Tips om e85 zonder kit te besturen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
106E85
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 19/07/08, 17:09
Plaats: 77




par 106E85 » 19/07/08, 20:38

We verwachten vooral feedback van gebruikers van E85 zonder wijzigingen .... niet met betrekking tot de GPL die hier niet zou moeten worden besproken ... eindelijk. :frons:
0 x
Binnenkort het einde van de olie .... denk aan de toekomst.
kletsen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 11/04/07, 17:09




par kletsen » 11/09/08, 14:58

106E85 schrijft:We verwachten vooral feedback van gebruikers van E85 zonder wijzigingen .... niet met betrekking tot de GPL die hier niet zou moeten worden besproken ... eindelijk. :frons:


het dreef op de LPG maar het is niet zo ernstig ???

welkom terug bij ethanol, ik gebruik het voor bijvoorbeeld oktober 2007, mijn panda is niet ontploft, ik heb het 50/50 mengsel het beste. Hoe meer ik problemen had met opstarten.

wat verbruik betreft zet ik de 6.5 / 7.5 max op 100 voor de "stad".

tot nu toe geen mechanische problemen, de titine weerstaat zijn 300 km per week
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 14/09/08, 09:28

hallo

ik heb al een tijdje een lpg. toen de motor werd afgezet, rook er nog steeds naar gas. om dit geurprobleem op te lossen, schakel ik een paar seconden voor het uitschakelen van het contact over op benzine, waardoor de gasleidingen leeglopen ---> geen geur meer.

aan de andere kant, wat betreft de geografische dekking van pompen, lpg of e85, is er weinig in languedoc roussillon.
laten we het niet hebben over lpg-pompen in spanje, tien of nauwelijks meer voor het hele land
in Narbonne, slechts 2 LPG-pompen (2 zijn recentelijk gesloten) en geen e85

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/09/08, 15:45

de pci heeft geen groot belang voor de kracht van de motor

het is vooral de maximale luchtstroom die het vermogen van de motor maakt: de pci ethanol is lager, maar er moet meer in de aangezogen lucht worden gedaan: en het geproduceerde vermogen is hetzelfde: het verbruik is dus nou een beetje superieur, maar minder dan de economie op de prijs: het maakt een goede economie

voor moderne auto's met rekenmachine en lambda-sonde moet deze zichzelf aanpassen, behalve dat voordat de lambda-sonde heet is, de vermogensaanpassing wordt uitgevoerd op een standaardwaarde die geschikt is voor benzine, tenzij de rekenmachine onthoud de vorige instelling toen het nog warm was: kopers van nieuwe auto's zouden opnieuw het programma in hun rekenmachine moeten kennen

Ik heb de E85 in kleine generatorsets met benzinemotor gezet: klassieke carburateur: ik heb de hoofdsproeier vergroot: doorlaat van diameter 0.72 tot 0.88 ca geeft hetzelfde maximale vermogen maar de voortgang is minder goed en de regelaar stabiliseert minder goed de benzine snelheid

Ik rijd ook een 50cc motorfiets derbi naar E3: het werkt beter dan benzine omdat de brandstof een mengsel is dat te rijk is aan benzine: de E85 loste het probleem op zonder iets te demonteren
0 x
106E85
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 19/07/08, 17:09
Plaats: 77




par 106E85 » 24/10/08, 11:52

Ik heb de E85 geprobeerd en ik ben overwonnen : Lol:
Ik heb een Peugeot 106 1.4 XSI uit 1992, de eerste uitgerust met lambdasonde. Ik heb 23l / 48l van E85, of 48% en het werkt net zo goed als SP 95.
Het probleem blijft dat het vinden van terminals zoals altijd, zelfs in IDF.
Ik verwacht deze brandstof vooral naast de besparing, een schoonmaak van het brandstofsysteem en mijn injectoren (als het werkt) : Cry: ).
Hier een kleine feedback van een nieuwe volgeling van de E85 met een 16 jaar oude auto en zonder wijzigingen ............. : Cheesy:
0 x
Binnenkort het einde van de olie .... denk aan de toekomst.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten