Pantone-motor-samenwerking

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
arkabal
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/02/08, 15:43

Pantone-motor-samenwerking




par arkabal » 17/02/08, 15:48

hallo iedereen ik ben nieuw hier, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik begon te praten over ...

hier rijd ik elke dag in R4 (het is een van mijn passie) die 60% bioethenol rolt (niet slecht!) maar ik wil graag een pantonreactor op mijn titine ontwikkelen maar ik rij !!! omdat ik absoluut niet zie hoe ik de reactor moet aanpassen met een carburateur!

mijn verzoek is als volgt. Ik ben op zoek naar iemand in de eure et loir, in de buurt van Chartres, die me zou willen helpen een pantone-reactor op mijn r4 te installeren.

hier is mijn e-mail:

Code: kiezen

arkabal chez orange point fr
0 x
akie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/04/15, 06:55




par akie » 14/04/15, 07:44

Un forum zal ook strategische en horizontale kwesties combineren met praktische illustraties voor projectontwikkelaars en verschillende studiereizen aanbieden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 14/04/15, 09:51

ja natuurlijk

men moet nooit de structurele stimulatie van de metacontext negeren, dit maakt het mogelijk om semantische symbiose te initiëren door kruisbestuiving en om transgender-energieën te katalyseren.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 14/04/15, 13:58

Dit is een onderwerp dat sinds 17 februari 2008 passies heeft losgelaten. : Cheesy:

Het moet gezegd worden dat er een kolossale potentiële markt is met de aanpassing van miljoenen 4L die nog in omloop is ...

Het onderwerp werd zelfs opgeruimd met talent over een lang onderwerp van Pitmix beschrijft de transformatie van een R5.

Vanwege het buitengewone resultaat werd het voertuig onder curatele gesteld door het ministerie van Energie en Duurzaam Consumptie.
: Lol:

Ik zou niet meer zeggen, omdat deze vertrouwelijke info 2 weken te laat is. :? :pijl:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 14/04/15, 22:19

+ 1; Orchidoclastie? of volgeling van Pedagol? : Mrgreen:

http://perso.cimetz.com/jeg/humour/humour15_dites.htm
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
HYDROXYGAS_PTY_LTD
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 12/05/15, 00:53




par HYDROXYGAS_PTY_LTD » 07/06/15, 12:34

Ik heb gemerkt dat het Pantone-systeem behoorlijk populair is in Frankrijk, we zouden zelfs kunnen zeggen dat Frankrijk een van de landen is die het meest door dit systeem worden geleverd. Kan dit te wijten zijn aan het fenomeen JL Naudin?

Aan de andere kant heeft HHO hier geen goede pers, ik woon in het buitenland en er zijn veel meer HHO-gebruikers dan Pantone ...

Persoonlijk heb ik voor de HHO gekozen, ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat ik een GEET zou installeren, het is nog steeds een hele puinhoop, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 07/06/15, 18:01

het is meer nuchter dan dat, er is er een die een beetje werkt en de ander niet.

Goedemorgen. : Mrgreen:
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 07/06/15, 21:58

HYDROXYGAS_PTY_LTD schreef:Persoonlijk heb ik voor de HHO gekozen, ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat ik een GEET zou installeren, het is nog steeds een hele puinhoop, toch?


De "GEET" is een naam van de heer Pantone zelf, dit proces, dat al een paar jaar achterhaald is, wordt gewoonlijk afgekort "Pantone" genoemd. Het werkt alleen op een motor met vast toerental (type maaier of generator). Het proces dat werkt na afstemming op een motor met variabel toerental is de "Gillier Pantone". Het is eenvoudiger, gemakkelijker af te stemmen en werkt goed op oudere pre-elektronische diesels.

Voor de nadelen is het nodig om de uitlaatleiding aan te passen, te fabriceren en ruimte te vinden onder de motorkap om enkele "onderdelen" te installeren en een ontwikkeling te maken die lang kan duren.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Duchon
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/07/15, 10:08




par Duchon » 07/07/15, 05:02

Het is des te meer waar dat het zonder het uitvoeren van echte tests op prestaties, vervuiling en verbruik zeer moeilijk is om over deze technologie te roemen zonder de ondersteuning van concrete gegevens en betrouwbare gegevens over de betrouwbaarheid (precies) van de geconverteerde motoren .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 07/07/15, 22:52

Het is des te meer waar dat het zonder het uitvoeren van echte tests op prestaties, vervuiling en verbruik zeer moeilijk is om over deze technologie te roemen zonder de ondersteuning van concrete gegevens en betrouwbare gegevens over de betrouwbaarheid (precies) van de geconverteerde motoren .


Voor amateurs, de ietwat vierkante tests met instrumentatie en maatregelen die water vasthouden, is het meer een droom dan een realiteit ...
Wanneer de winst in verbruik relatief laag is (ongeveer 10% op mijn R19), maar dat de uiteindelijke meetonzekerheid ligt tussen 5 en 10% ..... de grond is glad .... Na degenen die verkondigen wonderbaarlijke winsten (50%) op motoren die normaal aan het begin zouden moeten functioneren ... schakel alleen hen in .... of degenen die ze willen geloven.

Voor betrouwbaarheid, wanneer het klaar is (een Gillier Pantone), wordt de hoge motor gereinigd / blijft schoon, het is zeker een pluspunt. André sprak over (40000 Km?) Uitgevoerd in Gillier Pantone zonder incidenten.

Aan de andere kant kan men tijdens de ontwikkeling en bepaalde "gevaarlijke" modificaties gemakkelijk co ... ries maken en met de hoge motor een mondvol water inslikken. Een beetje veel hoesten, en het is goed. Een grotere of herhaaldelijk kunnen we alles opblazen (turbo, cilinderkop, zuiger, krukas, kleppen ....). Kortom, geen avontuur voor de eerste die alles meteen wil. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten