Thierry Breton neemt ons mee voor c ...

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/10/06, 17:07

Houthakker schreef:
vttdechaine schreef:En het AFP-persbericht van 9 oktober 2006 in het proces:

De eerste flexfuelauto's die op deze groene brandstof rijden, worden op de Franse markt in aanzienlijke aantallen verwacht op de mijn-2007. 'De auto's beginnen aan te komen mijn-2007'zei meneer Desmarest.

Met betrekking tot de prijs van deze brandstof, bestaande uit 85% ethanol en 15% conventionele benzine, herhaalde de heer Breton dat het doel 80 eurocent per liter zou zijn en dat het ethanolgedeelte van de brandstof zou zijn niet onderworpen aan de interne belasting op aardolieproducten (TIPP).
conversie van de pompen vertegenwoordigde ongeveer 10.000 euro per apparaat.

De regering heeft onlangs een impuls gegeven aan biobrandstoffen, met name E85.

Het beloofde E85-handvest van de regering moet worden afgerond "in de komende dagen", verklaarde de heer Breton. Het moet worden ondertekend door alle actoren van de sector, boeren, producenten, bouwers en distributeurs.

"Tegen 2010, hebben fabrikanten een toezegging gedaan dat de helft van hun benzinemotoren flexmotoren zijn, ”voegde hij eraan toe.

Op 1 juni startte de minister van Industrie François Loos het experimentele gebruik van de E85 in Frankrijk door een eerste groene pomp in de Marne in gebruik te nemen.

Een vloot flexfuelvoertuigen, gevestigd in Châlons-en-Champagne, wordt gebruikt door de Algemene Raad van Marne.


Wordt er gezegd waar te wachten?
[...]
Bijna overal ... : Lol:[/ Quote]

welkom

1: welke fabrikant levert vandaag in 9 maanden auto's in aanbouw?

2: de tip bestaat niet meer, vink nu aan : Cheesy:

3: waarom de pompen transformeren?

4: is het de komende dagen 3 of 1825 verkiezingen van 2012? : Cheesy:

5: 5 jaar om flexlabels te plakken, het is reactiviteit :onheil:

6: zoals gewoonlijk enkele administratieve voertuigen uitgerust om als etalage te dienen :onheil:

@+

zijrivier bid, dien totaal en onze beste politici : Mrgreen:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 20/10/06, 17:30

houthakker,

Prachtig. Het lijkt erop dat persberichten en communicatie in het algemeen niet hetzelfde zeggen dan?

[Humor AAN]
De belangrijkste brandstofverdelers moeten gereed zijn om de eerste groene pompen snel beschikbaar te maken voor het publiek.


Ach ja ja ... het was op 9 oktober de eerste inhuldiging van een pomp.
Het is zo succesvol dat de pompbediende geen ethanol meer heeft! : Lol:
[Humor UIT]
0 x
Marty
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/10/06, 18:15

vttdechaine schreef:houthakker,

Prachtig. Het lijkt erop dat persberichten en communicatie in het algemeen niet hetzelfde zeggen dan [...]
Nou misschien ...
Wiens fout is het?
Het voordeel van persberichten is dat iedereen ze kan lezen, maar zonder ze te lijden ...

Persoonlijk voel ik me niet al te bezorgd over "communicatie in het algemeen" als je "massamedia" op televisie opneemt in deze set ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
leplo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/10/06, 20:11




par leplo » 21/10/06, 11:19

Houthakker schreef:Ik herhaal mezelf, maar vanaf het moment dat we WETEN dat er niets is op dit moment (er is duidelijk gezegd dat het mij lijkt ...), zie ik echt niet wat storend is .. . :|

Aan de andere kant, als 2007 met de punt van zijn neus wijst zonder dat iemand aan deze zijde iets trilt, dan is het effectief gerechtvaardigd om te kreunen. Op dit moment lijkt het echt voorbarig (en erg Frans?) ...


Onze elites doen hun best om de belastinginkomsten voor ICT zo lang mogelijk te behouden, terwijl ze proberen hun best te doen om niet voor archaïsche te slagen, dat is wat ik zou wegnemen van dit media-evenement .

De zachte consensus, "we bewegen weinig, we raken bijna niets aan" in plaats van "we bewegen niet, we raken niets".
Is dat geen vooruitgang?

Het ergste is dat de heer Breton waarschijnlijk oprecht was. : Cheesy:
0 x
leplo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/10/06, 20:11




par leplo » 21/10/06, 12:35

Christophe schreef:Hier is het verhaal in kwestie: http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 9112396119

Er zijn 2 "aanwijzingen" op de close-up van de pomp ...


Zelfs de journalist sloeg "begin 2007" over, het bewijs dat het intox-effect perfect werkte.

We zien Bussereau pronken als niet twee ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 21/10/06, 19:28

leplo schreef:[...] Onze elites doen hun best om de belastinginkomsten voor ICT zo lang mogelijk te behouden, terwijl ze proberen hun best te doen om niet voor archaïsche te slagen, dat is wat ik zou onthouden van dit media-evenement. [...]
Het is echt positief ...

Op die manier krijgen we natuurlijk veel dingen.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
leplo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/10/06, 20:11




par leplo » 21/10/06, 19:46

Houthakker schreef:Voor Total, daar ben ik het mee eens ... Het is puur media-opportunisme.
(...)


Nou, dat had ik niet gelezen, nou, jij denkt ook dat het opportunisten zijn.
Ik ben minder tolerant, soms wil ik liever Duits zijn, zonder te lachen.

: Lol:
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 95-gasten