensen die hun vingers uittrekken om te proberen eruit te komen.

voor je 6e bericht vind ik dat je sterk en slecht gaat.

Dus wees beleefd, stop met het fotograferen van het onderwerp, als het je niet uitkomt, sluit je ogen en kijk weg.

Dan is voor mij de constructie een plezier, ook de uitwisseling van ideeën (in het algemeen).

Ga eindelijk de bal vertellen dat dankzij de olie zijn familie warm is geworden, oprecht door je te lezen, zeg ik tegen mezelf dat je voor rechts moet stemmen en voor het huidige systeem moet zijn, en bovendien olie in de olie moet rollen lol, je bent een trol die het onderwerp trolt.

En als een roomafscheider werkt voor filtratie hoe stoor je je daar aan?als voor de prijs waarschijnlijk 50 euro tweedehands als je het koopt en een paar aanpassingen stoort het je, en wat doe je met je resten BRICOMAX huh wat doe je met melasse ???gooi je het weg of ???


Als de zak werkt, hoe stoort het je, als het opeenvolgende filter werkt, hoe stoort het je, je hebt het recht om je mening te hebben, maar kies de weg en de plaats alsjeblieft, wat hier niet het geval is.

start een onderwerp zoals ik je vertel, maar hier hebben we het over roomscheider, of je het nu leuk vindt of niet.

Hoi


Anders kom ik terug op wat Dedelco zei, ik ben het liever met hem eens over het feit dat de kleine gaatjes eerst op de filters worden gestopt en dat de oplossing om opeenvolgende filters van verschillende afmetingen te gebruiken a priori de beste is.
Dit is wat olieproducenten doen (en tussen ons is het zonde om olie te maken om mee te rollen, want het is zonde om land te gebruiken om iets anders dan voedsel te maken als je kijkt naar het aantal hongerige mensen in de wereld).

hierop verzorg ik met PLEZIER mijn cream separator.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/02/12, 19:57

Dag

bricomax95 schreef:je weet dat de auto van de gemaaide jongens de Mercedes is met een W124 erin.. want 25 jaar weinig onderhoud..slechts een paar verbruiksartikelen als we andere auto's vergelijken..
..

Je vergat te zeggen dat je af en toe de verstuivers moet verwijderen, schoonmaken en opnieuw moet inspuiten en ook vaker het filter moet vervangen, ook vaker de olie moet verversen.


Het is precies dit voertuig dat ik gebruik en bovendien leent het zich goed voor waterdoping, wat een duidelijk voordeel is als het op 100% olie werkt.

Wat betreft een centrifuge, een oliemaatschappij niet ver van mijn huis, we hebben er een gemaakt met een automatische as en een remtrommel, om goed te werken moet je de juiste rotatiesnelheid vinden, je moet de olie verhitten voordat je het door de centrifuge laat gaan, de wanden van de trommel regelmatig schoonmaken, ik was begonnen er een te maken, maar de aanvoer van olie zal in de nabije toekomst nogal moeilijk worden, de bedrijven beginnen zich te organiseren voor de inzameling van bakolie, grote restaurants storten in containers met van een hangslot voorziene vallen of roosters die overhevelen voorkomen, dus de toekomst van grote hoeveelheden oliën, gemakkelijk terug te winnen is genummerd.

Om te filteren moet je het van te voren kunnen stocheren in vaten van 200 liter, laten deponeren, met een filter in een ander vat pompen, opnieuw laten deponeren of beter verhitten tot 100c, laten deponeren, filteren is langer maar simpeler dan de centrifuge. .
Hoe dan ook, een man die in een zomer 1000 liter uitgeeft, is al niet slecht. In de zomerperiode pomp ik elke 15 dagen tussen de 120 en 130 liter, in de winter vergeten we dat er vandaag -18 een schep nodig is om de olie eruit te krijgen : Cry:

Andre

Editie door ex-Océano op 13/02/2012 om 20:00: Correctie BBCode Citaat
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 13/02/12, 20:40

Bonsoir,

André hier in Frankrijk is de oorlog al verklaard voor het inzamelen van olie, daarentegen is er altijd wel een manier om bij de recyclagecentra te bemiddelen;), mannen zijn mannen zoals de anderen;), net als op de kermissen etc etc, voor een kaartje kunnen we alles hebben :) , behalve als iemand dat al met de beheerder heeft geregeld :) :) , zodat hij de olie voor hem bewaart .

hoe meer het gaat, hoe minder iedereen geld heeft, dus niemand spuugt op een kaartje :) en de klap is zo hoog voor het kleine restaurant dat hij het liever weggooit dan laat recyclen.

Ik ga je advies wat betreft de draaisnelheid opvolgen en een variac op de motor zetten :) , voor de rest denk ik dat we op dezelfde golflengte zitten, en je bevestigt wat ik al gelezen had op andere cream separator gebruikerssites :) .
Aan de andere kant blijf ik de roomscheider willen proberen, het is zonde om machines van dit type weg te gooien die onverwoestbaar zijn en die in vrij grote hoeveelheden worden aangetroffen en die bij het schroot of in de decoratie terechtkomen als ze heel goed werken.


dank u
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 13/02/12, 22:36

re,

Ik denk erover na voor de gebruikte oliereserves, nou, je moet de zigeunermethode gebruiken;) ... om ze het hangslot te laten verwijderen.
: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 14/02/12, 09:28

Konijn schreef:Ik moet nog een toepassing vinden voor gestolde olie.


Ik weet niet waar je woont, maar ik ben een nemer als de hoeveelheid de reis waard is. Ik gebruik het voor verwarming...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten