Ronde tafel "Automotive en ecologie" Paris Centre

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Ifem
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 25/10/07, 11:52

Ronde tafel "Automotive en ecologie" Paris Centre




par Ifem » 26/10/09, 12:36

Hallo,

Ik werk voor een marktonderzoeksinstituut en we organiseren een ronde tafel met deelnemers die een auto bezitten, een sterke “ecologische” sensitiviteit hebben en maatschappelijk verantwoord zijn of proberen te zijn.

Om u te bedanken voor uw deelname, zullen wij u op het einde van de bijeenkomst compenseren met een cheque van 40 euro.

Datum en uur:
Parijs centrum: dinsdag 17 november van 20:45 uur tot 22:45 uur

Neem contact met ons op via e-mail om deel te nemen aan deze ronde tafel ifem00@gmail.com, zullen we u dan moeten terugbellen om uw deelname telefonisch te valideren.

Dank u, ik hoop dat dit bericht het gebruikshandvest hiervan respecteert forum; deze rondetafel is vriendelijk, gezellig, wordt beloond en geeft u de mogelijkheid om rechtstreeks uw mening te geven over een onderwerp dat u aangaat.

Olivier
IFEM - Frans Instituut voor Marktstudies
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 26/10/09, 14:38

:pijl: Dit jaar bracht een onderzoeksorganisatie gebruikers van elektrische auto's bij elkaar en bevroor ze tijdens een slopende werkdag voor de respondenten.
De maaltijd was inbegrepen en de compensatiecheque was € 100.

Er is ook een grote telefonische enquête gehouden onder huidige gebruikers van elektrische voertuigen (waaronder ikzelf). Er is veel commentaar op gegeven forum elektrische voertuigen.

Kunt u meer vertellen over het doel van dit onderzoek (ik vraag u niet wie de opdrachtgever is). :?

Momenteel heeft de regering net een grootschalig implementatieplan opgesteld voor een oplaadnetwerk voor elektrische voertuigen.
Deskundigen die 15 jaar geleden de oprichting van de elektriciteitssector zagen, merkten nog eens op:
- Dat honderden miljoenen euro's zomaar op tafel worden gelegd.
- Dat er geen expert uit de wereld van elektrische voertuigen is geraadpleegd.
- Dat dezelfde strategische keuzes 15 jaar later worden herhaald zonder rekening te houden met mislukkingen uit het verleden en de redenen daarvoor.

Als mijn opmerkingen u kunnen informeren over de reden voor mijn vraag... :?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten