omgeësterificeerde koolzaadolie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23

omgeësterificeerde koolzaadolie




par carburologue » 05/10/08, 09:55

Hallo,

Ik heb gisteren een liter koolzaad gekocht en ik heb hem transmachinchosis laten ondergaan, maar vanochtend vind ik mezelf met een witachtige pasta op de bodem van de fles en een trans-olie ... behoorlijk troebel, is dit normaal ???
moet de olie niet helder zijn ???

dank u vriendelijk antwoord me
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 05/10/08, 17:16

Ja, het transmachin ding is troebel, je moet het 2 of 3 keer filteren met hetzelfde koffiefilter om een ​​helder product te hebben.

Het witachtige ding weet ik niet echt omdat ik een mengsel van alcohol heb verbrand + loog soda dat na een paar dagen een bruin product geeft dat ik vervolgens aan de olie toevoeg voor de reactie .

Dit geeft een soort ethylester en de zeep onderaan.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 05/10/08, 17:54

dank u voor uw antwoord. En glycerine, we kunnen het zonder problemen in deze handen nemen ???
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...



futuristische gezegde

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten