Hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9

Re: hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET




par C moa » 28/05/19, 22:38

Bonsoir à tous,
Zoals ik je al eerder heb verteld, neemt ons project deel aan de AVIVA Fabrique-wedstrijd. Dit is de laatste week om op ons project te stemmen en om eerlijk te zijn, we hebben het niet nodig! We zijn een beetje laat, maar er gaat niets verloren als u ons uw steun geeft.

Deze wedstrijd werkt op de applaudimeter: hoe meer je stemt (en je kunt meerdere keren stemmen met je verschillende e-mailadressen), hoe meer onze kansen om 10 15.000 € te winnen belangrijk zullen zijn. Met deze som kunnen we een deel van de apparatuur aanschaffen die nodig is om ons werk voort te zetten en zo snel mogelijk de industriële schaal bereiken. Concreet zal dit ons in staat stellen om een ​​geïnstrumenteerde fermentor te kopen. Ter info, het kost iets meer 10 000 € het beest ....

Via de onderstaande link kunt u ons project gedetailleerder ontdekken en vooral stemmen om het te ondersteunen. Het duurt maar een paar minuten.

Laten we samen de energie van morgen creëren !!

https://lafabriqueaviva.fr/fr/project/2847/show

Kleine instructies om te stemmen:
1- Ga naar de site https://lafabriqueaviva.fr
2- Klik op "verbinding" (rechtsboven), je wordt aangeboden om je te registreren (met een e-mail of Facebook-account). Het kost minder dan 2 minuten
3- Klik vervolgens op "Ik stem voor een project"
4- Typ 'Athena' of 'HNV' in de zoekbalk, u hoeft alleen maar op ons project te stemmen. U kunt ons maximaal 10-punten geven.
5- Heel erg bedankt !! Beeld
6- U kunt natuurlijk opnieuw beginnen met een andere e-mail of de informatie naar uw netwerk verzenden

Lang leve waterstof GROEN !!

Bij voorbaat dank voor uw steun, aarzel niet om de link naar uw dierbaren door te sturen als u in ons project gelooft.
1 x
Het is moeilijk om afzonderlijke !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET




par Christophe » 03/07/19, 23:59

Vertel Ludo, ken je hen de broers Haffner? Niet dezelfde regio, maar het lijkt op uw proces ... heb ik ongelijk ???

nieuwe transport / L waterstof brandstoffen en energie-Haffner-t16050.html
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET




par sicetaitsimple » 04/07/19, 12:06

Christophe schreef: Niet dezelfde regio, maar het lijkt op uw proces ... heb ik ongelijk ???

nieuwe transport / L waterstof brandstoffen en energie-Haffner-t16050.html


Nee, het ziet er niet echt uit alsof dit thermolyse is. Maar het belangrijkste (zie het artikel) is te vernemen dat in 2025 het probleem van "groene" goedkope waterstof is opgelost, "waarmee 80% van de eisen van de energietransitie wordt gedekt"!
PS: Ik denk dat je alle draden van de forum gerelateerd aan energie en verbieden het creëren van nieuwe, het is niet nodig om voor niets uiteen te drijven .....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET




par Christophe » 04/07/19, 12:40

Ja maar thermolyse van biogas allemaal hetzelfde ...

Het doel is hetzelfde: het produceren van hernieuwbare H2.
Ik zou graag een technische vergelijking willen maken van 2-methoden.

Ik vind dit artikel nogal aanmatigend! Waar je ps! : Cheesy:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET




par sicetaitsimple » 04/07/19, 12:55

Christophe schreef:Ik vind dit artikel nogal aanmatigend! Waar je ps! : Cheesy:


Dat wil zeggen dat de aankondiging dat we "80% van de eisen van de energietransitie" gaan regelen van een zelfs verbeterde oplossing ziet er veel uit bij de start (productie van synthesegas) naar de vergassers die alle wereld gezien op foto's van auto's die tijdens de Tweede Wereldoorlog in omloop zijn, kan het inderdaad een beetje aanmatigend lijken!
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: hernieuwbare waterstof dankzij Dc LAIGRET




par Christophe » 04/07/19, 21:10

Wij zijn het ermee eens! 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten