Biologisch afbreekbare batterij

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 18/05/21, 20:51

Hallo,

Ik ben nieuw in de forum : Wink:
mijn naam is Nawfel en ik ontwikkel oplaadbare en 100% biologisch afbreekbare batterijen ter vervanging van de huidige alkalinebatterijen (http://www.zeenenergy.com).
Ik werk ook aan een nieuwe technologie voor eetbare batterijen! en die het leven kunnen redden van jonge kinderen die het per ongeluk inslikken.

Ik heb zojuist een fonds opgericht om het podium te kunnen betreden vóór marketing en ik roep op tot mobilisatie!

hier is vertel me eerst wat je van mijn project vindt en ik wacht op je feedback! :P

kitty link :pijl: https://www.okpal.com/pile-100-biodegradable/#/

merci d'avance

nawfel
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Re: biologisch afbreekbare batterij




par zeeenergie » 18/05/21, 21:12

enkele foto's ter illustratie :)


Beeld


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4303

Re: biologisch afbreekbare batterij




par GuyGadeboisTheBack » 18/05/21, 21:39

zeenenergy schreef:hier is vertel me eerst wat je van mijn project vindt en ik wacht op je feedback! :P

Het idee is lovenswaardig, maar op de site leren we verder niets dat deze batterijen 50 keer oplaadbaar zouden zijn en dat ze een capaciteit zouden hebben van 600 mAh (voor een AA), wat verre van "aan de top" is. Het project mist een haak (eetbaar is meer afstotelijk dan aantrekkelijk) en het ontbreekt aan bruikbare, technische en commerciële details.