biobrandstof

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
veelvraat
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/03/06, 18:07

biobrandstof




par veelvraat » 13/03/06, 18:13

Bonjour à tous,
Als onderdeel van mijn studie moet ik medio april een presentatie geven over biobrandstoffen. Ik heb al verschillende onderzoeken gedaan. Mijn probleem is om alles te organiseren, als iemand mij zou kunnen helpen met een samenhangend en effectief plan en mij natuurlijk al zijn kennis over dit onderwerp zou geven, zou je mijn leven redden...
Ik dank u bij voorbaat, mijn redder....
Groet ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 14/03/06, 01:15

Toont de index van forums "biobrandstoffen" en u zult een veelheid aan informatie vinden over elk behandeld onderwerp.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 14/03/06, 10:29

Ik denk dat je wordt bediend.

Maar kunt u ons ook uw vraatzuchtige resultaten doorgeven, wij zijn vooral geïnteresseerd als u iets nieuws heeft.

Heb je het gezien met Ademe??
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten