Biologisch afbreekbare batterij

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 18/05/21, 20:51

Hallo,

Ik ben nieuw in de forum : Wink:
mijn naam is Nawfel en ik ontwikkel oplaadbare en 100% biologisch afbreekbare batterijen ter vervanging van de huidige alkalinebatterijen (http://www.zeenenergy.com).
Ik werk ook aan een nieuwe technologie voor eetbare batterijen! en die het leven kunnen redden van jonge kinderen die het per ongeluk inslikken.

Ik heb zojuist een fonds opgericht om het podium te kunnen betreden vóór marketing en ik roep op tot mobilisatie!

hier is vertel me eerst wat je van mijn project vindt en ik wacht op je feedback! :P

kitty link :pijl: https://www.okpal.com/pile-100-biodegradable/#/

merci d'avance

nawfel
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Re: biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 18/05/21, 21:12

enkele foto's ter illustratie :)


Beeld


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4303

Re: biologisch afbreekbare batterij




par GuyGadeboisTheBack » 18/05/21, 21:39

zeenenergy schreef:hier is vertel me eerst wat je van mijn project vindt en ik wacht op je feedback! :P

Het idee is lovenswaardig, maar op de site leren we verder niets dat deze batterijen 50 keer oplaadbaar zouden zijn en dat ze een capaciteit zouden hebben van 600 mAh (voor een AA), wat verre van "aan de top" is. Het project mist een haak (eetbaar is meer afstotelijk dan aantrekkelijk) en het ontbreekt aan bruikbare, technische en commerciële details.
En dan dit: "Ik ben een Fransman, moderne alchemist, autodidactische wetenschapper, plantaardige versie van Elon Musk", het is marketing voor zelfmoord!
Ps: Bovendien zijn er te veel spelfouten en / of stijlfouten. Krijg hulp.
Ps (bis): Het klinkt bijna als een hoax.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Re: biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 18/05/21, 21:50

GuyGadeboisLeRetour schreef:
zeenenergy schreef:hier is vertel me eerst wat je van mijn project vindt en ik wacht op je feedback! :P

Het idee is lovenswaardig, maar op de site leert men niets anders dan dat deze batterijen 50 keer oplaadbaar zouden zijn en dat ze een capaciteit zouden hebben van 600 mAh, wat verre van "aan de top" is. Het project mist een haak (eetbaar is meer afstotelijk dan aantrekkelijk) en mist zowel technische als commerciële details.



bedankt voor je terugkeer!

ja ik kan niet meer zeggen, anders zal ik de technologie niet kunnen patenteren en daarom is het nog moeilijker om het op de markt te brengen,
Ik kom hier om goede energieën te mobiliseren. Het onderwerp is erg complex, geloof me, het is zelfs nog moeilijker dan wat je denkt

600mA zijn de goedkoopste batterijen die je in de winkel koopt, dus het is echt niet slecht;) zorgen ik ken het onderwerp Ik wil gewoon een gemeenschap mobiliseren zodat we deze batterijen kunnen zien in de Horizon Store 2024 gemaakt in Frankrijk

de eetbare batterij gaat over het redden van levens, dus je moet het doen is geen optie;)

nogmaals bedankt voor uw terugkeer
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: biologisch afbreekbare batterij




par Obamot » 19/05/21, 00:48

Hier is de eetbare batterij zonder metaal!

D073FF3A-5EAD-4997-AB61-8D738726E058.jpeg
D073FF3A-5EAD-4997-AB61-8D738726E058.jpeg (17.68 KiB) 3536 keer bekeken


Ik heb nu mijn lampe Pocket AARDAPPEL : Cheesy:

Het is crowdfunding die de frit heeft, ik ga er meteen een patent op aanvragen om mezelf tarwe te maken.

(kon het niet laten, ik ben zo uitgelachen)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: biologisch afbreekbare batterij




par Obamot » 19/05/21, 01:15

PS: Ik hoop niettemin - als het geen grap is maar de kans groot is - dat uw project het succes zal hebben dat het verdient!

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ps (bis): Het klinkt bijna als een hoax.
: Wink:
Dernière édition par Obamot de 19 / 05 / 21, 01: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: biologisch afbreekbare batterij




par Christophe » 19/05/21, 01:16

1 april was 7 weken geleden ... :schok: :schok: :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Re: biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 19/05/21, 09:57

Obamot schreef:Hier is de eetbare batterij zonder metaal!

D073FF3A-5EAD-4997-AB61-8D738726E058.jpeg

Ik heb nu mijn lampe Pocket AARDAPPEL : Cheesy:

Het is crowdfunding die de frit heeft, ik ga er meteen een patent op aanvragen om mezelf tarwe te maken.

(kon het niet laten, ik ben zo uitgelachen)



Antwoord ik snel op de aardappel,
maak het op je foto en alle experimenten van het soort dat er metalen zink zijn aan de negatieve pool (-) en koper aan de positieve (+)
en daarom gebruikt de chemische reactie uitsluitend deze metalen de aardappel speelt de rol van elektrolyt om de stroom door te laten ... we zouden ook zout water kunnen gebruiken het zou net zo goed werken : Idee:

Beeld

Ik doe dit allemaal zonder metalen, nul, wallou 8)

je hebt niet het niveau, daarom ben je zo kritisch, je kunt je dit soort innovaties niet voorstellen, het is jammer ...

PS: de aanfluiting die ik wil, maar verhoog het niveau!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: biologisch afbreekbare batterij




par Christophe » 19/05/21, 10:20

zeenenergy schreef:je hebt niet het niveau, daarom ben je zo kritisch, je kunt je dit soort innovaties niet voorstellen, het is jammer ...


:schok: :schok: :schok:

C'est vrai que door een stuk bedrukt papier te rollen en te zeggen dat we een revolutie teweeg zullen brengen in de batterijmarkt, is een niveau hebben! :schok: :schok: :schok:

Zoals ik gisteren hier schreef: https://www.econologie.com/reparer-plut ... -ecologie/ Zelfvertrouwen is een kracht, jezelf overschatten is een zwakte

Waar komt je elektronenuitwisseling vandaan, wat is je elektrochemische koppel?

ABC komt niet waar we lachen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Re: biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 19/05/21, 10:25

Christophe schreef:
zeenenergy schreef:je hebt niet het niveau, daarom ben je zo kritisch, je kunt je dit soort innovaties niet voorstellen, het is jammer ...


:schok: :schok: :schok:

C'est vrai que door een stuk bedrukt papier te rollen en te zeggen dat we een revolutie teweeg zullen brengen in de batterijmarkt, is een niveau hebben! :schok: :schok: :schok:

Zoals ik gisteren hier schreef: https://www.econologie.com/reparer-plut ... -ecologie/ Zelfvertrouwen is een kracht, jezelf overschatten is een zwakte

Waar komt je elektronenuitwisseling vandaan, wat is je elektrochemische koppel?

ABC komt niet waar we lachen!


begin met je te kalmeren, ik kom niet om het te spelen of om te trollen of om tarwe te maken ...
post nauwelijks iets dat de trol opduikt.

Alsjeblieft, word rustig !!!! laat een andere persoon eerst communiceren en kijk of het een hoax is
merci
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten