Villeneuve sur Lot: Overwinning voor stookolie!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 17/07/06, 12:17

Namen verspreiden, dat is een goed idee! : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 17/07/06, 13:25

abyssin3 schreef:Tegenaanval door Europa op het energiebeleid van Frankrijk :P
Aandacht ! "Tegenaanval" zou kunnen suggereren dat de twee feiten met elkaar verband houden...
Blijkbaar is dat helemaal niet het geval.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 17/07/06, 17:59

Het heeft inderdaad niets te maken met de CCV, maar het weerspiegelt het gedrag van Frankrijk op het gebied van energie, inclusief biobrandstoffen. Terwijl een paar dagen geleden de president zei: "De mensheid leeft op een vulkaan" toen hij sprak over het milieu tegen de leden van de G8.
Zoek de fout.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 17/07/06, 18:40

de fout kan zijn dat Chirac, dronken van het discours van fabrikanten en oliemaatschappijen, gelooft dat diester de enige groene brandstof is die diesel kan vervangen
en dat als we door pech onze motor kapot maken door olie toe te voegen, we het risico lopen hem verantwoordelijk te maken .... : Lol:

: Idee: of anders is het een prima strategie om ons aan te moedigen olie in onze motoren te stoppen...

Ik verklaar mezelf wetende dat ons Gallische temperament van permanente ongedisciplineerdheid altijd de overhand neemt, het is ons verboden olie om ons aan te moedigen om wat...
een beetje zoals vroeger toen we bewakers rond de aardappelvelden plaatsten om ons aan te moedigen ze te eten en te telen van de aardappel. Ik geloof dat er geen hongersnood meer woedde in Frankrijk...

we hebben het recht om te dromen en te denken dat we bestuurd worden door intelligente mensen die mooie strategieën ontwikkelen om ons groener te maken... : Mrgreen:

ook al komen we soms in de verleiding om het tegenovergestelde te denken... :?
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/07/06, 19:17

Hallo,
Zo werkt het niet, een staatshoofd
hij heeft adviseurs die zijn toespraken voorbereiden met allerlei scenario's
Er is een leger van bureaucraten die alle redacteuren lezen, alles wat de media melden, ze hebben een imago om vorm te geven en in stand te houden, ze nemen beslissingen op basis van niet te vaag en vooral op korte termijn. over het algemeen worden tijdens hun mandaat hun beslissingen vaak genomen door zogenaamde experts, die vaak ver verwijderd zijn van de realiteit van de mensen in hun grote geklimatiseerde kantoren voor een goed biertje, hij praat over dorst in de woestijn..
Politiek is gewoon een imago dat in stand moet worden gehouden en vooral controle moet hebben over de media, vermijd de wandelgangen van Vaseline
en weten hoe je moet schaatsen, er goed uitzien, goed praten, niets zeggen en vooral niets doen, dit vermijdt alle controverses en maakt maximaal gebruik van het gevoel van onveiligheid, onderhouden met de media
en ons vertellen dat we de beste zijn in het mooiste land ter wereld, een gevoel van patriottisme promoten door vlaggen te geven, dat is allemaal politiek...
de olie is een heel klein vlekje dat niet op het vuur mag worden gegoten, het treft zo weinig kiezers dat het te verwaarlozen is..
Aan de andere kant brengt het gevoel van inbreuk op een vrijheid het verder in de bevolking ... zelfs degenen die geen auto hebben.

Andre
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 17/07/06, 22:09

ha ja, maar bij ons is dat niet zo André, wij geven geen moer om vrij te zijn.
pas als je het hebt over privileges en andere sociale verworvenheden, komt er iets in beweging.
Vrijheid, het kan ons niet schelen, het is al meer dan 200 jaar verworven, sindsdien slapen we : Mrgreen:
wat betekent vrijheid trouwens?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/07/06, 22:58

Hallo Paldeoliaan
Vrijheid is een begrip dat de dag na een revolutie verslechtert. het is heel relatief er zijn sommigen die denken dat ze vrij zijn en anderen die denken dat ze vrij zijn. De Mowachs en de krijgers hebben begrepen dat ze op hun land wonen, bezet door de blanken en dat ze zich niets aantrekken van de wetten van de blanken. Totale vrijheid bestaat niet, het levert altijd overlast op voor je buurman..
Wat betreft de verleende privileges (ik heb net gehoord dat de soldaten van het leger geen rechten hebben, alleen privileges die de officieren hem willen verlenen)

Het zijn niet zij die verhongeren in een samenleving die op de barricade staat, maar zij die geen warm water meer hebben in hun zwembaden...

Doe wat olie en forceer de dosering niet als het koud is...
achterin ruikt het lekker...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 18/07/06, 12:19

André schreef:hij heeft adviseurs die zijn toespraken voorbereiden met allerlei scenario's

Het is waar, als je ziet wat politici tegen elkaar zeggen, is het iets minder "politiek correct" (Ex: Bush gisteren: http://permanent.nouvelobs.com/etranger ... .html?1403 ) :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/08/06, 13:08

Een kleine .pdf ter verdediging van het bestand:

https://www.econologie.info/share/partag ... OhQw5c.pdf
Dernière édition par Christophe de 07 / 09 / 09, 19: 01, 1 keer bewerkt.
0 x
knorrig
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 21/02/05, 12:20




par knorrig » 11/08/06, 13:18

De gemeente Villeneuve zal er even naast zitten. De juridische procedure houdt in dat het eerst langs de lokale en Franse rechtbanken moet. De wet geeft dan aanleiding aan de Staat. Maar aan het einde van deze procedures zal er beroep worden aangetekend bij de Europese rechtbank... En daar is het niet dezelfde creamery, omdat verschillende Europese staten het gebruik van SVO al legaal hebben gemaakt. Normaal gesproken staat het Europese hof boven de Franse justitie zolang het geen kwestie van nationale veiligheid is.
Is de bescherming van de oliereuzen een van deze kwesties????
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten