HHO ... werkt het of is het een oplichterij?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/06/15, 12:10

Goede opmerking!

De "dubbelblinde" beoogt precies een resultaat te objectiveren zonder dat de bestuurder weet of hij een of een kit heeft (of dat een patiënt een medicijn of een placebo gebruikt).

Het is keer op keer aangetoond dat het voldoende is om ervan overtuigd te zijn dat een "gadget" werkt, om aandachtiger te rijden en om het resultaat te behalen dat men gelooft.

Maar het is niet het "ding" dat dat doet.

Het is overtuiging die leidt tot meer aandachtig gedrag ...

Het menselijk brein is goed in strategieën om zichzelf ervan te overtuigen dat het goed is. En het zijn niet alleen religies, sekten, ...

Bij medicijnen wordt dit het placebo-effect genoemd! Volgens de ziekte is dit effect behoorlijk berucht en meetbaar. Het feit blijft dat het niet de pil is die werkt, maar het brein van de patiënt!

Er is een overvloed aan "economizers" geweest voor wie we aangrijpende en overtuigde getuigenissen zullen vinden (vaak bovendien volkomen ongeïnteresseerd!) ... En die ook snel in de vergetelheid raakten ... Dus roepen we de samenzwering van lobby's (oliemaatschappijen ... auto-industrie ...). Dit is het laatste argument dat overblijft als je niets anders hebt ...

Naderhand kan iedereen het geloven! Het is niet schadelijk. Als dit brandstof bespaart door voorzichtiger te rijden, waarom niet ???

Net zoals ik liever genezen met homeopathie, als het werkt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/06/15, 13:12

Did67 zei:

Het is niet schadelijk. Als dit brandstof bespaart door aandachtiger te rijden, waarom niet ???


Voor de prijs waar deze dingen worden verkocht, zeker niet! De economie moet ook en vooral niet worden opgelicht! :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/06/15, 14:33

Ja, je hebt gelijk.

Ik vergiste me: ik dacht "als de besparingen - door placebo-effect - de kosten overtreffen" ...

Maar gezien de oplichting, kunnen we er terecht aan twijfelen! En ja, je hebt gelijk ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/06/15, 15:01

Vooral omdat placeboklanten de neiging hebben om iets te adverteren dat niet werkt, waardoor ze onwillekeurig medeplichtig worden ...

Ik denk zelfs niet dat het placebo-effect lang zou moeten duren.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/06/15, 15:31

elephant schreef:Ik denk zelfs niet dat het placebo-effect lang zou moeten duren.


Ben het nog steeds met je eens!
0 x
pbouli
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/06/15, 20:34




par pbouli » 13/06/15, 20:49

Ik testte de HHO zonder succes. Na 6 maanden van mislukte proef heb ik alles ontmanteld. De auto is een 205 XUD7 motorbus. Verbruik met of zonder HHO: 5.2 l / 100. De economie had ik al eerder door aangepast rijden aan te nemen. De set heeft helaas niets meer gebracht.
Ik was sceptisch maar wilde het proberen, ik ben nu overtuigd van de ineffectiviteit van het proces. Ik vertelde mijn ervaring op het internet forum HHO-gebruikers en ik kreeg een telefoontje van een hardwareleverancier die mijn negatieve opmerkingen niet echt op prijs stelde. Dat gezegd hebbende, de heer was erg beleefd, maar deed me niet van gedachten veranderen. Dus ik verkoop mijn set, uiteraard niet duur omdat deze nutteloos is. Als iemand geïnteresseerd is ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/06/15, 22:42

pbouli schreef:Ik testte de HHO zonder succes. Na 6 maanden van mislukte proef heb ik alles ontmanteld. De auto is een 205 XUD7 motorbus. Verbruik met of zonder HHO: 5.2 l / 100. De economie had ik al eerder door aangepast rijden aan te nemen. De set heeft helaas niets meer gebracht.
Ik was sceptisch maar wilde het proberen, ik ben nu overtuigd van de ineffectiviteit van het proces. Ik vertelde mijn ervaring op het internet forum HHO-gebruikers en ik kreeg een telefoontje van een hardwareleverancier die mijn negatieve opmerkingen niet echt op prijs stelde. Dat gezegd hebbende, de heer was erg beleefd, maar deed me niet van gedachten veranderen. Dus ik verkoop mijn set, uiteraard niet duur omdat deze nutteloos is. Als iemand geïnteresseerd is ...


Hallo pbouli. Welkom.

Er is weinig verandering dat u als tapijthandelaar wordt aangenomen .... : Mrgreen:
U kunt hier uw HHO-ervaring, verbruiks- / montagerecords, enz. Delen om de schimblic te bevorderen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16166
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5259




par Remundo » 14/06/15, 08:20

pbouli heeft een geweldige marketingtechniek! Het is enorm : Cheesy:
0 x
Beeld

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten