De waarheid over de GPL

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 09:28

jean63 schreef:Wat betreft de controverse die u hebt gecreëerd vanwege de ‘onzin’ die niet van mij was en het woord ‘oplichterij’ dat hierin vaak wordt gebruikt forumU bent er als enige verantwoordelijk voor....wat er gezegd wordt, wordt gezegd....wat ik niet kan uitstaan ​​is uw meedogenloosheid.
De controverse, mijn beste Jean, jij bent het ook die deze heeft gecreëerd met je reacties die, op zijn zachtst gezegd, buitenproportioneel zijn en je grootse uitstraling van "terughoudende maagd...(dit is geen belediging, stap niet op je hoge paard)

jean63 schreef:Dit is het laatste bericht voor deze absurde serie.
Hier dan? Bent u in de tussentijd van gedachten veranderd? :P

jean63 schreef:Als ik me had voorgesteld hier een luidspreker van dit kaliber aan te treffen...was ik niet gekomen :!: :!:
Wat betreft uw aanwezigheid op de Forum, het maakt mij niet uit of je komt of niet, ik ben hier niet om die en die zijn gedrag te dicteren... Je bent een grote jongen, je doet wat je wilt... Ik ook!
Als je hier niet meer wilt komen, is dat JOUW probleem, niet het mijne.
Bovendien, als je elke keer dat iemand ingaat tegen wat je zegt, op deze manier reageert, is het misschien wel beter voor je geestelijke gezondheid dat je niet opkomt forums...

jean63 schreef:U herkent wellicht dat u voor niets heeft getekend: neem mijn tekst, lees de documenten van de webmaster, vergelijk en u zult zien dat er niets anders is dan wat u kunt schrijven.
Dit is inderdaad wat ik deed, zo lijkt het mij: ik besefte dat jij het niet was die deze term ‘onzin’ had uitgevonden... Je hebt je stom genoeg tevreden gesteld met het herhalen van de mening van een krant die bovendien dingen zegt die vals.
Het spijt me dat ik me even heb voorgesteld dat dit een werk zou kunnen zijn dat voortkomt uit persoonlijke reflectie.

jean63 schreef:Ik dacht dat een spreker als jij niet meer bestond, de laatste is minstens 3 jaar oud forum van boursorama....zijn naam was Stoy, hij was een arme mytho, hij was de beste, maar hij verdween.... (ken je Hugues Aufray?).
Ik weet heel goed dat er sprekers zoals jij bestaan: we komen ze allemaal tegen forums ! Er zijn vaak mensen die dingen zeggen die ze niet weten en heel gemakkelijk boos worden als we zelfs maar durven te zeggen dat ze geen gelijk hebben, en hen vragen zichzelf te rechtvaardigen.
In tegenstelling tot jouw "Stoy" heb ik nooit beweerd de beste te zijn en ik denk niet echt dat ik in de definitie van "mytho" pas. Weet jij al wat dat betekent?

PS: het moet super interessant zijn forum, Boursorama?
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 09:31

Econology schreef:Nou dat is genoeg, het heeft niets te maken met het oorspronkelijke onderwerp en het verandert in een gevecht... dus stop de controverse of ik sluit het onderwerp! Ik kies geen partij voor het een of het ander, maar los uw problemen privé op, alstublieft... :onheil:
Het spijt me Christophe, maar beste Jean begint ronduit beledigende uitdrukkingen te gebruiken, dus ik reageer zoals je me gisteren vertelde: als ik in het openbaar wordt beledigd, reageer ik....
Geloof me, dat is niet wat ik wil, en bovendien gebeurt het bij andere mensen niet zo...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 09:55

jean63 schreef:dit is het begin van het verhaal :pijl:
Ik was misschien zwaar, maar jij, houthakker, je schreef dat ==>

Verder praat u over dingen die u niet weet (EGR) door gebruik te maken van onpartijdige termen ("scam") ... Dit is typerend voor de toespraak van iemand met een heel beperkte kijk op een probleem, sorry voor u zeg het zo ...

Je kon niet beoordelen dat ik het niet weet (zie het document van de webmaster in het onderwerp "EGR-klep"). Ik heb deze dokter sinds augustus 2005.

Wat heeft je doen swingen" je praat over dingen die je niet weet"" iemand met een beperkte blik"...hoe kijk jij ernaar? Je vindt het niet minachtend om dit te versturen zonder de persoon te kennen. Dus dat is wat we hebben waargenomen met nlc en gygax... je wordt gek.

Ik laat mezelf nog steeds niet op deze manier beledigen, ook al was ik een beetje zwaar op de GPL-post, maar hey... Abessijn (of een ander) heeft mij er normaal op gewezen..... .maar jij als u geen pijn heeft, heeft u uw dosis niet.
Zoals ik al eerder zei, als je de moeite had genomen proberen te begrijpen wat er geschreven staat, zou u een aantal belangrijke punten hebben opgemerkt:
- Ik zeg dat je het hebt over dingen die je niet weet, omdat je in je berichten zelf zegt dat je niets van diesel weet en dat aan de andere kant de uitdrukking "onzin" voor mij niet is aangepast als je het hebt over deze technologie (hoewel "anti-mechanisch", een uitdrukking ontleend aan andere artikelen, is...).
- "oplichting" is een onpartijdige term, ik denk niet dat je dat kunt ontkennen? Het is overigens niet aangepast aan de techniek, aangezien het werkt, aangezien het probleem duurzaamheid en onderhoud is.
- Ik zei niet "TU hebben een bekrompen visie", maar de betekenis van mijn woorden is "jij reageert alsof je had een beperkt gezichtsvermogen OP EEN probleem" is anders. Aan de ene kant is het geen algemeen waardeoordeel en aan de andere kant liet het je de vrijheid om op mij te reageren door je bronnen te vermelden.
- Ik heb me bij voorbaat verontschuldigd omdat ik je dit vertelde, het staat voluit geschreven in mijn zin die je hierboven citeert... Dat betekent dat ik het niet leuker vond om je te vertellen, maar dat dat echt de indruk was gaf op dat moment... Indruk versterkt door je dubbelpost die behoorlijk zwaar was, zoals je zelf toegeeft...

Dus om al je insinuaties te beantwoorden:
- Nee, ik vind wat ik zei niet minachtend. Als je niet hebt begrepen wat ik zei: het spijt me echt, maar misschien reageer je te snel...
- nee, ik pronk niet: ik praat over dingen die ik weet en dat is alles. (geef me de definitie van “pronken”)
- Ik probeer niemand pijn te doen, het kan me niet zoveel schelen, maar ik hou niet van het verspreiden van valse informatie (en dus tegelijkertijd van de venters...)

Het is echt een schande, voor jou, voor mij en hiervoor forum dat je zo heftig reageert als iemand iets tegen je durft te zeggen...

Zoals Christophe ons vraagt, kun je contact met mij opnemen via PM als je dat leuk vindt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/01/06, 10:01

Houthakker, besef je nog steeds dat als je aan het eind meedoet aan een onderwerp, we het niet meer over het onderwerp hebben? Hoe is dit mogelijk, om welke reden? Komt het van anderen of komt het van jou? Uiteraard ga ik deze vraag niet beantwoorden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 10:04

jean63 schreef:Eerlijk gezegd, als het 's ochtends koud is, vraag ik me af wat voor wezen je kunt verbergen achter je façade van "Meneer, ik weet alles en jullie zijn maar idioten, en we houden ons stil als we niets weten... enz...".
Zoek één plek voor mij waar ik dat zei... :frons:
Vind mij ook een belediging Wat jou betreft, zou ik graag willen begrijpen wat jij als een belediging beschouwt... :| :?

Het is niet mijn schuld als je erg gevoelig bent...

Voor de rest van je vragen :pijl: PM als je echt geïnteresseerd bent...
Ik ben het een beetje beu om mijn tijd te verspillen met iemand die niet tegen commentaar kan!

Goede dag.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 10:10

NLC schreef:Houthakker, besef je nog steeds dat als je aan het eind meedoet aan een onderwerp, we het niet meer over het onderwerp hebben? Hoe is dit mogelijk, om welke reden? Komt het van anderen of komt het van jou? Uiteraard ga ik deze vraag niet beantwoorden...
Het blijkt dat veel berichten over dit onderwerp voortkomen uit een klein meningsverschil tussen mij en Jean63.
Je zult snel hebben gemerkt dat er voor een discussie twee hoofdrolspelers nodig zijn, toch? :?


Verder wil ik u erop wijzen dat uw twee interventies off-topic zijn en dat u zich bemoeit met zaken die u niet aangaan...

Ten slotte, afgezien van berichten aan Jean63 of aan de dienstdoende Zorros, hebben mijn interventies hier betrekking op het onderwerp, lijkt het mij...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/01/06, 10:49

Als dat mijn zorg is, want wanneer ik dit lees forum, uw interventies vermoeien mij en verstoren mijn lezen
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 11:12

NLC schreef:Als dat mijn zorg is, want wanneer ik dit lees forum, uw interventies vermoeien mij en verstoren mijn lezen
Het eenvoudigste voor jou: als je me ziet, ga je je gang! : Cheesy: Het bespaart u veel vermoeidheid en grote storingen.

PS: je bent in jezelf met drie off-topic berichten op dit bericht, meneer de lesgever ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 24/01/06, 11:15

De discussie wordt onzin.

Ik herinner u aan het oorspronkelijke thema van het onderwerp: “Vertel de waarheid over LPG”, wat je verwart met het thema “strijd tussen LPG-isten en dieselisten”

Je gaat zelfs argumenten gebruiken die niet langer betrekking hebben op ecologisch belang, maar alleen op gebruik (van de gebruiker zelf), omdat noch de EGR-klep het probleem van deeltjes bij diesels ter discussie stelt, noch de compressieproblemen van de CNG of autonomie van CNG twijfel niet aan het feit dat de LPG stoot meer CO2 uit dan hun verkopers suggereerden.

Wat mij betreft, als een brandstof SCHADELIJK is voor het milieu, slagen we erin het probleem op te lossen (= overstappen op biocarb (ethanol of HVB) of we pakken de fiets), ook al betekent dit dat we voldoende maatregelen moeten nemen. Punt. Het is een kwestie van verantwoordelijkheden

Maar we verspillen onze tijd niet door dingen te zeggen als: "uw benzine/LPG-motor (in ieder geval brandstoffen.) FOSSIELEN) is beter dan een dieselmotor (brandstof FOSSIEL ook)" of andersom. We weten heel goed dat elk van deze motoren ecologisch wordt, zolang ze maar met de juiste brandstof worden gebruikt!
Wat mij betreft zijn er betere dingen om te doen!

Daarmee graag het onderwerp op slot.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 24/01/06, 11:17

En ik vergat: Dit is mijn laatste woord!

:onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten