Het maken van een oliemolen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Sim
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 84
Inschrijving: 14/12/09, 19:44
Plaats: gers




par Sim » 19/12/09, 12:28

een klein idee voor een zuigerpers:
op een geperforeerde schijf waarvan de dikte gelijk is aan de lengte van de zuiger, worden gaten met de diameter van de zuiger gemaakt, ongeveer zoals een magazijnrevolver. elke keer dat de zuiger omhoog wordt gebracht, draait de schijf om naar de volgende cilinder te gaan.
In combinatie met de zuigerpers (ik herhaal bcp piston ...) een zuiger! Extractor verdrijft de cake in dezelfde beweging als de andere (zuiger!).
dit kan het verhogen van de snelheid van het indrukken van ...
0 x
Het is aan intellectuelen en alle mensen om op te staan, te schrijven, te spreken, te handelen bij elke mislukking om te verkondigen dat de wereld die we voor onze kinderen trekken geen andere kwalificatie verdient dan: ontoelaatbaar , vals, absurd, nep en kunstmatig, nagemaakt en vervalst, getuigd en hypocriet, en, om het zachtaardig te zeggen, monsterlijk, zoals deze site, een snub om maximaal advertenties te plaatsen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 137 gasten