HHO ... werkt het of is het een oplichterij?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/06/15, 12:15

1) de resultaten worden gepubliceerd in het bovengenoemde onderwerp. Wat mij betreft, door 50 liter HHO / uur in een atmosferische dieselmotor (Peugeot Partner 1.9 D) te injecteren over ongeveer 4000 km, liggen de gemeten verschillen in de orde van grootte van 0.2 liter / 100 km. Dat wil zeggen in de foutmarge door variaties in rij- en buitentemperatuur.

2) als je de waterstof van de zuurstof scheidt, spreek dan niet van HH0, maar sowieso is een correctie door het verbrandingsregelsysteem nodig: de computer van de auto 'weegt' door de hoeveelheid zuurstof toegelaten en past de injectie dienovereenkomstig aan. De lambdasonde controleert of er geen onverbrande zuurstof achterblijft.

3) het doel van dubbelblinde tests is juist dat de bestuurder zijn rijstijl niet aanpast. Het ideaal is natuurlijk om discreet tests uit te voeren op een wagenpark.

Voor de rest zei je:

Beste vriend, waarom denk je dat lezers van forum zijn geïnteresseerd in uw zogenaamde sluitende antwoorden als u er aanvankelijk niet voor zorgde dat u het onderwerp naar tevredenheid kende, of dat u de gestelde vraag inderdaad begreep.


1) wees gerust, ik heb de vraag een aantal jaren bestudeerd, ik ben zelfs een jaar auto-elektronica gaan volgen aan de industriële school voor sociale promotie van Thuin) en ik wacht nog steeds op een overtuigend essay: dubbelblind door iemand een die het niet verkoopt!

2) noem me alsjeblieft niet "mijn beste vriend"
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 06/06/15, 12:27

0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/06/15, 16:20

Rrrrroh, Antoinet, je bent nog gemener dan ik! : Oops:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 06/06/15, 16:32

Ha goed ??? dun dan, maar ik beperk mezelf echt.

Ze willen hun e-reputatie niet kapotmaken met al deze klootzakken.

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Liefde en gerstsuiker, ik hou verdomme van je.
(volgens de tutorials)

https://www.youtube.com/watch?v=0_FDU8zVQn4
https://www.youtube.com/watch?v=6UtgaAr7wEg
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
HYDROXYGAS_PTY_LTD
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 12/05/15, 00:53




par HYDROXYGAS_PTY_LTD » 06/06/15, 21:13

elephant schreef:1) de resultaten worden gepubliceerd in het bovengenoemde onderwerp. Wat mij betreft, door 50 liter HHO / uur in een atmosferische dieselmotor (Peugeot Partner 1.9 D) te injecteren over ongeveer 4000 km, liggen de gemeten verschillen in de orde van grootte van 0.2 liter / 100 km. Dat wil zeggen in de foutmarge door variaties in rij- en buitentemperatuur.

2) als je de waterstof van de zuurstof scheidt, spreek dan niet van HH0, maar sowieso is een correctie door het verbrandingsregelsysteem nodig: de computer van de auto 'weegt' door de hoeveelheid zuurstof toegelaten en past de injectie dienovereenkomstig aan. De lambdasonde controleert of er geen onverbrande zuurstof achterblijft.

3) het doel van dubbelblinde tests is juist dat de bestuurder zijn rijstijl niet aanpast. Het ideaal is natuurlijk om discreet tests uit te voeren op een wagenpark.

Voor de rest zei je:

Beste vriend, waarom denk je dat lezers van forum zijn geïnteresseerd in uw zogenaamde sluitende antwoorden als u er aanvankelijk niet voor zorgde dat u het onderwerp naar tevredenheid kende, of dat u de gestelde vraag inderdaad begreep.


1) wees gerust, ik heb de vraag een aantal jaren bestudeerd, ik ben zelfs een jaar auto-elektronica gaan volgen aan de industriële school voor sociale promotie van Thuin) en ik wacht nog steeds op een overtuigend essay: dubbelblind door iemand een die het niet verkoopt!

2) noem me alsjeblieft niet "mijn beste vriend"


Beste vriend,

Uw mening lijkt daarom gebaseerd op uw eigen tests, wat inderdaad prijzenswaardig is, als dit echt het geval is ... zal ik de kant van de positie bekijken die u heeft aanbevolen.

HHO of H2 het is hetzelfde principe.

Thuis lukt het, ik bespaar maar liefst 20% op lange ritten als mijn gemiddelde onder de 2500 toeren blijft.

Ter informatie: ik verkoop geen HHO-producten voor de automarkt. Want zoals ik hierboven al zei, het is veel werk om tot resultaat te komen.

Heb je je uitstoot getest met dit systeem dat je hebt geprobeerd?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:




par izentrop » 07/06/15, 00:17

Hallo,

HYDROXYGAS_PTY_LTD schreef:Ik verkoop geen HHO-producten voor de automarkt
Wat verkoop je dan?

betekent deze site iets voor u?
0 x
HYDROXYGAS_PTY_LTD
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 12/05/15, 00:53




par HYDROXYGAS_PTY_LTD » 07/06/15, 02:04

Wij vervaardigen een zaklamp voor de industrie die werkt volgens het principe van elektrolyse.

Hier is mijn presentatiepost:
https://www.econologie.com/forums/post286468.html#286468
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 07/06/15, 22:50

izentrop schreef:Hallo,

HYDROXYGAS_PTY_LTD schreef:Ik verkoop geen HHO-producten voor de automarkt
Wat verkoop je dan?

betekent deze site iets voor u?


+1; Het moet voor vrachtwagens / machines enz. Zijn ... in afwachting om de automarkt te betreden en enkele commerciële links daarbuiten te plaatsen. :frons:

Beeld
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
HYDROXYGAS_PTY_LTD
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 12/05/15, 00:53




par HYDROXYGAS_PTY_LTD » 08/06/15, 01:45

Beste Flytox,

Het internet wemelt van dit soort sites, waarvan de helft HHO-producten verkoopt. Naar mijn mening is het om de hierboven genoemde redenen niet erg redelijk om elektrolysers te verkopen aan algemene consumenten zoals automobilisten of vrachtwagenchauffeurs. Deze toestellen zijn inderdaad meer geschikt voor de liefhebber / hobbyistenmarkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 08/06/15, 11:15

HYDROXYGAS_PTY_LTD schreef:2) Het gebruik van een dergelijk systeem laat de bestuurder niets merken tijdens het rijden, dus een blinde test lijkt mij ongepast.
Hoe het feit dat de bestuurder niets merkt, de dubbelblinde methode niet toepasbaar zou maken :?
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten