De waarheid over de GPL

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: Controverse




par houthakker » 23/01/06, 17:48

jean63 schreef:Welnu, we zullen deze controverse daar stoppen, maar ik beweer dat jij het bent die de vlieg nam.
Ah... :| Teleurgesteld...
Kun je mij laten zien waar?

jean63 schreef:In de toekomst zal ik proberen je niet in de weg te lopen, ik ben voor vrede op aarde, wat voor jou niet het geval moet zijn.
Ik ben er voorstander van om te vermijden dat iemand iets zegt over een onderwerp waarvan ik denk dat ik het weet, dat is alles...


jean63 schreef:Wat de gasflessen in de kofferbak van 30 jaar geleden betreft, het maakt ons niet uit[...]
Wat heb je eraan om een ​​detail op deze manier uit zijn context te halen?
Als u mijn antwoord had gelezen, had u gezien dat het deel uitmaakte van mijn antwoord op uw vraag over de slechte ontwikkeling van LPG in Frankrijk.

Heb ik je al gezegd dat, met betrekking tot je lange ontwikkeling op je "GPLized" R25 of de Jumpy 1,9D van je zoon, "het ons niets kan schelen"? Neen.
Dus lees je opmerkingen over het gebrek aan respect nog eens, dan praten we er nog eens over...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/01/06, 17:51

Je zegt alles, sterker nog, nlc bevestigt het.

Daarom vraag ik u eenvoudigweg om daar te stoppen met elke discussie die nutteloos wordt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/01/06, 18:03

Benoit- schreef:Omdat we het hebben over diesel: om dringend te lezen, argumentatie redelijk goed in elkaar gezet.
Redelijk goed onderbouwd argument, ja, maar er blijven enkele vooroordelen bestaan ​​(die niet gedocumenteerd zijn) en die onjuist zijn!
Goede informatiebron, bedankt Benoît.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 23/01/06, 18:09

jean63 schreef:webmaster :pijl:

bedankt dat u mij te hulp bent gekomen voor de EGR-klep.


Een eerste artikel: http://www.problemauto.com/?63/La-vanne ... herche=egr

Voor de rest (gescand artikel) maak ik een nieuw onderwerp aan!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/01/06, 18:11

jean63 schreef:houthakker :pijl:

Ik heb naar je profiel gekeken, het minste wat we kunnen zeggen is dat we niets over je weten ... maar het is jouw recht. : Mrgreen:
En... is dat een probleem voor jou?

Ik geef toe dat het niet eens de bedoeling is, ik heb gewoon niet de tijd genomen om het in te vullen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/01/06, 18:14

Na mijn kleine persoonlijke onderzoek begreep ik veel dingen.

Om dit te vinden, moet je kijken.......het ligt voor de hand, en gebruik daarvoor de beschikbare functies. Het is vreemd, we vinden in alle gevallen dezelfde bijvoeglijke naamwoorden.

In plaats van de WM zou ik al de nodige maatregelen hebben genomen....maar dit is niet mijn site, en als deze zou doorgaan, zal ik hier geen oude botten maken.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/01/06, 18:16

Ok bedankt voor de info over de EGR-klep; Ik zal mijn document in het nieuwe EGR-onderwerp plaatsen. :D
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 23/01/06, 18:17

Na mijn kleine persoonlijke onderzoek begreep ik veel dingen.

Om dit te vinden, moet je kijken.......het ligt voor de hand, en gebruik daarvoor de beschikbare functies. Het is vreemd, we vinden in alle gevallen dezelfde bijvoeglijke naamwoorden.

In plaats van de WM zou ik al de nodige maatregelen hebben genomen....maar dit is niet mijn site, en als deze zou doorgaan, zal ik hier geen oude botten maken.


Eh, kunt u alstublieft explicieter zijn (gebruik een privébericht, PM hieronder, als u de informatie niet openbaar wilt maken)? Ik heb vast een aflevering gemist...

Goed voor de EGR, het komt door: https://www.econologie.com/forums/a-propos-d ... t1419.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 23/01/06, 18:21

Dus houthakker.....Ik had salades op de EGR-klep verteld...dat is precies wat ik zei inclusief de datum van ingebruikname 1993, en het is een doe-het-zelf....maakt niet uit.
Wat betreft de ongepaste houding, als ik jou was zou ik mijn excuses aanbieden voor het schandalige gedrag...al was het maar uit respect voor de leeftijd...hoewel ik misschien wel de jongste van de twee ben (in de geest)....
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/01/06, 18:22

Benoit- schreef:De Citroën C3 GNV lijkt op de website van de fabrikant op de markt te worden gebracht:

1.4 i CNG Atmosphere-pakket: € 16 inclusief btw

De berlingo is ook verkrijgbaar in CNG met dezelfde motor.

Aan de andere kant, autonomie = niet verschrikkelijk: 155 km op CNG, eigenlijk niet veel meer dan een elektrisch equivalent :(
De C3 CNG kan onder 2 voorwaarden gebruikt worden:
- aangesloten zijn op het openbare gasnet
- een eigen garage hebben.

Het gebruik van dit voertuig is immers afhankelijk van de ondertekening van een contract met GDF dat voorziet in de levering van een compressor die de auto binnen een paar uur met benzine vult, idealiter 's nachts.

De lage autonomie is te wijten aan het feit dat het voertuig aanvankelijk niet was ontworpen met een benzinetank, dus deze laatste, later toegevoegd, is vrij klein.

Een van de problemen met CNG is de variatie in de samenstelling van het gas, afhankelijk van de bron (Rusland, Gröningen, Algerije, enz.), wat betekent dat de prestaties in de loop van de tijd variëren, voldoende om door de gebruikers gevoeld te worden.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten