Fuel E85 tot 85% bio-ethanol (ETBE?) Om 2007

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
bricomax95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 24/04/05, 09:56




par bricomax95 » 03/12/06, 18:18

professeur31 schreef:
Targol schreef:Vanmorgen nodigde JJBourdin op RMC onze geachte premier uit.
Iets na 9 uur wordt de kwestie van biobrandstoffen aan de orde gesteld en met name de reden voor het niet verlenen van toestemming aan HVB. Ik kan me de exacte termen niet herinneren, maar de betekenis van het antwoord was dat om concurrerende brandstofsectoren te hebben, je gecontroleerde industriële processen nodig had en niet sleutelen aan de bodem van een garage. Kortom, de HVB, het is niet voor morgen: er zijn niet genoeg tussenpersonen :onheil: :onheil:


Ben zie je, het verbaast me niet al te veel want het moet erkend worden dat momenteel alles om hacken draait en zolang de industriëlen er niet echt in geïnteresseerd raken, zullen we er zijn!!


:frons:
Behalve dat wanneer bedrijven zoals het mijne zich eraan houden en producten aanbieden die aan de normen voldoen, we eruit worden gegooid door mensen zoals houthakkers en een paar anderen die me kwaad maken op hun gezicht. forums of toch zouden mensen dergelijke kits graag gereed hebben om te monteren.

Het maakt niet uit, het buitenland lijkt tot nu toe interessanter als markt voor mijn bedrijf... : Lol:

Ik bied producten aan : Idee: volgens de €-normen, met certificeringen, om auto's op olie aan te passen in de vorm van kits voor montage op dual-fuel dieselauto's.

Ik bied ook kits aan om alle ethanolauto's aan te passen.

en er is geen hack, mijn kits zijn succesvoller en kostbaarder dan de veel duurdere Duitse kits en bieden slechte prestaties in vergelijking met de mijne.

Ik bied de reserveonderdelen afzonderlijk aan om uw kit samen te stellen.
Maar de vraag is er niet...in Frankrijk.

Aan de andere kant in Duitsland of integendeel zijn ze de hacks zat, mijn producten worden zeer goed geaccepteerd...

Is het een volwassenheidskwestie? Ik geloof hem; we beginnen met deze technologie en het kost tijd voor Franse geesten om de interesse ervan en alle maatschappelijke kwesties te begrijpen.

Dus de fabrikanten zullen er pas in geïnteresseerd zijn als de normen de assemblages verplichten tot de normen ... op het niveau van de DRIRES en technische controles en dat de HVP officieel wordt erkend.

en ca betekent fijne en technische controle waarbij het gebruik van onderdelen voldoet aan VERPLICHTE normen. : Cry:

Inderdaad, de vette Fransen, die willen tweaken zoals vandaag, riskeren het syndroom van de GPL van het begin met materialen die niet aan de norm voldoen, niet goedgekeurde "s; .. die tot op de dag van vandaag sporen hebben achtergelaten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 03/12/06, 23:40

Het is grappig, maar de kits waar je het over hebt doen me denken aan een bepaalde gebruiker van de forum olio die werd verbannen omdat hij iets te veel had"geroemde"de producten hij selling...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 04/12/06, 09:30

Het is dezelfde Bricomax... niet kijken... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/12/06, 11:06

bricomax95 schreef:[...] :frons:
Behalve dat wanneer bedrijven zoals het mijne zich eraan houden en producten aanbieden die aan de normen voldoen, we eruit worden gegooid door mensen zoals houthakkers en een paar anderen die me kwaad maken op hun gezicht. forums of toch zouden mensen dergelijke kits graag gereed hebben om te monteren.

Het maakt niet uit, het buitenland lijkt tot nu toe interessanter als markt voor mijn bedrijf... : Lol:[...]
Je wordt eruit gegooid omdat je een veel te handelsbenadering hebt forums, dat is alles !

Goed voor je als je in het buitenland verkoopt, kijk of ze mooier zijn dan hier...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 04/12/06, 12:38

Houthakker schreef:Je wordt eruit gegooid omdat je een veel te handelsbenadering hebt forums, dat is alles !


welkom

Een kleine club kan zich geen prime time op tf1 veroorloven, maar heeft reclame nodig om zichzelf bekend te maken. forums zijn een manier om bekend te raken.

Ik heb liever jongens als bricomax die high worden om hun producten naar buiten te krijgen dan grote industrieën die een minder goed product uitbesteden aan China en meer dan 10000 km transporteren.

Een bedrijf heeft klanten nodig om te leven en hun R&D te voeden

Ik vind het gemakkelijk om kritiek te uiten als je een directiesalaris hebt in een bedrijf dat door de staat wordt gefinancierd.

Maar hoeveel hierover forum echt betrokken is bij het depolluteren van voertuigen?

De uitwisseling van ideeën en de blabla is goed, maar soms is het beter om eerst actie te ondernemen voordat je les gaat geven.: Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 04/12/06, 13:08

zac schreef: Ik heb liever jongens als bricomax die high worden om hun producten naar buiten te krijgen dan grote industrieën die een minder goed product uitbesteden aan China en meer dan 10000 km transporteren.


Gelooft u echt dat de producten van Bricomax niet Chinees zijn? (althans gedeeltelijk...) Maar dit argument gaat niet langer op om een ​​simpele en goede reden: alles is Chinees (of Aziatisch als je dat liever hebt...) althans qua elektronica...

zac schreef:Ik vind het gemakkelijk om kritiek te uiten als je een directiesalaris hebt in een bedrijf dat door de staat wordt gefinancierd.


Uh ik weet niet over wie je het hebt... Vivelauto? : Cheesy:

zac schreef:De uitwisseling van ideeën en de blabla is goed, maar soms is het beter om eerst actie te ondernemen voordat je les gaat geven.: Mrgreen:


+1 maar de blabla is zoveel "gemakkelijker"...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/12/06, 18:54

Christophe schreef:[...]
zac schreef:Ik vind het gemakkelijk om kritiek te uiten als je een directiesalaris hebt in een bedrijf dat door de staat wordt gefinancierd.
Uh ik weet niet over wie je het hebt... Vivelauto? : Cheesy:
Chépa als ik het ben die vader Zac de schuld geeft, maar als dat zo is, heb je net je doel gemist...

Christophe schreef:
zac schreef:De uitwisseling van ideeën en de blabla is goed, maar soms is het beter om eerst actie te ondernemen voordat je les gaat geven.: Mrgreen:
+1 maar de blabla is zoveel "gemakkelijker"...
Hetzelfde als hierboven... : Roll:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 12/12/06, 11:25

Nog steeds over de installatie van E85, een Motor-Natuur artikel.

Zijn de sceptici minder?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 09/02/07, 16:29

Beschikbaar in Frankrijk en in veel aangrenzende landen, worstelt de E85 om zich in België te vestigen. Administratieve vertragingen en afwijkende maatregelen: slechts 7% ethanol is het door de Belgische overheid toegestane maximale aandeel voor vermenging met benzine, wat duidelijk onder de Europese doelstellingen op dit gebied ligt. Saab, Volvo en Ford, de drie constructeurs die al flexfuelvoertuigen op de Belgische markt aanbieden, protesteerden op het Autosalon van Brussel fel tegen deze situatie. Hopelijk wordt er naar ze geluisterd!


http://www.roulonspropre-roulonsnature. ... demarrage/
0 x
Nikolian
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 22/02/07, 09:13
Plaats: Frankrijk

Van theorie naar praktijk




par Nikolian » 01/03/07, 10:52

Nou vrienden, 2007 hier zijn we, dus het is tijd om van theorie naar praktijk te gaan.

Ik rijd al 50% E85 in mijn kleine benzineauto (zonder wijziging)

Om naar 100% te gaan heb je een Flex Fluel Kit nodig, verschenen de eerste professionals
Installatie door installateurs en nu mogelijk, het netwerk strekt zich uit tot bijna alle afdelingen.

Enkele links:
FullFlex automatische kit
FlexTek handmatige kit, binnenkort automatische kit
BORE85 Automatic Kit (het lijkt FullFlex te zijn)
FullFlex automatische kit


Als u niet via een installateur gaat, moet u contact opnemen met de verkopers om te weten te komen welke kit geschikt is voor uw auto (afhankelijk van het merk en de cilinderinhoud kan het een en ander verschillen)

Dat is alles, nu kunt u rijden
- 100% E85 met een kit
- 50% E85 zonder kit
- aan 0% E85 omdat er geen pomp in huis is of je hebt eindelijk besloten om zoveel mogelijk te vervuilen.

[Modo Targol Modo] Correctie van links [/ modo Targol Modo]
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten